Jump to content

[SA] SAPC V - Stemtopic


NandroDavids

Recommended Posts

  • Reacties 88
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NandroDavids

    7

  • Bling

    5

  • SummerBase

    4

  • Hanneswasco

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hier zijn mijn stemmen. Allereerst al mijn complimenten aan al de deelnemers, het zijn allemaal heel mooie foto's, maar ik kan er helaas maar vijf kiezen.

Hier zijn ze dan:

1. SumerBase

2. Froodooo

3. Squidward

4. Hanneswasco

5. Bassiej™

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

De stemming voor de laatste ronde van de contest kan bij deze van start gaan. De foto's van onze trouwe deelnemers vind je hier: *KLIK*. Kies de mooiste 5 uit en plaats je top-5 hier in dit topic. Stem op de mooiste foto's door middel van dit lijstje:

1.
2.
3.
4.
5.

Achter elk nummer zet je de naam van de deelnemer die volgens jou die positie verdient. Stemmen kan tot en met 10 juli waarna de punten geteld zullen worden. Dan zal ook de puntenverdeling van de vakjury bekend worden gemaakt en is de uitslag van de laatste ronde bekend en daarmee ook de winnaar van de contest. Breng je stem uit!

Link to comment
Delen op andere websites

1. Bassiej™

2. Froodooo

3. Rivel

4. Hanneswasco

5. SummerBase (misschien handig om er een automatische resize-tool-achtig iets bij te zetten, niet iedereen kan die pic volledig op z'n scherm krijgen ;))

Link to comment
Delen op andere websites

@ Preddy: Ik heb hem even verkleind zodat mensen met een klein scherm ook mijn screen kunnen zien. Ook heb ik NandroDavids mijn 'Onderschrift' nogmaal verstuurd, omdat mijn oorspronkelijk onderschrift ietwat te lang was. Al goed, ik zal even mijn nominatie opschrijven en ik kan alleen maar zeggen! Veel succes mede kandidaten en moge de beste winnen. :)

1. Froodooo

2. Blue Yoshi 97

3. Hanneswasco

4. Bassiej™

5. Rivel

Succes! :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...