yes r Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2007 weet je waarom er geen vliegtuigen in de game ziten omdat xbox 360 niet ondersteunt kijk maar naar saints row het ging niet en het ligt zeker niet aan de torens want de game speelt zich in heden af ik heb iets gehoord van 2006 a 2007 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mister.X Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2007 Het blijf een raadsel.... Maar misschien is het net neppe infomatie! blijf gewoon wachten tot R* het echt bekend maakt! en maak geen nieuwe topics je kan ook is andere topics erover praten! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2007 Dus je wilt zeggen dat het aan de Xbox ligt dat je niet kunt vliegen. Laat me niet lachen.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2007 weet je waarom er geen vliegtuigen in de game ziten omdat xbox 360 niet ondersteunt kijk maar naar saints row het ging niet en het ligt zeker niet aan de torens want de game speelt zich in heden af ik heb iets gehoord van 2006 a 2007 Eeuh? Met die logica win je niet de nobelprijs. Je kan als programmeur gewoon een vliegtuig programeren hoor. Alleen Rockstar heeft gewoon besloten dat het niet in het spel past. Er zullen vast wel moders zijn die voor de PC versie een vliegtuig in GTAIV kunnen maken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Muay Thai Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2007 Er komen heus wel vliegtuigen in GTAIV voor hoor zeker weten en wat er in bladeren staat kan soms wel nep zijn, maar zoiezo moet je het van R* zelf horen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassiej Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2007 (bewerkt) weet je waarom er geen vliegtuigen in de game ziten omdat xbox 360 niet ondersteunt kijk maar naar saints row het ging niet en het ligt zeker niet aan de torens want de game speelt zich in heden af ik heb iets gehoord van 2006 a 2007 Ik denk dat dat helemaal niets te maken heeft met de Xbox360. Als het zo is zal het aan de game-engine liggen, en ik kan geen enkel argument bedenken waardoor het niet zou gaan werken. Saints Row is Saints Row en GTAIV is GTAIV. Twee totaal verschillende spellen waar geen enkel verband tussen zit. Ik ga er in ieder geval gewoon vanuit dat het weer mogelijk wordt om te vliegen... Bewerkt: 11 april 2007 door Bassiej™ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eros Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2007 Rockstar wil de game gewoon realistisch houden omdat het maar één stad is, dus vliegtuigen heb je niet echt nodig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Muay Thai Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2007 Het heeft ook niks te maken met Xbox360 het is vast een soort roddel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ivrh Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2007 Het blijf een raadsel....Maar misschien is het net neppe infomatie! blijf gewoon wachten tot R* het echt bekend maakt! en maak geen nieuwe topics je kan ook is andere topics erover praten! Lijkt me echt geen neppe info, is een scan van de orginele game informer. Van die vliegtuigen, ik denk dat dat niet de reden is. Volgens de baas van R* hebben ze er geen vliegtuigen ingestopt omdat GTA IV maar uit één stad bestaat. Ik hoop dan wel dat ze er helikopters in hebben zitten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
spoeky Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2007 Is het al zeker dat er geen vliegtuigen in gta IV zitten? Als dat zo is, denk ik niet dat het aan de x-box ligt. Ik denk eerder 11 september. Maarja eigenlijk wel jammer als er geen vliegtuigen inzitten! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mister.X Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2007 Het blijf een raadsel....Maar misschien is het net neppe infomatie! blijf gewoon wachten tot R* het echt bekend maakt! en maak geen nieuwe topics je kan ook is andere topics erover praten! Lijkt me echt geen neppe info, is een scan van de orginele game informer. Van die vliegtuigen, ik denk dat dat niet de reden is. Volgens de baas van R* hebben ze er geen vliegtuigen ingestopt omdat GTA IV maar uit één stad bestaat. Ik hoop dan wel dat ze er helikopters in hebben zitten. Ja het kan toch zo zijn dat het nep is want R* heeft er niks over bekend gemaakt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Boris H. Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2007 Dat het aan de X360 ligt is onzin. Je kan namelijk GTA SA en de vorige GTA's die op de Xbox zijn verschenen ook op de Xbox 360 spelen omdat hij backwards compatible is. Het is dus al mogenlijk om op een Xbox 360 te vliegen in een GTA. Gratz, Boris H. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wtc Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2007 Hou er rekening mee dat die mannen enkel maar de demo gezien hebben he... daarom zit niet alles in de demo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mania-92 Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2007 Zowiezo wat moet je met een vliegtuig in een grote stad met wolkenkrabbers? Je moet hoog gaan vliegen, doe je dat niet raak je gegarandeerd wat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2007 Geen vliegtuigen betekent ook geen vliegveld. Dus de 1st Gta waar geen vliegveld inzit denk ik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.