Jump to content

[Discussie] Waarom zitten er geen vliegtuigen in het spel?


yes r

Recommended Posts

volgens mij zitten er wel gewoon vliegtuigen in, misschien heeft het blad dit er zelf bijbedacht toen ze hoorden dat het 1 stad wordt. In echte NY heb je ook meerdere vliegvelden, als ze het dus helemaal gaan namaken, wat zouden ze dan met echte vliegvelden moeten.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 232
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Only GrandTheftAuto

    15

  • b4rtsimps0n

    15

  • Arjen

    11

  • wtc

    7

volgens mij zitten er wel gewoon vliegtuigen in, misschien heeft het blad dit er zelf bijbedacht toen ze hoorden dat het 1 stad wordt. In echte NY heb je ook meerdere vliegvelden, als ze het dus helemaal gaan namaken, wat zouden ze dan met echte vliegvelden moeten.

inderdaad, in NYC zitten 3 vliegvelden

ik denk ook dat ze het hebben verzonnen!

Link to comment
Delen op andere websites

volgens mij zitten er wel gewoon vliegtuigen in, misschien heeft het blad dit er zelf bijbedacht toen ze hoorden dat het 1 stad wordt. In echte NY heb je ook meerdere vliegvelden, als ze het dus helemaal gaan namaken, wat zouden ze dan met echte vliegvelden moeten.

inderdaad, in NYC zitten 3 vliegvelden

ik denk ook dat ze het hebben verzonnen!

Denk je dat die vliegvelden midden in de stad liggen :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

volgens mij zitten er wel gewoon vliegtuigen in, misschien heeft het blad dit er zelf bijbedacht toen ze hoorden dat het 1 stad wordt. In echte NY heb je ook meerdere vliegvelden, als ze het dus helemaal gaan namaken, wat zouden ze dan met echte vliegvelden moeten.
Het valt me op dat er bij verschillende discussies omtrent GTA IV constant dit als argument wordt gebruikt: "Zo is het in New York, dus dan is het ook zo in GTA IV." Maar hierbij wordt één belangrijk gegeven vergeten, want GTA IV is niet New York, maar Liberty City. Liberty City is gedeeltelijk inderdaad gebaseerd op New York, maar verder zal Rockstar een eigen draai eraan geven.

Overigens kan ik me er niet druk om maken of er wel of geen vliegtuigen in de game zitten. Aan de ene kant is vliegen uiteraard wel leuk, maar aan de andere kant zal Rockstar wel weten wat ze doen. Als er geen vliegtuigen in de game komen zullen ze waarschijnlijk gewoon niet tot hun recht komen in Liberty City. Zoals Mania-92 opmerkt: Je vliegt anders toch overal tegenaan.

Link to comment
Delen op andere websites

volgens mij zitten er wel gewoon vliegtuigen in, misschien heeft het blad dit er zelf bijbedacht toen ze hoorden dat het 1 stad wordt. In echte NY heb je ook meerdere vliegvelden, als ze het dus helemaal gaan namaken, wat zouden ze dan met echte vliegvelden moeten.

ze gaan echt niet HEEL NY namaken, zal leuk zijn maar zeer onwaarschijnlijk

en ik geloof ook niet dat er geen vliegtuigen komen, zal wel heel vreemd zijn... waarop is dit gebaseert

Link to comment
Delen op andere websites

John F. Kennedy International Airport of kortweg JFK Airport , vroeger Idlewild Airport en New York International Airport geheten, is de belangrijkste internationale luchthaven in de stad New York in de Verenigde Staten. Het ligt in het stadsdeel Queensop het eiland Long Island. JFK Airport wordt beheerd door de Port Authority of New York and New Jersey, die ook LaGuardia Airport, Newark Liberty International Airport, en Teterboro Airport beheren.

:bier:

Hier alle vliegverkeer boven New York op dit moment !!

Vliegverkeer !!

Bewerkt: door Only GrandTheftAuto
Link to comment
Delen op andere websites

Wel jammer :bonk: Ik had er zo op gehoopt da er vliegtuigen inzaten! Maar er zal wel een mod komen waar een vliegtuig inzit! Tenzij rock* hem niet modbaar maakt(weet je nog met de hot coffee mod) zodoende dat er weer geen problemen komen! Ik denk zelfs dat hij niet modbaar word!

Rivel

Link to comment
Delen op andere websites

We kunnen de trailer nog eens uitpluizen wie weet zien we wel een helikopter of vliegtuig dat heel ver vliegt.

Zo ver dat het heel klein is.Zodat we het niet konden zien.

Ik denk dat dat niet veel zou uithalen... Als ze op de game informer het niet gezien hebben, zal het op de trailer ook niet te zien zijn... dit moeten we afwachten... ze komen er heus wel in hoor ;)

Link to comment
Delen op andere websites

We kunnen de trailer nog eens uitpluizen wie weet zien we wel een helikopter of vliegtuig dat heel ver vliegt.

Zo ver dat het heel klein is.Zodat we het niet konden zien.

Dat heeft weinig zin, want daar kun je niet op baseren of er wel of geen vliegtuigen in de game zullen zitten. In de vorige delen uit de GTA-serie vlogen er namelijk ook vliegtuigen hoog in de lucht, maar die landden ook niet op de landingsbanen van het vliegveld uit de game. Mocht je vliegtuigen zien in de trailer dan kan het dus net zo goed zo zijn dat die gewoon overvliegen. Het lijkt me dat we eerst maar gewoon het verhaal van de preview moeten geloven dat er geen vliegtuigen zullen zijn en dat het definitieve antwoord komt als de game beschikbaar is.
Link to comment
Delen op andere websites

Als je logisch nadenkt, is dit een hele logische oordeel van Rockstar Games, want het is geen staat maar 1 stad. Ze hebben de vliegtuigen in SA geplaatst om heen en weer te vliegen van stad naar stad. In New York is dit helaas niet mogelijk, want ze hebben daar niet zoveel vliegvelden enz. California heeft in tegenstelling tot New York ook veel ruimte voor vliegvelden enz, want het grootste gedeelte van New York bestaat uit wolkenkrabbers en gebouwen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

weet je waarom er geen vliegtuigen in de game ziten omdat xbox 360 niet ondersteunt kijk maar naar saints row het ging niet en het ligt zeker niet aan de torens want de game speelt zich in heden af ik heb iets gehoord van 2006 a 2007

Eeuh? Met die logica win je niet de nobelprijs. Je kan als programmeur gewoon een vliegtuig programeren hoor. Alleen Rockstar heeft gewoon besloten dat het niet in het spel past. Er zullen vast wel moders zijn die voor de PC versie een vliegtuig in GTAIV kunnen maken.

Of een Ufo,Heli etc etc.

Maar waarom zou er een vliegtuig in moeten als er maar 1 stad is?Lijkt me onlogisch dat je er dan vliegtuigen instopt.

Wat wel realistisch zou zijn dat er heli's in zitten.Vliegtuigen is iets teveel van het goede.

Link to comment
Delen op andere websites

'k dat het gewoon een roddel is. :cry:

maar denk niet dat het aan de XBOX360 ligt en ook niet om 11 September

maar als er wel vliegtuigen inzitten hoop ik dat ze gelijk groots uitpakken met een Airbus A380 0_0

Bewerkt: door Gta Smurf
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...