Jump to content

[Discussie] Waarom zitten er geen vliegtuigen in het spel?


yes r

Recommended Posts

  • Reacties 232
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Only GrandTheftAuto

    15

  • b4rtsimps0n

    15

  • Arjen

    11

  • wtc

    7

Ik persoonlijk denk dat ze zijn weggelaten wanwegen 11 september. Het heeft niet echt veel te maken met de theorie: niet veel mensen kunnen een vliegtuig besturen dus is het on-realistisch. Want Nico is een Oost-Europeaan. Dus voor het zelfde geld heeft hij een pilotenopleiding gehad in het Sovjet leger. En trouwens, R* heeft gezegd 2 episodes voor de xbox-360 uit te brengen. Misschien zit hier wel iets van vliegen in. Misschien een pilotenopleiding zoals in SA. Maar dat laatste lijkt mij onwaarschijnlijk. Ikzelf ben al tevreden met een paar helikopters. Ook ben ik er van overtuigd dat dit een van de beste (in mijn ogen de beste) spellen gaat worden.

EDIT @ hierboven: Dus je wilt zeggen dat GTA4 zijn succes afhangt van of er wel of geen vliegtuigen in zullen zitten?

Je vergeet alle andere gave dingen die voor een geheel nieuwe game-ervaring zullen zorgen die we er voor terug zullen krijgen.

Bewerkt: door haha
Link to comment
Delen op andere websites

GTA4 moet realistisch blijven, een vliegtuig jatten en laten neerstorten is niet erg realistisch. Het neerstorten is ook erg moeilijk om na te maken voor Rockstar Games. Een vliegtuigramp is namelijk zeer groot. Je kunt 11 september als voorbeeld nemen. Dat is de grootste vliegtuigramp in de geschiedenis, zoiets is bijna onmogelijk om na te maken in een spel als GTA. Vliegtuigen passen niet in GTA4, dat is de grootste reden. Een helicopter zou nog wel een optie kunnen zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

GTA4 moet realistisch blijven, een vliegtuig jatten en laten neerstorten is niet erg realistisch.

Waarom kan dat wel in San Andreas dan? :engel:

Ja omdat SA geen New York is. Maar de torens hadden net zogoed in Las Vegas kunnen staan.

Ik vind het nog steeds jammer :(

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap niet dat het zo moeilijk is om te begrijpen. Zoals eerder gezegt, je hebt niet veel aan een vliegtuig in New York. Je zou alsmaar tegen gebouwen en dergelijke botsen. Een helikopter is velen malen efficiënter in dit geval.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat er geen vliegtuigen zijn vanwege 11 september lijkt me onzin. Als GTA IV zich in het heden gaat afspelen zijn de Twin Towers toch al weg.

En als er dan toch geen vliegtuigen komen laat ze er dan op z'n minst een heli of andere leuke feature in stoppen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

GTA4 moet realistisch blijven, een vliegtuig jatten en laten neerstorten is niet erg realistisch.

Waarom kan dat wel in San Andreas dan? :engel:

Ja omdat SA geen New York is. Maar de torens hadden net zogoed in Las Vegas kunnen staan.

Ik vind het nog steeds jammer :(

GTA San Andreas is totaal wat anders, als je daar met een vliegtuig tegen een gebouw aan vliegt gaat je vliegtuig spontaan in brand. Het gebouw blijft ongedeerd. De makers van GTA4 maken nu een nieuwe start, ze willen waarschijnlijk zo min mogelijk dingen overnemen die ze in vorige GTA´s hebben gebruikt.

Bewerkt: door Twenty Eyes
Link to comment
Delen op andere websites

Juist ik ook!

Geen vliegende kisten in GTA IV!? Kom op zeg, het slaat nergens op.

Anders hoef ik echt niet meer voor GTA IV te sparen.

Geen vliegtuigen......pffff

Ga je nu voor Microsoft Flight Simulator sparen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het gewoon kinderachtig.

In Vice City had je ook een rondvliegend Dodootje.

Dat kunnen ze tog doen?

Dat vind ik wel in een stad passen.

en Helikoptors moeten er wel in zitten.

dat is in het echte New York ook.

ze vliegen tussen de gebouwen door

ook politie helikopters

er vliegt er net een naast me vandaar dat ik dat ff schrijf

Greetz Da Phoenix :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Er moeten gewoon vliegtuigen in hoor, ze moeten zoals bij SA de gebouwen gewoon tegen alles bestand maken en als je neerstort zijn er wat explosies en heb je 2 wanted sterren en verder niks. Het argument dat Rockstar de vliegtuigen eruit haalt omdat het dan realischter wordt slaat ook nergens op want New York heeft 7 vliegvelden (of meer). Dus het is heel zonde dat ze vliegtuigen eruit halen want dit maakt Gta 4 een stuk minder leuk.

(dit is het einde van mijn betoog)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...