Jump to content

[Discussie] Waarom zitten er geen vliegtuigen in het spel?


yes r

Recommended Posts

wat zitten jullie eigenlijk allemaal te discussieren over 9/11 en dat rockstar vliegtuigen eruit heeft gehaald om die mensen niet te kwetsen? :puh: want rockstar heeft zelf aangegeven dat de reden dat er geen vliegtuigen in zitten is omdat ze meer nadruk leggen op realisme. En om met het vliegtuig van de ene kant van de stad naar de andere kant van de stad vliegen is niet bepaald realistisch, niet iets dat je als oost-europese immigrant even met een boeing 747 doet :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 232
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Only GrandTheftAuto

    15

  • b4rtsimps0n

    15

  • Arjen

    11

  • wtc

    7

Er zijn slachtoffers van de ramp die dit spel spelen. Als die mensen gaan praten over hoe slecht dat wel niet is dat het mogelijk is, dan gaat dat van mond tot mond. Dit is niet echt een goede reclame. Waarschijnlijk zijn er ook bij Rockstar zelf mensen die te maken hebben gehad met 11 september. Ook mensen uit de rest van de wereld, zoals ik, zouden het oneerbiedig kunnen vinden. Kortom: ze hadden (waarschijnlijk) veel negatieve publiciteit gehad als ze er vliegtuigen in hadden gezet. En ze doen alles om negatieve publiciteit te voorkomen natuurlijk...

Negatieve publiciteit betekent juist betere verkopen... En als je R* een beetje kent weet je dat ze er alles aan doen om ook negatief in het nieuws te komen...

Negatief nieuws betekent inderdaad beter verkopen, behalve negatief nieuws waarmee je mensen ernstig kwetst.

Sorry hoor, maar ik voel me bv niet gekwetst als er vloegtigen in voor komen, in sa kon je ook tegen flats rammen

Egoistisch type? "Ik voel me niet gekwetst". Nee, ik ook niet, maar die mensen die met de ramp in 2001 te maken hebben gehad, die zullen zich wel gekwetst voelen dat er zo laconiek mee wordt omgegaan.

Je kunt je toch niet gekwetst voelen omdat er vliegtuigen zijn, dat rockstar van die rocketlanchers of zo maakt die je vliegtuig neerschiet als je in de buurt van hoge torens komt. En daarbij, als iemand een nfamilielid/vriend hefet verloren doordat die is overeden, dan gaat ie ook zich niet gekwetst voelen bij ieder spel waar mensen kunnen worden overreden (zoals in GTA)

JIJ misschien niet, maar denk ook eens aan anderen?! :duh:

Denk niet alleen aan de lol die JIJ eraan zal hebben, maar ook eens aan de ellende van de mensen die dat niet leuk zouden vinden! Kijk eens verder dan jezelf! :@

Link to comment
Delen op andere websites

Negatief nieuws betekent inderdaad beter verkopen, behalve negatief nieuws waarmee je mensen ernstig kwetst.

Persoonlijk denk ik dat er onder de jongeren meer mensen zullen zijn die het door zulk nieuws wel zullen kopen dan niet, en dan heb ik het over de jongeren in de USA. En GTA moet het over het algemeen toch van jongeren hebben...

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn slachtoffers van de ramp die dit spel spelen. Als die mensen gaan praten over hoe slecht dat wel niet is dat het mogelijk is, dan gaat dat van mond tot mond. Dit is niet echt een goede reclame. Waarschijnlijk zijn er ook bij Rockstar zelf mensen die te maken hebben gehad met 11 september. Ook mensen uit de rest van de wereld, zoals ik, zouden het oneerbiedig kunnen vinden. Kortom: ze hadden (waarschijnlijk) veel negatieve publiciteit gehad als ze er vliegtuigen in hadden gezet. En ze doen alles om negatieve publiciteit te voorkomen natuurlijk...

Negatieve publiciteit betekent juist betere verkopen... En als je R* een beetje kent weet je dat ze er alles aan doen om ook negatief in het nieuws te komen...

Negatief nieuws betekent inderdaad beter verkopen, behalve negatief nieuws waarmee je mensen ernstig kwetst.

Sorry hoor, maar ik voel me bv niet gekwetst als er vloegtigen in voor komen, in sa kon je ook tegen flats rammen

Egoistisch type? "Ik voel me niet gekwetst". Nee, ik ook niet, maar die mensen die met de ramp in 2001 te maken hebben gehad, die zullen zich wel gekwetst voelen dat er zo laconiek mee wordt omgegaan.

Je kunt je toch niet gekwetst voelen omdat er vliegtuigen zijn, dat rockstar van die rocketlanchers of zo maakt die je vliegtuig neerschiet als je in de buurt van hoge torens komt. En daarbij, als iemand een nfamilielid/vriend hefet verloren doordat die is overeden, dan gaat ie ook zich niet gekwetst voelen bij ieder spel waar mensen kunnen worden overreden (zoals in GTA)

JIJ misschien niet, maar denk ook eens aan anderen?! :duh:

Denk niet alleen aan de lol die JIJ eraan zal hebben, maar ook eens aan de ellende van de mensen die dat niet leuk zouden vinden! Kijk eens verder dan jezelf! :@

Ik zeg het nog eens voor alle dikke nekken die alleen maar lol willen in GTA IV.

:@Denk nu niet eens aan jullie zelf:@ maar ook aan anderen zoals Clowntje 93 al zei !!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Wat denk je zelf een stad als New York met veel gebouwen daar ga je toch niet door een vliegen met een dodo jullie hebben gewoon veel te veel SA gespeelt. Er zitten geen vliegtuigen in so what dat maakt toch niet uit als je gta4 hebt gekocht en gespeelt hebt dan denk je niet eens meer aan vliegtuigen.

Link to comment
Delen op andere websites

"There are no airplanes in the game, but flying is still there. One means of this is the helicopter. As Dan pointed out, this is just one city and a plane really doesn’t fit into that very well for gameplay. Flying is still very much a large part of the game."

dus wel vliegen maar alleen met helicopters

:dans::klap:

Bewerkt: door Sjoeter
Link to comment
Delen op andere websites

"There are no airplanes in the game, but flying is still there. One means of this is the helicopter. As Dan pointed out, this is just one city and a plane really doesn’t fit into that very well for gameplay. Flying is still very much a large part of the game."

dus wel vliegen maar alleen met helicopters

:dans::klap:

Wat is je bron? Ik hoop in ieder geval wel dat het zo is. Ik geloof erin want je zal heus wel een politieheli en een nieuwsheli hebben en misschien nog meer heli's.

Gratz,

Boris H.

Link to comment
Delen op andere websites

"There are no airplanes in the game, but flying is still there. One means of this is the helicopter. As Dan pointed out, this is just one city and a plane really doesn’t fit into that very well for gameplay. Flying is still very much a large part of the game."

dus wel vliegen maar alleen met helicopters

:dans::klap:

Wat is je bron? Ik hoop in ieder geval wel dat het zo is. Ik geloof erin want je zal heus wel een politieheli en een nieuwsheli hebben en misschien nog meer heli's.

Gratz,

Boris H.

de bron is Game Informer Q&A (Question & awnser) voor leden van de website

het staat sinds vanochtend op planetgrandtheftauto

Link to comment
Delen op andere websites

omdat je gewoon niet kunt vliegen in 1 stad en je in san andreas mischien met 50kp/u vliegt en ze dat niet meer willen.

De xbox kan het natuurlijk wel aan de oude xbox kon het tog ook en ze krijgen wel helicopters dus dat zou het zelfde moeten zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat denk je zelf een stad als New York met veel gebouwen daar ga je toch niet door een vliegen met een dodo jullie hebben gewoon veel te veel SA gespeelt. Er zitten geen vliegtuigen in so what dat maakt toch niet uit als je gta4 hebt gekocht en gespeelt hebt dan denk je niet eens meer aan vliegtuigen.

Ik vind dat je gelijk hebt.

Ik had eerst GTA VC.

en af en toe pakte ik de Skimmer voor een eindje vliegen.

maar toen ik SA kocht ging ik ook meer vliegen.

Je bent het gewoon gewend.

Als je SA nooit hebt gespeeld mis je het ook niet.

Ik zal de vliegtuigen juist wel missen

Link to comment
Delen op andere websites

heb zelf ook san andreas

en maak ook vaak gebruik van het vliegen

maar ik zal het niet missen

genoeg ander snel transport (zoals de metro)

en sinds kort weten we dat je ook met de helicopter kan vliegen

in GTA IV dus dat is soms ook wel leuk / handig :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...