Jump to content

[Discussie] Waarom zitten er geen vliegtuigen in het spel?

Recommended Posts

Geplaatst:

Het maakt mij niet meer uit of er wel of geen vliegtuigen in GTA IV zitten. Want toen ik voor het eerst hoorde dat er in Lcs geen vliegtuigen zaten , vond ik dat ook niet leuk. Maar nu na ongeveer 1 jaar heb ik helmaal niet aan vliegtuigen gedacht in Lcs. :bier:

• Reacties 232
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Only GrandTheftAuto

15

• b4rtsimps0n

15

• Arjen

11

• wtc

7

Geplaatst:

Veel mensen zeggen dat vliegtuigen niet nodig zijn omdat het in één stad is, maar hallo, denk eens na, Vice City was ook maar één stad en had ook een vliegveld. Ik bedoel, LC zal niet de enige stad in die wereld zijn, alleen voor de speler, die kan niet buiten LC komen, maar in princiepe is dat er wel, net als in SA. Daar kon je vliegen zoveel je wilde maar je bleef boven zee. Maar er bevonden zich nog andere steden in de SA-wereld alleen kon je daar niet echt naartoe (behalve stukje van LC in die missie). Dus dat argument slaat nergens op.

PS sorry als iemand het niet snapt maar ik kan het niet veel duidelijker uitleggen

• 3 weken later...
Geplaatst:

Ik las dat er maar 3 heli's inkomen, is dat bevestigd? dit zou ook een achteruitgang zijn vergeleken met sa.

Geplaatst:

Ik vind het toch jammer dat er geen vliegtuigen inzitten. Als GTA IV zich niet in een stad afspeelde waren er gewoon vliegtuigen denk ik.

Geplaatst:
Ik las dat er maar 3 heli's inkomen, is dat bevestigd? dit zou ook een achteruitgang zijn vergeleken met sa.
Ik ben het nog nergens in officiële informatie tegengekomen, dus dit zal wel in de categorie "gokjes" thuishoren.
Geplaatst:
Ik denk dat er nog steeds wel een dodo of een skimmer in komen :klap:

:dans:

Dat mag je rustig denken, maar Rockstar games heeft nu al in verschillende interviews bevestigd, dat er geen vliegtuigen in komen.

Geplaatst:
Weet iemand of er met het begrip "vliegtuigen" ook de RC vliegtuigen wordt bedoelt?

die zitten er denkik ook niet in, het zou namelijk realisctisch worden..

Geplaatst:
Weet iemand of er met het begrip "vliegtuigen" ook de RC vliegtuigen wordt bedoelt?

RC vliegtuigen bestaan in het echt toch ook :bonk: en dan houser heeft in een interview laatst in een blad gezegd dat ze niet alle onrealistische dingen eruithalen. er zullen wel wapens en voertuigen zijn die niet zo realistisch zijn :puh:

Geplaatst:

Er is helemaal niks onrealistisch aan RC vliegtuigen :bonk: Het gebruik ervan voor criminele doeleinden is misschien onrealistisch, maar in het algemeen zijn het hele gewone dingen, waar kinderen in de buitenwijken van New York gewoon mee zullen spelen hoor... In het centrum natuurlijk niet, maar in de middenstands buitenwijken zeer zeker wel...

Geplaatst:

maar heeft deze discussie nu nog nut? Waarom zitten er geen vliegtuigen in het spel? Gewoon zoals R* zegt! Met realistische snelheden zou je zo aan de andere kant van de map zijn, dus hebben ze geen nut. Waarom is deze discussie er nog?

Geplaatst:

Vergeet niet dat er van GTA 4 waarschijnlijk nog wel meer delen zullen gaan komen. Dit is het eerste deel waar ze met een nieuw concept gaan werken. De volgende delen zullen wel weer groter worden en daar zal de mogelijkheid om te vliegen wel weer aanwezig zijn.

De game gaat gewoon megavet worden!!

Geplaatst:
Vergeet niet dat er van GTA 4 waarschijnlijk nog wel meer delen zullen gaan komen. Dit is het eerste deel waar ze met een nieuw concept gaan werken. De volgende delen zullen wel weer groter worden en daar zal de mogelijkheid om te vliegen wel weer aanwezig zijn.

Hoe weet jij nou of er nog een of meerde delen op GTA 4 gaan volgen ?

Geplaatst: (bewerkt)

Hoe weet jij nou of er nog een of meerde delen op GTA 4 gaan volgen ?

Hoe weet jij nou of GTA IV de laatste GTA is die ooit uit komt?

Als ik moet gokken tussen dat er nog een vervolg op GTA IV komt, of dat GTA IV de laatste is, dan denk ik toch eerder dat er nog wel wat komt... En vergeet ook niet dat er nog van die dingen (kom even niet op de naam) komen die het spel verder gaan uitbreiden. Misschien dat daar nog vliegtuigen in komen...

Bewerkt: door Nickonly

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...