Jump to content

[Discussie] Waarom zitten er geen vliegtuigen in het spel?

Recommended Posts

• Reacties 232
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Only GrandTheftAuto

15

• b4rtsimps0n

15

• Arjen

11

• wtc

7

Geplaatst:
Het zal wel een heel raadsel zijn! Zoals: Waarom kan Claude niet praten?

Maar het is toch gewoon omdat ze van GTA IV een stad willen maken. Dus er zijn geen vliegtuigen nodig omdat je makkelijk van de ene naar de andere kant kan rijden, dus je er geen vliegtuig voor nodig hebt?

En waarschijnlijk zal het ook wel iets te maken hebben met 9/11.

Geplaatst:
Het zal wel een heel raadsel zijn! Zoals: Waarom kan Claude niet praten?

Maar het is toch gewoon omdat ze van GTA IV een stad willen maken. Dus er zijn geen vliegtuigen nodig omdat je makkelijk van de ene naar de andere kant kan rijden, dus je er geen vliegtuig voor nodig hebt?

En waarschijnlijk zal het ook wel iets te maken hebben met 9/11.

ja mischien wel ja dat van 9/11.. k zie het al voor me allemaal filmpjes daarvan op internet van mensen die met gta4 dat na gingen doen..

Geplaatst: (bewerkt)

Waarom zou R* nou geen vliegtuigen in GTA IV doen? En als hét goed is speelt hét ongeveer in hét heden af en ik weet zeker dat er vliegtuigen in zitten en helicopters(FEIT)

En ook al zaten er geen vliegtuigen in hét spel maak me nog niks uit ALS TIE MAAR VOOR DE PC KOMT! :duh:

-ScOrp1

Bewerkt: door -ScOrp1
Geplaatst:

Boeit me niet veel dat er geen vliegtuigen in hət spel.

Als er maar wel andere leuke voertuigen inplaats van de vliegtuigen komen! :bier:

Geplaatst:
Geen vliegtuigen betekent ook geen vliegveld.

Dus de 1st Gta waar geen vliegveld inzit denk ik.

:bier:

Er is bevestigd dat er één vliegveld in zal zitten. Ook zullen er wel helicopters zijn. Vliegtuigen zijn volgens R* weggelaten omdat ze hət realistich wilden houden, dus ook qua snelheid. Als er dan vliegtuigen in zouden zitten zou je met een vliegtuig in enkele seconden de map over zijn. Niet erg leuk dus. En anders gaan er mensen klagen over dat je met een Cheetah sneller bent dan met een Hydra...

Geplaatst:

Mij maakt het ook echt niet dat er geen vliegtuigen inzitten. Al dat andere wat er in gaat komen. Dan kan ik me echt niet zo druk maken dat er geen vliegtuigen inzitten.

• 3 maanden later...
Geplaatst:

Waarom komen er geen vliegtuigen in als Vice city en Liberty city wel vliegtuigen zitten en het zijn ook alleen maar steden???

Geplaatst:
Waarom komen er geen vliegtuigen in als Vice city en Liberty city wel vliegtuigen zitten en het zijn ook alleen maar steden???

sorry kan je dit herformuleren? :puh:

iig kan ik je zeggen dat het 1 stad is, en rockstar voor meer realisme gaat bij gta 4, en je jezelf niet per vliegtuig vervoerd binnen 1 stad.

Geplaatst:

Eigenlijk snap ik dan nog niet waarom er geen vliegtuigen in hebben want je kunt toch ook wel vliegen met 1 vliegveld en dat heeft niets met realisme te maken.

Het klinkt een beetje raar want ik weet niet helemaal hoe ik het moet uitleggen.

Geplaatst:
Eigenlijk snap ik dan nog niet waarom er geen vliegtuigen in hebben want je kunt toch ook wel vliegen met 1 vliegveld en dat heeft niets met realisme te maken.

Het klinkt een beetje raar want ik weet niet helemaal hoe ik het moet uitleggen.

waarschijnlijk bedoel je dat, de wereld uit meer dan dan alleen liberty city bestaat. en er daarom best een vliegtuig in mag zitten. maar dit hadden ze er waarschijnlijk uitgelaten omdat het level een beetje te klein voor is om er met een realistische snelheid overheen te vliegen. overgens kwamen er dacht ik wel helicopters in.

Geplaatst:

waarschijnlijk bedoel je dat, de wereld uit meer dan dan alleen liberty city bestaat. en er daarom best een vliegtuig in mag zitten. maar dit hadden ze er waarschijnlijk uitgelaten omdat het level een beetje te klein voor is om er met een realistische snelheid overheen te vliegen. overgens kwamen er dacht ik wel helicopters in.

ja helicopters wel.

En nick, ja met 1 vliegveld/1 stad kan je wel vliegen, maar je hebt maar 1 stad in het hele spel, dus waar moet je naar toe? opstijgen en landen op dezelde plek waar je vandaan kwam, het gaat om het nut ervan, en kwa vervoersmiddel zijn vliegtuigen in 1 stad niet nuttig en niet realistisch om zo te gebruiken.

Geplaatst:
en volgens mij naar 11/9 mag je ook niet meer vliegen boven new york

ik denk niet dat ze het darom niet hebben gedaan omdat r* geen verwijzingen naar 9/11 in de game zou doen

Geplaatst:
en volgens mij naar 11/9 mag je ook niet meer vliegen boven new york

ik denk niet dat ze het darom niet hebben gedaan omdat r* geen verwijzingen naar 9/11 in de game zou doen

inderdaad, zo'n vliegverbod boven new york voor die reden kan in gta 4 gewoon niet, want in gta hebben de twin towers nooit bestaan en er zijn dus ook geen aanslagen geweest.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...