Jump to content

[Discussie] Waarom zitten er geen vliegtuigen in het spel?


yes r

Recommended Posts

De Amerikaanse autoriteiten verbieden per direct lage, kleine, vliegtuigen boven de East River in New York, tenzij de piloot in directe verbinding is met de luchtleiding.

De nieuwe regel komt enkele dagen nadat er in Manhatten een klein vliegtuig in een wolkenkrabber vloog. Daarbij vielen 2 doden en 21 gewonden.

De nieuwe regel zullen alleen kleine vliegtuigen treffen en niet helikopters. De East River loopt langs het oosten van het eiland Manhatten in New York. Al het luchtvaart verkeer moet vanaf nu een minimale hoogte van 335 meter hebben.

Bron : Wikinews.

Misgien dat dit dus de reden is.

En dat er wel dus helicopters in zullen komen.

:bier:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 232
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Only GrandTheftAuto

    15

  • b4rtsimps0n

    15

  • Arjen

    11

  • wtc

    7

Dit is toch alleen boven East River en Manhattan.

De rest kan toch wel dan?

Hoop ik tenminste

Ja ik had nou gelezen dat het alleen voor de oostelijke gedeelte van de stad geld. Maar bij de rest van de stad mag er alleen gevlogen worden boven de 335 meter. De afgelope tijd zijn de regels zeer streng geworden als het gaat over vliegen boven New York. :ch:

:bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Is het al zeker dat er geen vliegtuigen in gta IV zitten? Als dat zo is, denk ik niet dat het aan de x-box ligt. Ik denk eerder 11 september. Maarja eigenlijk wel jammer als er geen vliegtuigen inzitten!

waarom zitten er dan vliegtuigen in vc es sa???

Link to comment
Delen op andere websites

Ja hier is nog het bewijs dat er zeker wel helicoters in NY vliegen

Natuurlijk zijn er helikopters in NYC te vinden. Dit zijn namelijk een soort van taxi's, en je kan er gemakkelijk mee van de ene kant naar de andere kant. Iemand Bassie en Adriaan gezien? Daarin zie je ook dat men gemakkelijk een helikopter vond en daarmee over de files vloog. :sigaar:

@ Arjen: B&A waren daar toch, en dat was gewoon IRL te doen, dus dit was als voorbeeld zegmaar... Nouja, ik kan eigenlijk GTA ook moeilijk met B&A vergelijken :puh:.

Link to comment
Delen op andere websites

Iemand Bassie en Adriaan gezien?

Ik ben met je eens dat er vast wel helikopters in het spel zitten, maar dit gaat wel heel ver. Bassie en Adriaan.. :clown:

@ alle mensen hier die spreken over 9/11: Dat Rockstar geen vliegtuigen in het spel stopt heeft weinig tot niets met 9/11 te maken. Zoals Dan Houser al zei, hij wil het spel een meer realistische look geven. Dagelijks vliegen er geen vliegtuigen over New York City. Een rijke crimineel die in New York City leeft, vliegt ook niet over NYC. Bellic wordt dus een normaal dagelijks persoon die zijn leven opbouwt in LC. Dat hij crimineel is en nog verder de diepe duisternis in gaat, ligt aan hemzelf.

Link to comment
Delen op andere websites

NY heeft 3 vliegvelden

John F. Kennedy International Airport

LaGuardia Airport

Newark International Airport

Zoals te zien is in de Grote Bosatlas 52 editie pagina 161 kaart C staan toch echt 7 (of meer)vliegvelden aangegeven.

Link to comment
Delen op andere websites

Op die kaart (Ik heb de atlas zelf ook)staan ook kleine vliegvelden met één baan waar alleen Dodo achtige vliegtuigen kunnen landen.

maar waar echte boeings kunnen landen zijn er 3 die ik genoemd heb

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het nergens op slaan, Geen Vliegtuigen.

Oke, Ze halen 11 September erbij. Maar worden er Twin Towers in Gta gezet? Nee.Dus de Twin Towers zijn er niet, Maar waarom geen vliegtuigen. 'Omdat Amerika het niet leuk vind?'

In San Andreas kan je toch ook gewoon overal tegenaan vliegen, Een vliegtuig op 'The Strip' laten crashen etc.

Doe dan op zijn minst een Watervliegtuigje.

Vice City is ook niet groot, En wat is daar? Een Watervliegtuigje ;)

En New York is de grootste stad van Amerika, Zelfs van de Wereld.

De staat New York beslaat 141.205 km², waarvan 122.409 km² land.

Groot genoeg voor een Vliegtuigje.

Conclusie: Ik vind het jammer tot er geen vliegtuigen inzitten :(

Weet je niet, we hebben maar een heel klein stukje van LC gezien. Lijkt mij wel leuk. Maar dan moeten er geen vliegtuigen in zitten, daar denkt R* dan ook wel aan. Dus als er geen vliegtuigen in zitten heb je grotere kans op Twin Towers erin.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat blad hè, heeft een demo van gta4 gespeeld, en zegt vervolgens dat er geen vliegtuigen inzitten, en wij geloven het, maar eigenlijk, aangezien het een demo was, is het logisch dat er (nog) geen vliegtuigen inzitten, het spel zal uiteraard nog niet 100% klaar zijn nu. snap je? dus we weten niks zeker zolang rockstar niks bevestigd.

Bewerkt: door DX11
Link to comment
Delen op andere websites

Dat blad hè, heeft een demo van gta4 gespeeld, en zegt vervolgens dat er geen vliegtuigen inzitten, en wij geloven het, maar eigenlijk, aangezien het een demo was, is het logisch dat er (nog) geen vliegtuigen inzitten, het spel zal uiteraard nog niet 100% klaar zijn nu. snap je? dus we weten niks zeker zolang rockstar niks bevestigd.

Ik ken dit van ergens :puh: maar het klopt! zeg ik ook al de hele tijd :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

De Amerikaanse autoriteiten verbieden per direct lage, kleine, vliegtuigen boven de East River in New York, tenzij de piloot in directe verbinding is met de luchtleiding.

De nieuwe regel komt enkele dagen nadat er in Manhatten een klein vliegtuig in een wolkenkrabber vloog. Daarbij vielen 2 doden en 21 gewonden.

De nieuwe regel zullen alleen kleine vliegtuigen treffen en niet helikopters. De East River loopt langs het oosten van het eiland Manhatten in New York. Al het luchtvaart verkeer moet vanaf nu een minimale hoogte van 335 meter hebben.

Bron : Wikinews.

Misgien dat dit dus de reden is.

En dat er wel dus helicopters in zullen komen.

:bier:

Mensen lees dit nou even .. dit zal wellicht de reden zijn denk ik hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt gelijk hebben natuurlijk, het is ook niet echt realistisch als daar een verbod heerst en nu ineens niet meer. Helikopters denk ik wel, want die ziet men ook gewoon als een soort luxe "taxi" daar.

Dan denk ik nog eerder dat het zal zijn vanwege 11 september 2001.

In de eerste dagen na 11 september werden tienduizenden doden verwacht, gelukkig bleken er 'slechts' 2.749 doden te zijn. 13 mensen stierven alsnog na 11 september door verwondingen die ze die dag opgelopen hadden.

Het kan dus zijn dat Rockstar ze er daarom buiten heeft gelaten, uit respect voor de mensen die daardoor overleden zijn. En natuurlijk ook omdat R* anders wel erg veel problemen op zich uit zou roepen. De mensen uit New York zouden namelijk niet zo blij zijn als je dat na kon spelen, al was het in een ander gebouw...

Ik zeg niet dat ik er blij mee ben dat de vliegtuigen eruit zijn gehaald, maar ergens begrijp ik het wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...