Jump to content

[Discussie] Waarom zitten er geen vliegtuigen in het spel?


yes r

Recommended Posts

  • Reacties 232
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Only GrandTheftAuto

    15

  • b4rtsimps0n

    15

  • Arjen

    11

  • wtc

    7

ik denk dat er gewoon vliegtuigen inzitten hoor :7 ik bedoel het is gebaseerd op New York en wonen daar geen miljoenen mensen en is die stad niet HEEL groot? :duh:

ja dat kan je denken :puh: maar als rockstar zegt van niet zou ik er ook niet echt op rekenen, misschien wel op helicopters e.d. Rockstar gaat geen informatie naar buiten brengen wat hun kopers zou kunnen kosten, terwijl deze informatie niet eens klopt.

En ja ny is groot..maar denk je dat de mensen daar naar hun werk gaan met het vliegtuig ofzo? of van de ene kant naar de andere kant van de stad gaan met het vliegtuig? denk het niet hè :puh: en ze leggen bij deze gta iv veel meer de nadruk op realisme..dus..logisch nadenken :puh:

edit: en oja, mensen hier die nog steeds denken dat de informatie niet klopt omdat ze bij game informer een demo hebben gespeeld: die 10 pagina's zijn niet volledig gebaseerd op de demo die ze hebben mogen spelen ofzo. er was een woordvoerder van rockstar bij die allemaal informatie heeft vrijgegeven. en trouwens..zo ver voor de release krijgen van die bladen e.d. trouwens altijd een demo te spelen..bij elk spel eigenlijk.

Bewerkt: door b4rtsimps0n
Link to comment
Delen op andere websites

Ik krijg het idee dat somige mensen

het spel alleen kopen om tevliegen.

Als er geen vliegtuigen inzitten is het tog geen ramp?!

Het is mischien wel weer is leuk dat er geen vliegtuigen inzitten.

En meer gebruik temaken van de metro en overige transport.

Ik neem tenminste aan datje de metro in kan ...

En ik ben geen vliegtuig hater in sa vloog ik soms ook wellis

Bewerkt: door bigship
Link to comment
Delen op andere websites

Ik krijg het idee dat somige mensen

het spel alleen kopen om tevliegen.

Als er geen vliegtuigen inzitten is het tog geen ramp?!

Het is mischien wel weer is leuk dat er geen vliegtuigen inzitten.

En meer gebruik temaken van de metro en overige transport.

Ik neem tenminste aan datje de metro in kan ...

En ik ben geen vliegtuig hater in sa vloog ik soms ook wellis

jullie kennen lullen wat je wilt .. het is gewoon jammer dat er geen vliegtuigen inzitten .

niet realisctisch ? i dont give a F*....

ik ben een SPEL aan het spelen

Link to comment
Delen op andere websites

Het is wel jammer dat het erin niet in zit...

Maar als het zo drukke stad wordt maakt het niet veel uit...

Was nooit zo goede vlieger^^

misschien komt er weer zo mod dat de vliegtuigen er wel in komen..

Wie weet??

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk dat er gewoon vliegtuigen inzitten hoor :7 ik bedoel het is gebaseerd op New York en wonen daar geen miljoenen mensen en is die stad niet HEEL groot? :duh:

In New York wonen inderdaad miljoenen mensen. Zo'n 18 Miljoen, en het is de derde grootste stad ter wereld.

Er moeten toch wel vliegtuigen overvliegen of iets dergelijks lijkt mij :?

Bewerkt: door Pennywise-The-Clown
Link to comment
Delen op andere websites

Het is misschien een beetje jammer, maar als je kijkt welke nieuwe dingen in de plaats zullen komen, had ik liever al langer geen vliegtuigen in GTA gezien. Ik denk, net zoals Dutchy3010 , dat het op een of andere manier te maken zal hebben met de aanslagen op de WTC-torens (11 september).

Ook vind ik dat dat bepaalde blad nog geen echte previews kan maken, aangezien ze het volledige spel nog niet hebben gespeeld. Maargoed, we wachten in spanning af tot de release.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk, net zoals Dutchy3010 , dat het op een of andere manier te maken zal hebben met de aanslagen op de WTC-torens (11 september).

Ik denk ook dat ze er mss geen vliegtuigen zullen insteken voor respect voor de overledenen van de WTC-torens.

Dus iedereen die zit te zagen over die vliegtuigen denk ook eens aan hen en hun naaste familieleden, toon dus wat respect!!!!!!!

Bewerkt: door SNIPER44
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk, net zoals Dutchy3010 , dat het op een of andere manier te maken zal hebben met de aanslagen op de WTC-torens (11 september).

Ik denk ook dat ze er mss geen vliegtuigen zullen insteken voor respect voor de overledenen van de WTC-torens.

Dus iedereen die zit te zagen over die vliegtuigen denk ook eens aan hen en hun naaste familieleden, toon dus wat respect!!!!!!!

Alsof die de link zullen leggen tussen een spel dat zich afspeelt in New York en dat er geen vliegtuigen in zitten :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk, net zoals Dutchy3010 , dat het op een of andere manier te maken zal hebben met de aanslagen op de WTC-torens (11 september).

Ik denk ook dat ze er mss geen vliegtuigen zullen insteken voor respect voor de overledenen van de WTC-torens.

Dus iedereen die zit te zagen over die vliegtuigen denk ook eens aan hen en hun naaste familieleden, toon dus wat respect!!!!!!!

Alsof die de link zullen leggen tussen een spel dat zich afspeelt in New York en dat er geen vliegtuigen in zitten :bonk:

Er zijn slachtoffers van de ramp die dit spel spelen. Als die mensen gaan praten over hoe slecht dat wel niet is dat het mogelijk is, dan gaat dat van mond tot mond. Dit is niet echt een goede reclame. Waarschijnlijk zijn er ook bij Rockstar zelf mensen die te maken hebben gehad met 11 september. Ook mensen uit de rest van de wereld, zoals ik, zouden het oneerbiedig kunnen vinden. Kortom: ze hadden (waarschijnlijk) veel negatieve publiciteit gehad als ze er vliegtuigen in hadden gezet. En ze doen alles om negatieve publiciteit te voorkomen natuurlijk...

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn slachtoffers van de ramp die dit spel spelen. Als die mensen gaan praten over hoe slecht dat wel niet is dat het mogelijk is, dan gaat dat van mond tot mond. Dit is niet echt een goede reclame. Waarschijnlijk zijn er ook bij Rockstar zelf mensen die te maken hebben gehad met 11 september. Ook mensen uit de rest van de wereld, zoals ik, zouden het oneerbiedig kunnen vinden. Kortom: ze hadden (waarschijnlijk) veel negatieve publiciteit gehad als ze er vliegtuigen in hadden gezet. En ze doen alles om negatieve publiciteit te voorkomen natuurlijk...

Negatieve publiciteit betekent juist betere verkopen... En als je R* een beetje kent weet je dat ze er alles aan doen om ook negatief in het nieuws te komen...

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn slachtoffers van de ramp die dit spel spelen. Als die mensen gaan praten over hoe slecht dat wel niet is dat het mogelijk is, dan gaat dat van mond tot mond. Dit is niet echt een goede reclame. Waarschijnlijk zijn er ook bij Rockstar zelf mensen die te maken hebben gehad met 11 september. Ook mensen uit de rest van de wereld, zoals ik, zouden het oneerbiedig kunnen vinden. Kortom: ze hadden (waarschijnlijk) veel negatieve publiciteit gehad als ze er vliegtuigen in hadden gezet. En ze doen alles om negatieve publiciteit te voorkomen natuurlijk...

Negatieve publiciteit betekent juist betere verkopen... En als je R* een beetje kent weet je dat ze er alles aan doen om ook negatief in het nieuws te komen...

Negatief nieuws betekent inderdaad beter verkopen, behalve negatief nieuws waarmee je mensen ernstig kwetst.

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn slachtoffers van de ramp die dit spel spelen. Als die mensen gaan praten over hoe slecht dat wel niet is dat het mogelijk is, dan gaat dat van mond tot mond. Dit is niet echt een goede reclame. Waarschijnlijk zijn er ook bij Rockstar zelf mensen die te maken hebben gehad met 11 september. Ook mensen uit de rest van de wereld, zoals ik, zouden het oneerbiedig kunnen vinden. Kortom: ze hadden (waarschijnlijk) veel negatieve publiciteit gehad als ze er vliegtuigen in hadden gezet. En ze doen alles om negatieve publiciteit te voorkomen natuurlijk...

Negatieve publiciteit betekent juist betere verkopen... En als je R* een beetje kent weet je dat ze er alles aan doen om ook negatief in het nieuws te komen...

Negatief nieuws betekent inderdaad beter verkopen, behalve negatief nieuws waarmee je mensen ernstig kwetst.

Sorry hoor, maar ik voel me bv niet gekwetst als er vloegtigen in voor komen, in sa kon je ook tegen flats rammen

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn slachtoffers van de ramp die dit spel spelen. Als die mensen gaan praten over hoe slecht dat wel niet is dat het mogelijk is, dan gaat dat van mond tot mond. Dit is niet echt een goede reclame. Waarschijnlijk zijn er ook bij Rockstar zelf mensen die te maken hebben gehad met 11 september. Ook mensen uit de rest van de wereld, zoals ik, zouden het oneerbiedig kunnen vinden. Kortom: ze hadden (waarschijnlijk) veel negatieve publiciteit gehad als ze er vliegtuigen in hadden gezet. En ze doen alles om negatieve publiciteit te voorkomen natuurlijk...

Negatieve publiciteit betekent juist betere verkopen... En als je R* een beetje kent weet je dat ze er alles aan doen om ook negatief in het nieuws te komen...

Negatief nieuws betekent inderdaad beter verkopen, behalve negatief nieuws waarmee je mensen ernstig kwetst.

Sorry hoor, maar ik voel me bv niet gekwetst als er vloegtigen in voor komen, in sa kon je ook tegen flats rammen

Egoistisch type? "Ik voel me niet gekwetst". Nee, ik ook niet, maar die mensen die met de ramp in 2001 te maken hebben gehad, die zullen zich wel gekwetst voelen dat er zo laconiek mee wordt omgegaan.

@ hieronder: droom maar lekker door hoor jongen... Rockstar zou heel wat aanklachten te verduren krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn slachtoffers van de ramp die dit spel spelen. Als die mensen gaan praten over hoe slecht dat wel niet is dat het mogelijk is, dan gaat dat van mond tot mond. Dit is niet echt een goede reclame. Waarschijnlijk zijn er ook bij Rockstar zelf mensen die te maken hebben gehad met 11 september. Ook mensen uit de rest van de wereld, zoals ik, zouden het oneerbiedig kunnen vinden. Kortom: ze hadden (waarschijnlijk) veel negatieve publiciteit gehad als ze er vliegtuigen in hadden gezet. En ze doen alles om negatieve publiciteit te voorkomen natuurlijk...

Negatieve publiciteit betekent juist betere verkopen... En als je R* een beetje kent weet je dat ze er alles aan doen om ook negatief in het nieuws te komen...

Negatief nieuws betekent inderdaad beter verkopen, behalve negatief nieuws waarmee je mensen ernstig kwetst.

Sorry hoor, maar ik voel me bv niet gekwetst als er vloegtigen in voor komen, in sa kon je ook tegen flats rammen

Egoistisch type? "Ik voel me niet gekwetst". Nee, ik ook niet, maar die mensen die met de ramp in 2001 te maken hebben gehad, die zullen zich wel gekwetst voelen dat er zo laconiek mee wordt omgegaan.

Je kunt je toch niet gekwetst voelen omdat er vliegtuigen zijn, dat rockstar van die rocketlanchers of zo maakt die je vliegtuig neerschiet als je in de buurt van hoge torens komt. En daarbij, als iemand een nfamilielid/vriend hefet verloren doordat die is overeden, dan gaat ie ook zich niet gekwetst voelen bij ieder spel waar mensen kunnen worden overreden (zoals in GTA)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...