mad_ce Geplaatst: 29 mei 2007 Rapport Geplaatst: 29 mei 2007 Toen ik gisteren GTA SA aan het spelen was bedenkte ik iets leuks. Ik was (weeral) een bloedbad aan het aanrichten, en toen kwam ik op iets. Zou het niet leuk zijn dat als je mensen dood, dat de volgende dag de politie nog aanwezig is op de plaats waar je iemand hebt gedood. Niet alleen de politie maar ook een soort "CSI"-team. En dat ze samen naar aanwijzingen zoeken om de dader te vinden. Ofdat ze hem nu vinden of niet, is niet van belang voor mij. Volgens mij zou dit een echte plus zijn voor het spel, en zou het zeker ten goede komen voor het realisme van GTA IV. dat lijkt me totaal niet een echte plus want dan is binnen twee dagen de hele dag afgezet. ik dood zo vaak iemand, als ik die per ongeluk over rijd ofzo. het zou wel leuk zijn als het alleen afgezet wordt als je echt veel mensen op 1 plaats dood. Maar voor elke kill een afgezette straat lijkt me alleen maar irritant... Ik zei dus wel als je mensen dood, in het meervoud dus. Ik dacht ook niet aan één persoon maar wel aan een hele massamoord Reageren
habbogozer Geplaatst: 29 mei 2007 Rapport Geplaatst: 29 mei 2007 Ik wil, net als in VC, dat als je de politie helpt met gastjes slaan, of schieten, dat je dan een beloning of iets krijgt. Want altijd als ik een politiesirene hoor, dat volg ik die auto. En als die police dan op die gast aan het schieten is, ga ik helpen. Reageren
TomHagen Geplaatst: 29 mei 2007 Rapport Geplaatst: 29 mei 2007 Ik zei dus wel als je mensen dood, in het meervoud dus. Ik dacht ook niet aan één persoon maar wel aan een hele massamoord i'm so sorry, overheen gelezen :$ Reageren
mad_ce Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 Ik zei dus wel als je mensen dood, in het meervoud dus. Ik dacht ook niet aan één persoon maar wel aan een hele massamoord i'm so sorry, overheen gelezen :$ Geen probleem hoor. Nog een leuke feature mischien. Ik zou dolgraag hebben dat je nu kunt gaan liggen. Dit lijkt mij ook wel realistisch, zeker bij het snipen dan. Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 4 juni 2007 Rapport Geplaatst: 4 juni 2007 Hier een splinternieuw lijstje van Da Phoenix Niko die moet blijven leven (1 speelbaar personage dus) ong. 200 afwisselende missies (heel veel speelplezier) Stenen oppakken en gooien Duikboten Dodo of Skimmer er als nog in. Hunter die je probeert neer te schieten bij 7(!) sterren Tuning Opties als meer bodykits en wielen Meer wapens Realistische auto's Heel veel helikopters Weinig Bugs MP3 speler (= feit) New York (Liberty City), Miami (Vice City) & San Andreas als setting (Ik blijf hopen) Kleding wisselen Geluidsdemper op een mp5 Patriot met m60 op het dak Hunter gebaseerd op een AH-64 Apache Hunter II gebaseerd op een MIL-24 Hind Gunship Russische maffia Italiaanse Maffia Triads Yakuza Grove St. Gangsta's Ballas Varrios Los Aztecas Streetgang (Sharks) Bikers Reageren
Mister.X Geplaatst: 4 juni 2007 Rapport Geplaatst: 4 juni 2007 Hier een splinternieuw lijstje van Da PhoenixNiko die moet blijven leven (1 speelbaar personage dus) ong. 200 afwisselende missies (heel veel speelplezier) Stenen oppakken en gooien Duikboten Dodo of Skimmer er als nog in. Hunter die je probeert neer te schieten bij 7(!) sterren Tuning Opties als meer bodykits en wielen Meer wapens Realistische auto's Heel veel helikopters Weinig Bugs MP3 speler (= feit) New York (Liberty City), Miami (Vice City) & San Andreas als setting (Ik blijf hopen) Kleding wisselen Geluidsdemper op een mp5 Patriot met m60 op het dak Hunter gebaseerd op een AH-64 Apache Hunter II gebaseerd op een MIL-24 Hind Gunship Russische maffia Italiaanse Maffia Triads Yakuza Grove St. Gangsta's Ballas Varrios Los Aztecas Streetgang (Sharks) Bikers Wel mooi nieuw lijstje wat ik eraan wilt toevoegen! Bezine Wolkenkrabbers waar je op het dak kan en waar mensen zijn! Makkelijkere missie's(bij sommige missie's was het gewoon irri bij SA enzo) En natuurlijk veel meer! Reageren
CJ_ Geplaatst: 4 juni 2007 Rapport Geplaatst: 4 juni 2007 Hier een splinternieuw lijstje van Da Phoenix Realistische auto's Weinig Bugs nee meen je dat nou? vreemde eisen hebben mensen hier Reageren
TomHagen Geplaatst: 5 juni 2007 Rapport Geplaatst: 5 juni 2007 ik heb nog twee verlangens: meerdere dezelfde wapens kunnen dragen ( 2 uzi's) en met vanalles en nog wat uit een auto schieten (niet alleen uzi's) dus ook shotgun, pistol, ak-47, enz.. Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 5 juni 2007 Rapport Geplaatst: 5 juni 2007 ik heb nog twee verlangens:meerdere dezelfde wapens kunnen dragen ( 2 uzi's) en met vanalles en nog wat uit een auto schieten (niet alleen uzi's) dus ook shotgun, pistol, ak-47, enz.. nou misschien komt je verlangen wel uit over uit de auto schieten, als je op deze artwork kijkt: http://files.gtanet.com/images/3308.jpg Zie je dat er met een shotgun uit het raam wordt geschoten. Maar het is natuurlijk maar een artwork dus het zegt voor de rest niet veel natuurlijk Reageren
TomHagen Geplaatst: 5 juni 2007 Rapport Geplaatst: 5 juni 2007 ik heb nog twee verlangens:meerdere dezelfde wapens kunnen dragen ( 2 uzi's) en met vanalles en nog wat uit een auto schieten (niet alleen uzi's) dus ook shotgun, pistol, ak-47, enz.. nou misschien komt je verlangen wel uit over uit de auto schieten, als je op deze artwork kijkt: http://files.gtanet.com/images/3308.jpg Zie je dat er met een shotgun uit het raam wordt geschoten. Maar het is natuurlijk maar een artwork dus het zegt voor de rest niet veel natuurlijk ja dat lijkt me zo vet. dat is het gene wat ik het meest miste in vorige gta's. Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 5 juni 2007 Rapport Geplaatst: 5 juni 2007 ik heb nog twee verlangens:meerdere dezelfde wapens kunnen dragen ( 2 uzi's) en met vanalles en nog wat uit een auto schieten (niet alleen uzi's) dus ook shotgun, pistol, ak-47, enz.. nou misschien komt je verlangen wel uit over uit de auto schieten, als je op deze artwork kijkt: http://files.gtanet.com/images/3308.jpg Zie je dat er met een shotgun uit het raam wordt geschoten. Maar het is natuurlijk maar een artwork dus het zegt voor de rest niet veel natuurlijk ja dat lijkt me zo vet. dat is het gene wat ik het meest miste in vorige gta's. ja inderdaad..waarom zou je alleen met smg's uit het raam kunnen schieten. oke misschien zijn andere wat te zwaar ofzo, maar met een pistool kon ook niet..je moest per se een smg hebben om uit het raam te kunnen schieten of vanaf je motor te kunnen schieten. Maar ik denk dat rockstar hier bij iv wel verandering in zal brengen. Reageren
jeffreyaerox Geplaatst: 5 juni 2007 Rapport Geplaatst: 5 juni 2007 het enige wat echt lauwe shit in gta IV zou brengen is coffeshops maar ja dat mag niet in NY dus als je zelf plantages hebt en je kan smooken en alles vaag ziet en knetter in de auto rijd ofzo en lsd vreten zodat je kaboutertjes ofzo ziet en mensen met vaage koppen dit hoort misschien in wensen en verlanges maar ik wou de ff de nadruk op legge >>> Door GTA-Sheep: Inderdaad, dus samengevoegd met wensen en verlangen. En omdat ik graag nadruk op dingen leg typ ik dit met rood <<< Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 5 juni 2007 Rapport Geplaatst: 5 juni 2007 het enige wat echt lauwe shit in gta IV zou brengen is coffeshops maar ja dat mag niet in NY dus als je zelf plantages hebt en je kan smooken en alles vaag ziet en knetter in de auto rijd ofzoen lsd vreten zodat je kaboutertjes ofzo ziet en mensen met vaage koppen dit hoort misschien in wensen en verlanges maar ik wou de ff de nadruk op legge >>> Door GTA-Sheep: Inderdaad, dus samengevoegd met wensen en verlangen. En omdat ik graag nadruk op dingen leg typ ik dit met rood <<< coffeeshops mogen wel in ny or..en zijn er ook genoeg.. alleen niet zoals we ze hier in nederland hebben nee en voor niko om helemaal aan de drugs te gaan terwijl ie amper geld heeft enzo lijkt me niet zo slim..en ook niet echt passen bij de hoofdpersoon van een gta spel. zal er dus maar niet op rekenen Reageren
GTAVC Geplaatst: 6 juni 2007 Rapport Geplaatst: 6 juni 2007 (bewerkt) Hoe zouden jullie het vinden als de vogels de stad kunnen vervuilen. Zoals je loopt langs een standbeeld dat nog schoon en als je een half uur later er weer langs komt dat ie dan onder de vogelpoep zit. En nog meer van dat soort dingen van als je je pistool leegschiet dat de kogels niet gelijk verdwijnen als ze iets raken zoals een muur. Maar dat ze kunnen afkestsen en dat ze dan blijven liggen. En als het zwerfvuil niet opgehaald wordt dat het alleen nog maar meer word. Wat vinden jullie Bewerkt: 6 juni 2007 door GTA-Sheep Topic samengevoegd met wensen & verlangens Reageren
Verrity Geplaatst: 6 juni 2007 Rapport Geplaatst: 6 juni 2007 Maar ik heb liever geen schijtende vogels Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.