Jump to content

Wensen en Verlangens


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Naudin

    68

  • b4rtsimps0n

    65

  • pilot

    56

  • TomHagen

    38

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mijn verlanglijstje, bestaat vooral uitdingen die de realiteit van het spel zal doen stijgen.

- Uitgaans gelegenheden grote disco's met heel veel mensen er in niet met iets van 10 ofzo.

- Bioscopen, restaurant waar je ook echt bedient word, snackbars, bowlingbanen, een kartbaan lijkt me ook wel leuk

- Winkels waar je ook echt boodschappen kan doen,

- Je hideouts zelf kunnen inrichten met meubels die je ook zelf kan kopen, in een hele grote warenhuis zoals IKEA maar dan onder andere naam uiteraard,

- Zoveel mogelijk verschillende mensen, auto's, moters, scooters, fietsen, boten, helikopters enz.

- Dieren

- Voetbalstadion die dan ook echt vol zit met mensen als er een wedstrijd gespeeld word,

- Tankstations waar je ook echt kan tanken en waar je dan binnen ook kan afrekenen als je zou willen (zou wel gewoon wegrijden zijn in de meeste gevallen of een nieuwe auto jatten zodra de benzine bijna op is.

Dat je elk gebouw in kunt, dat je ramen van huizen ook echt kapot kunt maken, dat eigenlijk alles te slopen is wat in het echt ook te slopen zou zijn, misschien later nog wat meer aanvullingen

Link to comment
Delen op andere websites

Discotheken en Bars waar je echt drank kunt bestellen en dronken kunt worden. Verschillende soorten drank en mixjes. Waar je met vrienden heen kunt.

Dat je als tuig rond kunt hangen met wat maten en samen dingen kunt doen.

Winkel overvallen.

Winkelcentrum of winkels waar je dingen kunt kopen.

Basejumpen!!

Achtbaan waar je ook in kunt.

tanken

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou mij leuk lijken als:

1. Je moet tanken soms (dus niet tevaak).

2. Auto's open breken en een beetje met gereedschap

werken om de auto aan de praat tekrijgen en hem dan

tekunnen verkopen in een haven zoals bij een eerdere gta versie

(dus een auto naar keuze en met schade krijgje minder voor je auto)

3. Als je weer gebouwtjes kan kopen om tesaven

dat je er meer dingen kan doen dan saven en uiterlijk veranderen

en dat de inrichting van het huis niet het zelfde is als bij een ander gebouw

4. Als je met een wapen in je hand loopt opstraat

dat je dan ookal politie achter je aan krijgt

4 is niet echt realistisch want in Amerika heb je een wet waardoor je gewoon zonder vergunning met een AK op straat mag lopen en jezelf "verdedigen." Hoe denk je anders dat dat incident in Virginia is gebeurd?

Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk wil ik maar 1 ding: Back to Basic...

Je kon in GTA SA namelijk wel super veel en ik vond het ook super vet in het begin. Of eigenlijk de eerste 5 minuten wel te verstaan, want daarna doe je er toch niks meer mee. Ik wil namelijk hoertjes doodknuppelen, vluchten voor de politie, tanks uit de legerbassis stelen en uiteraard meegesleept worden in een geweldig verhaal vol toffe missies. Maar wat ik absoluut niet wil is (verplicht!) naar de kapper en de kleding winkel moeten gaan, want als ik dat wil koop ik wel de sims. En als ik mijn auto wil tunen dan koop ik wel Need for Speed of Gran Turismo, maar niet GTA want die koop ik voor de bovenstaande dingen. Ik heb dus liever 4 a 5 missies meer dan 100 soorten kleding en 10 verschillende bumpers, want daar koop ik GTA gewoon niet voor. Ik hoop dan ook dat ze nog meer tijd besteden aan de stad, de sfeer, de characters, de missies en de (echte) gameplay. In plaats van dat soort sim-achtigen dingen.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar als je er nou met een Rocket Launche Staat is het een ander verhaal!

Mijn wensen:

- Dat je bijv. mensen die bij jouw Gang horen de opdracht kan geven om door een bepaald stuk van de stad te

rijden, zodat jij een vrije Drive-By kan geven!

- Dat je via riolen kan inbreken etc.

Link to comment
Delen op andere websites

- Dat je bijv. mensen die bij jouw Gang horen de opdracht kan geven om door een bepaald stuk van de stad te

rijden, zodat jij een vrije Drive-By kan geven!

Zou dat niet, zeker zodra de game op de PC uitkomt, veel te makkelijk worden? Je bent immers beschut en kunt dus alleen dood door of pech of geen heeeeeel slecht schietwerk. Kijk maar naar de missies in SA waar je als speler moest schieten terwijl er door een NPC gereden werd, die waren gewoon veel te makkelijk en zoals ik al zei: Al helemaal in de PC versie. Ik snap best dat het voor 1 a 2 keer best leuk is, maar denk je zelf niet dat hier al heel snel de uitdaging van af is? ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Zou dat niet, zeker zodra de game op de PC uitkomt, veel te makkelijk worden? Je bent immers beschut en kunt dus alleen dood door of pech of geen heeeeeel slecht schietwerk. Kijk maar naar de missies in SA waar je als speler moest schieten terwijl er door een NPC gereden werd, die waren gewoon veel te makkelijk en zoals ik al zei: Al helemaal in de PC versie. Ik snap best dat het voor 1 a 2 keer best leuk is, maar denk je zelf niet dat hier al heel snel de uitdaging van af is?

Niet als een missie :duh: Gewoon als je geen zin hebt om te rijden, als het waren een Taxi :dans:

Bewerkt: door Agent Kellerman
Link to comment
Delen op andere websites

4 is niet echt realistisch want in Amerika heb je een wet waardoor je gewoon zonder vergunning met een AK op straat mag lopen en jezelf "verdedigen." Hoe denk je anders dat dat incident in Virginia is gebeurd?

Sorry, maar dit slaat nergens op...

Dus jij denkt dat je politie niets doet als je langs ze loop met zo'n fuckin AK in je handen? :?

Als je in, ik noem maar wat, New-York met je glockje in je hand op straat gaat lopen krijg je dus echt wel politie achter je aan...

Maar ff ontopic, ik wens niet zoveel aangezien het meeste wat hier al staat er toch niet in komt ;) ja, wel kledingwinkels en gunshops maar meer zal er niet inkomen...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil gewoon dat je in elk gebouw kan, en als de deur niet open is gewoon inbreken via het raam, dak ofzo. Dus met andere woorden het moet gewoon super realistisch worden. :*D

ja wil ik ook en dat je online kunt spelen

Link to comment
Delen op andere websites

Zou dat niet, zeker zodra de game op de PC uitkomt, veel te makkelijk worden? Je bent immers beschut en kunt dus alleen dood door of pech of geen heeeeeel slecht schietwerk. Kijk maar naar de missies in SA waar je als speler moest schieten terwijl er door een NPC gereden werd, die waren gewoon veel te makkelijk en zoals ik al zei: Al helemaal in de PC versie. Ik snap best dat het voor 1 a 2 keer best leuk is, maar denk je zelf niet dat hier al heel snel de uitdaging van af is?

Niet als een missie :duh: Gewoon als je geen zin hebt om te rijden, als het waren een Taxi :dans:

Daar doelde ik zelf ook op, maar zoals ik al zei is dat misschien maar leuk voor 1 a 2 keer...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...