Jump to content

Wensen en Verlangens

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Mijn verlanglijstje:

-dat je winkels kan overvallen en ook banken das de max maar dan wel in groep met 2 of 3.

-je eigen huis kopen en dan zelf inrichten.

-eventueel je eigen bedrijfje starten of kopen bv: drugs (maar niet zoals in SA dat je dan gewoon je geld moet gaan afhalen en dat is het, ik wil er zelf ook nog iets in doen)

-je eigen wagen voor je huis men eventueel eigen chaufeur als je dan ver moet rijden met een cutscen ben je er binnen de 10 sec.)

en dat zal het zo wat zijn.

-dat je naar tv kan kijken om dan te zien wat je die dag hebt aangericht. bv: een heel politiekorps gecremeerd, dan kijk je naar het nieuws en zie je dan een soort van replay.

en die dates laat die eruit want die zijn saai echte tijds verspilling!!!

:klap::klap: leuke topic trouwens :klap::klap:

Bewerkt: door SNIPER44
  • Reacties 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Naudin

68

• b4rtsimps0n

65

• pilot

56

• TomHagen

38

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

of bijvoorbeeld meerdere soorten gangs, bijvoorbeeld gabbers :klap: , hiphoppers, gothics, alto's en kakkers enzo, en meerdere soorten kleding.

wat auto's betreft: ik wil ook graag lachgas op motoren :puh: en qua tuning hoef ik niet zoveel, maar wel WAT meer want nu is het per auto die bij wheels arch angels kunnen alles het zelfde. kortom, geen bal aan, doe maar een paar bumpertjes meer :clown: en van mij mogen er ook wel wat onderdelen voor motoren bij zitten, neon enzo. en stunten met motoren, zoals bij veel mods voor SA te zien is. maar dan die mods standaard in t spel. ;)

en als je een huis koopt en je komt er bijna nooit, dat het huis in vervalling raakt en er dingen in kunnen storten. :clown:

Bewerkt: door Siriouz
Geplaatst:
Ik zou willen dat je meer bewust kon zijn wat er allemaal om je heen gebeurt. Bijvoorbeeld dat je naar een Tv zender kan kijken en dan het nieuws bijvoorbeeld. Dat lijkt met wel mooi en realitisch. Ook hoop ik dat je weer auto's kan tunen en kan gaan kopen/verkopen. Kwa kleding hoop ik dat er van alles wat is. Ook hoop ik dat er nog bomshops zijn. :bier:

TV- zender, wie gaat er nu naar zijn savehuis gaan (of waar dan ook) om tv te kijken. Hoe saai. Ik mag maar ene beperkte tijd en ga die zeker niet gebruiken om dara tv teb kijken :o

Geplaatst:

Van wat ik nu hoor lijkt het alsof je alleen maar minder in GTA 4 kan

erg jammer

ik wil wel gokken

overal heen vliegen

en zwemmen

maar al die dingen zijn neit zeker

Geplaatst:

ik zou het echt gewoon grappig vinden als je gewoon een pakje sigaretten kan kopen en op straat kan roken hahaha zou dat niet tof zijn?

Geplaatst:

Pokeren met natuurlijk de chips erbij...zou heerlijk zijn als ze je niet meer zien zitten achter al je winst :puh:

Geplaatst:
Van wat ik nu hoor lijkt het alsof je alleen maar minder in GTA 4 kan

erg jammer

ik wil wel gokken

overal heen vliegen

en zwemmen

maar al die dingen zijn neit zeker

Ik heb liever een realistisch spel dan een spel met veel mogelijkheden gewoon een goede stap van R*.

Het leuk vinden als schaden kon aanrichten aan een gebouw.

Geplaatst:
Het zou mij leuk lijken als:

1. Je moet tanken soms (dus niet tevaak).

2. Auto's open breken en een beetje met gereedschap

werken om de auto aan de praat tekrijgen en hem dan

tekunnen verkopen in een haven zoals bij een eerdere gta versie

(dus een auto naar keuze en met schade krijgje minder voor je auto)

3. Als je weer gebouwtjes kan kopen om tesaven

dat je er meer dingen kan doen dan saven en uiterlijk veranderen

en dat de inrichting van het huis niet het zelfde is als bij een ander gebouw

4. Als je met een wapen in je hand loopt opstraat

dat je dan ookal politie achter je aan krijgt

4 is niet echt realistisch want in Amerika heb je een wet waardoor je gewoon zonder vergunning met een AK op straat mag lopen en jezelf "verdedigen." Hoe denk je anders dat dat incident in Virginia is gebeurd?

Ik denk niet dat je daar met een getrokken AK over straat mag lopen hoor, dat je er een in bezit mag hebben is misschien mogelijk maar echt niet dat je daar mee zomaar over straat mag lopen.

Geplaatst:
ik zou het echt gewoon grappig vinden als je gewoon een pakje sigaretten kan kopen en op straat kan roken hahaha zou dat niet tof zijn?

Zou wel geinig zijn, maar erg onwaarschijnlijk aangezien roken in games een beetje een taboe is geworden :puh:

Geplaatst:

waarom denk je dat? het is bevestigd dat ook de voetgangers op straat gewoon roken en dergelijke...

het zou gewoon zooo vet zijn, waarom weet ik ook niet.

maar de kleine extra's maken een game geweldig! :bier:

Geplaatst:
waarom denk je dat? het is bevestigd dat ook de voetgangers op straat gewoon roken en dergelijke...

het zou gewoon zooo vet zijn, waarom weet ik ook niet.

maar de kleine extra's maken een game geweldig! :bier:

Ja, maar een hoofdpersoon is toch een soort voorbeeldfunctie met sommige dingetjes... Daarom zijn er ook maar heel weinig hoofdpersonages in games die roken...

Geplaatst:

ik hoop dat je er meer kan eten vanplaats sa alleen in fastfood restaurants,

maar nu ook in chike restaurants en een drive-tru kunt doen

en ook als je eten besteld dat je dan aan een tafel zit en niet rechtstaat :bonk:

:klap::klap::klap:

dat zou al een goede verbetering zijn

>>> Door NandroDavids: Wensen en verlangens graag in het daarvoor bestemde topic posten; Topics derhalve samengevoegd :sigaar:<<<

Geplaatst:

Nee, dat zou ik nooit willen. Ik ben tegen roken, en Jack Tompson zal er natuurlijk ook wel iets tegen doen moest dit gebeuren, en eerlijk gezegt zou ik hem daarin dan wel gelijk geven.

Geplaatst:
ik hoop dat je er meer kan eten vanplaats sa alleen in fastfood restaurants,

maar nu ook in chike restaurants en een drive-tru kunt doen

en ook als je eten besteld dat je dan aan een tafel zit en niet rechtstaat :bonk:

:klap::klap::klap:

dat zou al een goede verbetering zijn

Dat zou inderdaad leuk zijn! Ik hoop dat ze alle restaurants etc gewoon open doen, zonder dat je op een missie zit! Je kon in SA dan wel in burgershot, cluckin bells en pizza, maar in de donut shop bijvoorbeeld niet! Ook als je ging daten kon je naar restaurants rijden. Maar die waren niet open als je niet date! Ik hoop dat Rockstar alle restaurants etc gewoon open doet zonder dat je in een missie zit!

Geplaatst:

Ik zou het vet vinden als je nu ook door de voorruit van een auto kan schieten. Dus als je in een auto zit dat je dan alle kanten op kan schieten. Want dit kon helaas niet in vorige gta's. :bier:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...