Jump to content

Wensen en Verlangens


Dutchy3010

Recommended Posts

Een leende stad! Dat wens i vooral, dat je iemand vermoord en dat er dan politie komt met fototoestellen enzo! En dat als je een verkeerspaal omverrijdt! Er de volgende dat mensen aan aan het werken zijn!

Rivel :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Naudin

    68

  • b4rtsimps0n

    65

  • pilot

    56

  • TomHagen

    38

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik wil vooral realistiche dingen en evt winkels, maar op voorwaarde dat er weinig laadtijden zijn, want dat was bij sa echt irritant :ch: (vind ik);

ook zou het mooi zijn als je wat meer contact kan hebben met 'gewone' mense die op straat lopen, da zou wel vt zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vraag me af of de stad wel zo groot wordt

Persoonlijk vond ik Liberty City in GTA 3 byzonder klein

Zou het spel zovel groter zijn geworden

Das een beetje apart Rockstar wil realistisch blijven en dan kan je Liberty City

in 3 jaar niet echt veel groter maken lijkt me.

Naar mijn inzien wordt spel ongeveer net zo groot qwa oppervlakte als VC.

P.S. Mensen die al meer informatie hebben over de groote sorry als ik

verkeerd zit

Link to comment
Delen op andere websites

Meer gedetailleerde wapens. De wapens in SA zien er van dichtbij echt oerlelijk uit met oerlelijke vervaagde textures. Overal op het web zwerven wapen mods rond met wapens die mooier zijn dan de originelen.

Wapens zijn een belangrijk aspect voor mij, Rockstar moet daar echt meer aandacht aan besteden. Als je een buisje tekent heb je nog geen RPG.

Link to comment
Delen op andere websites

ik zou ook willen dat je kunt praten niet dat alles gewoon automatich gaat later kom ik over meer dingen wat ik er in zou willen

Hoe zou je dit dan willen regelen, aangezien je op PS3, xbox 360 geen toetsenbord hebt (gata natuurlijk wel, maar iki denk niet dat je om het spel te kunnen spelen je ene toetsenbord zou moeten kopen, lijkt me nogal loos). En zelfs als je een toetsenbord hebt, moet de playstation/ xbox dan herkennen wat je schrijft...

Meer gedetailleerde wapens. De wapens in SA zien er van dichtbij echt oerlelijk uit met oerlelijke vervaagde textures. Overal op het web zwerven wapen mods rond met wapens die mooier zijn dan de originelen.

Wapens zijn een belangrijk aspect voor mij, Rockstar moet daar echt meer aandacht aan besteden. Als je een buisje tekent heb je nog geen RPG.

Ja vind ik ook, en dat je de wapens dan gewoon op de grond ziet liggen, dat ze niet zo zweven....

Op de site stond dus dat er een soort van spitsuur was.

Maar is dat nou op de PS3 of XBOX 360

Ik zou het namelijk ook onwijs gaaf vinden als er een spitsuur zal zijn!!!

Als het komt zal het voor allebei zijn, ze gaan niet 2 apparte spelen maken voor de consoles... Mischien in 1 van de 2 wat mindere kwaliteit. Maar niet over hoeveelheid autos, achtergrond... Ik zou het ook wel leuk vinden mocht er een spitsuur zijn. In ieder geval wat meer autos als in sa... Dara was het overal het zelfde. Boven dien als je effe remde op de snelweg was er onmiddelijk een heuse kettingbosing...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou ook willen dat het met maanden, en dus ook seizoenen is.

Dat je altijd verschillen ziet, als het winter is, sneeuwt het. Als het lente is, zie je allemaal bladen op de bomen komen, bloemetjes verschijnen, ... Als het zomer is, is het warm en schijnt de zon. En tot slot, als het herfst is, vallen de blaadjes van de bomen, en wordt het mottig weer.

En dat er een bepaalde radiozender is die altijd veranderd (dus niet elke keer het zelfde afspeelt) en het weerbericht en het nieuws vertelt van in de stad! Bv dat als je het leger achter je aan krijgt, het nieuws het daarover heeft en zo! Zo wel zot gaaf zijn!

zelfde als hem :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou graag terug willen zien: (ik kan wel dingen dubbel zeggen want ik heb dit forum niet helemaal door gelezen dus weet ik niet wat al opgenoemd is :bonk: )

-Gereedschap winkel. voor schroevendraaiers, spijkers (iemand spijker in ze oog slaan met de hamer :bier: )

-Fietsen, Quadbike, Kart

Ik zou graag nieuw willen zien:

-Dieren echt een hond en zow. geen vogels :clown:

-Meer afwisseling voor auto jatten bijv: iemand slaan. trappen. duwen. doodschieten. dit was in SA ook maar ik wil het nu nog uitgebreider :sigaar: in SA sloeg je iemand in de maag wat op het hoofd bedoelt was :sst:

-Dat je naar de WC kunt of slapen in bed

-Uitgebreider huis. dat je alles kunt gebruiken. WC. TV. PC. slaapkamer. eten/drinken.

-Dat als je door de straten loopt en je loopt tegen iemand aan dat er ruzie kan onstaan enz, niet zoals in alle gta's gewoon ertegen aan blijven lopen

-Het sterretjes systeem van de politie moet ook anders uitgebreider of gewoon iets heel anders :klap:

-En dat je auto niet zo snel op de kop vliegt :engel:

dat was et denk ik wel :$

Bewerkt: door uniQueGTA
Link to comment
Delen op andere websites

Nou over dat praten zeg je me wat

Ik denk dat er inderdaad zoiets mogelijk is

in GTA SA wilde ze al zoiets stoppen

en dan kon je half reageren op mensen

Dus ik zou t wel een tof nieuw stukje vinden in GTA

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou wel willen dat je een soort van kleding stuk zelf kan ontwerpen en dragen en dat er een mooie gang komt bij de hoofdrol speler en dat de hoofdrol speler dan de leider is.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou het wel grappig vinden als ook dieren in GTA voor zouden komen. GTA zou zo veel realistischer worden. Natuurlijk weet ik dat dieren in GTA plaatsen waarschijnlijk niet gaat lukken. Maar het lijkt me wel grappig om een Duitse herdershond, als wapen te gebruiken. Attack! Woef.... Of een klein teckeltje van een oud vrouwtje te stelen. Wat ben ik weer gemeen vandaag :-)

Bewerkt: door Markant
Link to comment
Delen op andere websites

het liefst wil ik dat er richtingaanwijzers komen verder meer verschillende mensen op straat.

en praten lijkt me ook wel leuk gewoon echt een gesprek :D!

Dan heb je mazzel, want uit de trailer was al op te maken dat ze er in zaten :bier:

(Overigens is het nog niet bekend of je ze zelf kan gebruiken maar ik ben al blij dat het nou niet snel meer voor zal komen dat er een of ander zwijn vlak voor je neus afslaat zonder waarschuwing en helemaal gehakt maakt van gloednieuwe getunde bak) :tu:

En het moet gewoon ook mogelijk zijn om een gesprek te voeren want dat zat immers ook al in Scarface: The Wold Is Yours[/font]

Ik hoop gewoon dat alles veel levendiger is, en dat je bijvoorbeeld echt door de wagons van een trein heen kunt lopen en oude vrouwtjes wegjagen voor je eigen zitplaatsje :puh:

Of dat je 's nacht in een metro station lastig gevallen wordt door punkers, of dat er in een achteraf steegje een zwerver ligt enzo. Klinkt misschien dom maar het maakt het wel iets realistischer.

Bewerkt: door DonLeone
Link to comment
Delen op andere websites

Wat mij nou wel eens leuk lijkt zijn meer variatie in motoren,

Dus een paar klassieke indian's Harley's moto guzzi's en natuurlijk niet bij naam maar wel goed herkenbaar,

ow en zoals ook eerder gemeld veel muscle car's,

en meer variatie in de auto's zoals de hermes als die wat meer pit zou hebben zou dat wel een stoer bakkie worden.

wat me ook leuk lijkt dat als je een kleine overtreding maakt , zoals door rood licht , dat je niet gelijk kapot gereden word maar je eerst een bon kan verwachten.

en ook als je je auto fout parkeerd dat je dan ook een prent heb, alhoewel ik het in het echte leven ook niet zo kan waarderen als ik eer een krijg

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...