Jump to content

Wensen en Verlangens


Dutchy3010

Recommended Posts

het lijkt met echt leuk als:

- jezelf een persoon kan maken dus al vanaf het begin.. en daar heel je story mee speelt( ik weet dat het niet gaat gebeuren maar het zou leuk zijn :puh:)

- veel auto's dus dat je niet veel dezelfde ziet.

- veel sporten kunnen doen en daar geld mee verdienen.. zoals honkbal, voetbal, basketbal(was er al) etc.

- politie die slimmer is en realistischer

- wat bijzondere voertuigen die je niet elke dag ziet

- gave helikopters, die realistischer vliegen dus niet met hun punt naar de grond gericht maar gewoon meer rechtdoor

- en nog veel meer!! ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Naudin

    68

  • b4rtsimps0n

    65

  • pilot

    56

  • TomHagen

    38

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb opzich niet zoveel wensen ten opzichte van GTA:SA.

Maar als ik er een paar moet noemen, hier komt ie:

-Minder politie, in SA was het zo dat 5/10 mensen politie was, en volgens mij is dat in het echt ook niet zo.

-Concerten bezoeken, naar de film gaan met je vriendin bijvoorbeeld, en daar dan echte acteurs of artiesten in verwerkt. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk is mijn idee al eens langsgekomen.

In alle voorgaande Grand Theft Auto games reed hət verkeer naar mijn mening altijd een beetje doelloos rond. Gas geven, jouw ophouden etc. Wanneer je in een willekeurige GTA een auto gaat achtervolgen zal de bestuurder van de auto altijd blijven rondrijden, als je hem niet aanvalt of er een ander dergelijk ongeluk gebeurd. hət enige wat zijn opdracht is is om rond te rijden.

Grand Theft Auto San Andreas bracht wel een beetje verandering hierin. Soms reden mensen hun auto de stoep op en stapte ze uit, vervolgens liepen ze een willekeurige richting op om daarna nooit meer om te kijken naar hun auto of motorvoertuig.

Ik hoop dat ze met de komst van GTA IV iets gaan doen aan dit "probleem". Met al die mogelijkheden van de Playstation 3 en Xbox 360 moet hət toch wel mogelijk zijn om hier nog meer verandering in te gaan brengen.

Hopelijk zie ik straks als ik door New York rijdt mensen hun huis binnengaan of hem ergens parkeren en boodschappen gaan doen. Of natuurlijk iets compleet anders, zolang ze maar iets zinnigs doen en niet alleen nutteloos rond rijden zonder doel.

:bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk is mijn idee al eens langsgekomen.

In alle voorgaande Grand Theft Auto games reed hət verkeer naar mijn mening altijd een beetje doelloos rond. Gas geven, jouw ophouden etc. Wanneer je in een willekeurige GTA een auto gaat achtervolgen zal de bestuurder van de auto altijd blijven rondrijden, als je hem niet aanvalt of er een ander dergelijk ongeluk gebeurd. hət enige wat zijn opdracht is is om rond te rijden.

Grand Theft Auto San Andreas bracht wel een beetje verandering hierin. Soms reden mensen hun auto de stoep op en stapte ze uit, vervolgens liepen ze een willekeurige richting op om daarna nooit meer om te kijken naar hun auto of motorvoertuig.

Ik hoop dat ze met de komst van GTA IV iets gaan doen aan dit "probleem". Met al die mogelijkheden van de Playstation 3 en Xbox 360 moet hət toch wel mogelijk zijn om hier nog meer verandering in te gaan brengen.

Hopelijk zie ik straks als ik door New York rijdt mensen hun huis binnengaan of hem ergens parkeren en boodschappen gaan doen. Of natuurlijk iets compleet anders, zolang ze maar iets zinnigs doen en niet alleen nutteloos rond rijden zonder doel.

:bier:

hət leek idd een beetje op de Truman show ja ^_^

mar wat ik zou willen is dat als je een redelijk grote misdaad pleegt, er niet meteen duizend agenten aan komen stormen en na een paar dagen hət op geven :N , mar dat er pas na een paar uur politie in actie komt, en wat langer door gaat. dat lijkt me ook iets realistischer...

Link to comment
Delen op andere websites

Hopelijk gaan ze ook eens iets doen aan hət probleem met oom agent. Ik doel op hət probleem dat als jij met je Ambulance een Paramedic missie aan hət doen bent en je met volle sirene op de weg rijdt, iedereen voor jouw aan de kant gaat behalve oom agent. Ze blijven gewoon rijden zonder ook maar aan de kant te gaan voor jouw, als je dan tegen ze aanbotst heb je ook nog gelijk een ster aan je broek hangen.

Hier heb ik me echt zo vaak aan ge-ergerd.

:engel:

Link to comment
Delen op andere websites

hət wordt ook realistischer

maar ik wil dat ook niet als je heen en weer kijkt dat je 4 politie auto's ziet en allemaal de zelfde mensen dat is gewoon raar

offtopic: ik wil weten waar ik dat magazine kan kopen met die prewiew

off-topic : Gewoon bij een supermarkt bijv. (NL) Coop, Super de Boer - Plus, Of benzinestation.

On-topic : Ik hoop dat ze een hoop winkels erin gaan doen dat zou leuk zijn.

En misschien verdiep ik me er heel erg in maar er is ook kans dat je auto moet bijtanken bij benzinestation of dat je schoenen kan laten maken of iets anders van je kleren dat je kan laten maken. Maar iedergeval ik vindt gewoon dat je zoveel mogelijk winkels erin moet laten houden dat geeft ook een plezier in hət spel zelf.

-ScOrp1 :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

K zou hət leuk vinden als je naar de film kon gaan. Kleding veranderen en kapsels enzo lijkt iedereen leuk :clown:

Dat je in je huis gwn een echt leven kan leiden zoals een echt huisdier nemen ofzo.

- Daten is saai dus dat moet er absoluut uit!!

- Ik wil echt niet dat je moet tanken!!! :ch: Dalijk zit je lekker over een weg te racen en is je benzine op :bonk:

- Naar de plee gaan is ook nie echt leuk, dalijk sta je op straat te schijten. Maar als je voor wild plassen word aangehouden is wel leuk.

- K las ergens bodyguards die vind k wel chill :sigaar:

-Seizoenen moeten er gwn in, dat je slipt over natte bladeren in de herfst.

- Een pager is wel handig of een sms'je die je zonder op te nemen hoeft te lezen.

- speciale winkels voor speciale dingen, zoals een juwelier bijvoorbeeld.

- mensen die kunnen zwemmen enzo is ook wel gaaf.

- Meer vechtmogelijkheden, net zoiets als in SA

- Je sommige contactpersonen NA de storyline nog kan opzoeken om overvallen te plegen ofzo.

- Een replay actie, door midde van een tv.

-Roken is wel leuk :sigaar: ( k doe hət niet hoor) maar dat je conditie achteruit gaat en door telang roken( 3 dagen achter elkaar) Wasted kan worden. Drinken kan ook en dat je dronken word.

- Dat je als je een huis hebt spullen ervoor kan kopen.

Waarom zetten ze er nooit kinderen in? :? Dat als je "per ongeluk" iemand neerschiet dan 3 sterren krijgt...hət klinkt aan de andere kant wel hard jah :engel:

Dat is soort van mijn lijstje :$ :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

K zou hət leuk vinden als je naar de film kon gaan. Kleding veranderen en kapsels enzo lijkt iedereen leuk :clown:

Dat je in je huis gwn een echt leven kan leiden zoals een echt huisdier nemen ofzo.

- Dat je als je een huis hebt spullen ervoor kan kopen.

Waarom zetten ze er nooit kinderen in? :? Dat als je "per ongeluk" iemand neerschiet dan 3 sterren krijgt...hət klinkt aan de andere kant wel hard jah :engel:

Dat is soort van mijn lijstje :$ :bonk:

Zo gaat et een beetje op de sims lijken he... :bonk:

en die kinderen doen ze er echt niet in, omdat hət dan veel te lomp wordt.

net als dieren, dan wordt et mss wel verboden... :cab:

hoewel et wel leuk zou zijn :eten::D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou willen dat je nu de politie kan kwijtraken, want in alle vorige delen wisten ze je altijd te vinden. En als je ze dan kwijtgeraakt ben dat de politie nog door gaat zoeken. Ook zegmaar dat je echt een verdachte bent, dat je op je hoede moet zijn voor de politie. Ik heb me altijd al geergerd aan de politie.

Link to comment
Delen op andere websites

- Ik heb liever niet dat als je een politie auto gaat rammen, dat je dan gelijk een ster krijgt.. En dat ze je dan willen oppakken en arresteren, ik heb dan liever dat ze een boete uitschrijven..

- Ik heb liever wel straaljagers en vliegtuigen in GTAIV, maar helaas komt dat niet, maar ik dacht wel helikopters, ik hoop dat het vliegen beter wordt, want als je gaat vliegen in San Andreas, dan merk je gelijk dat het niet klopt :puh:

- Ik hoop ook dat je in nog meer huizen kunt komen, huizen of winkels, het maakt me niet uit.

- Ik hoop ook dat je meer kunt kopen.

Dat was het zo'n beetje..

Link to comment
Delen op andere websites

- Ik heb liever niet dat als je een politie auto gaat rammen, dat je dan gelijk een ster krijgt.. En dat ze je dan willen oppakken en arresteren, ik heb dan liever dat ze een boete uitschrijven..

- Ik heb liever wel straaljagers en vliegtuigen in GTAIV, maar helaas komt dat niet, maar ik dacht wel helikopters, ik hoop dat het vliegen beter wordt, want als je gaat vliegen in San Andreas, dan merk je gelijk dat het niet klopt :puh:

- Ik hoop ook dat je in nog meer huizen kunt komen, huizen of winkels, het maakt me niet uit.

- Ik hoop ook dat je meer kunt kopen.

Dat was het zo'n beetje..

Uhh er komen geen huizen in GTA IV want anders zou het niet realistisch zijn

een zwerver die opeens multimiljonair is en een huis koopt :S

EDIT : Of bedoel je meer huizen die je niet kan kopen ? :puh:

Bewerkt: door GTACLAN
Link to comment
Delen op andere websites

- Ik heb liever niet dat als je een politie auto gaat rammen, dat je dan gelijk een ster krijgt.. En dat ze je dan willen oppakken en arresteren, ik heb dan liever dat ze een boete uitschrijven..

- Ik heb liever wel straaljagers en vliegtuigen in GTAIV, maar helaas komt dat niet, maar ik dacht wel helikopters, ik hoop dat het vliegen beter wordt, want als je gaat vliegen in San Andreas, dan merk je gelijk dat het niet klopt :puh:

- Ik hoop ook dat je in nog meer huizen kunt komen, huizen of winkels, het maakt me niet uit.

- Ik hoop ook dat je meer kunt kopen.

Dat was het zo'n beetje..

Uhh er komen geen huizen in GTA IV want anders zou het niet realistisch zijn

een zwerver die opeens multimiljonair is en een huis koopt :S

EDIT : Of bedoel je meer huizen die je niet kan kopen ? :puh:

volgens mij bedoelt hij dat je in huizen kan komen en gewoon meer van vanalles kan kopen in winkels (laatste 2 streepjes)

Maar ik hoop dus echt dat de politie wat meer naar de misdaad kijkt. Want in de vorige gta's stond een burger doodschieten gelijk aan een deuk in een politieauto rijden. En als je dat doet gaan ze je niet oppakken ofzo. Nee, zelfs als je zonder wapen op de grond gaat hurken, trekt de politie zen pistool en gaat op 2 meter afstand (mis) schieten :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou zeer vet zijn als:

-Het Damage systeem realistischer uitgewerkt is.

-Als er bijvoorbeeld een tekst ballon is. Bijvoorbeeld dat als je op iemand richt, dat er dan een menu verschijnt wat je met die gene kan doen. Als je dan verder gaat, kan je steeds meer.

-Als de politie eindelijk een keer auto kan rijden.

-Als er een datum en tijd is.

-Dat gebouwen gebouwd worden, en naarmate je verder komt dat het ook steeds verder af is.

Dat waren zo'n beetje mijn belangrijkste punten.

Apple-Mac

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...