GTACLAN Geplaatst: 21 mei 2007 Rapport Geplaatst: 21 mei 2007 Het zou zeer vet zijn als:-Het Damage systeem realistischer uitgewerkt is. -Als er bijvoorbeeld een tekst ballon is. Bijvoorbeeld dat als je op iemand richt, dat er dan een menu verschijnt wat je met die gene kan doen. Als je dan verder gaat, kan je steeds meer. -Als de politie eindelijk een keer auto kan rijden. -Als er een datum en tijd is. -Dat gebouwen gebouwd worden, en naarmate je verder komt dat het ook steeds verder af is. Dat waren zo'n beetje mijn belangrijkste punten. Apple-Mac Damage systeem mag idd veel beter worden zo zou het cool zijn als je iemand hoekt dat tie ook echt een blauwe plek heeft Reageren
mad_ce Geplaatst: 23 mei 2007 Rapport Geplaatst: 23 mei 2007 Ik hoop dat Bellic zal kunnen Russian Climben. Expert in terrorisme is. Om leuke aanslagen te plegen. En dat er veel gangwars komen is natuurlijk ieders droom lol Reageren
TomHagen Geplaatst: 23 mei 2007 Rapport Geplaatst: 23 mei 2007 ik zou wel extreme sporten willen doen. bungee jumpen is kick ass. ook een ipod met coole muziek zou wel gaaf zijn. en ook politie die je goed achtervolgt. want in vorige gta's raakte je ze of zo kwijt, of zij haalde jou met gemak in, en das niet al te fijn soms. kzou wel wat coole achtervolgingen willen. Reageren
_niickk Geplaatst: 23 mei 2007 Rapport Geplaatst: 23 mei 2007 De physics van Cj is zijn een lang besproken onderwerp, in magazines en ook op tv. wat zouden de physics zijn van Niko Bellic? er is al (semi) bekend dat je niko bellic qua kleren niet zo kunt customizen als Cj wat kleding betreft. en tatoeages en kapsels zijn er al zeker niet toch? dus wat zou er dan blijven/ nieuw zijn in gta 4 of wat zou je graag willen zien? Reageren
Advancegta Geplaatst: 23 mei 2007 Rapport Geplaatst: 23 mei 2007 Ik vindt dat je drugs moet kunnen gebruiken / dealen. En dat je dan op het scherm die effecten van de drugs ziet. Reageren
habbogozer Geplaatst: 25 mei 2007 Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 Ik wil zappelins en bungeejumpen erin zien. Bomen omzagen zou ook stoer zijn, of in tweeen zagen. En politie/FBI die je insluiten of een afsnijroute nemen. Of je echt goed volgen. Reageren
jeffreyaerox Geplaatst: 25 mei 2007 Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 wat echt vet zou zijn is als de politie je banden lek schiet daarna klem rijd je auto omsigelt je er daarna uittrekt op de grond flikkert en hardhandig de handboeien omdoet en je daarna afvoert Reageren
Scarface92 Geplaatst: 25 mei 2007 Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 Ik zou de jetpack wel weer willen terug zien. Richtingaanwijzer lijkt me ook niet verkeerd. En tuning garages nog mooier dan in San Andreas! benzine?! Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 25 mei 2007 Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 Ik zou het vet vinden als er een echte Jeep in zou komen. Ook zou ik het vet vinden als er weer zijn machinegeweer in komt waar elke kogel dodelijk van is. Reageren
mad_ce Geplaatst: 26 mei 2007 Rapport Geplaatst: 26 mei 2007 Ik zou graag hebben dat de uren die je spendeert in GTA realistischer zouden zijn. En niet dat een seconde een minuut is... Wat me ook leuk blijkt is dat je meerdere dagen achtervolgd wordt voor zware feiten (massa moord, diefstal met geweld...) Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 27 mei 2007 Rapport Geplaatst: 27 mei 2007 Hey ik las in de Power Unlimited dat je de autoradio's van voorbij rijdende auto's ook kunt horen. Zou het niet vet zijn als je in GTAIV je autoradio zelf harder en zachter kunt zetten; dan kun je een stoere sjonnie spelen en je autoradio op z'n max zetten. Reageren
K.O. Geplaatst: 27 mei 2007 Rapport Geplaatst: 27 mei 2007 Hey ik las in de Power Unlimited dat je de autoradio's van voorbij rijdende auto's ook kunt horen. Zou het niet vet zijn als je in GTAIV je autoradio zelf harder en zachter kunt zetten; dan kun je een stoere sjonnie spelen en je autoradio op z'n max zetten. In andere GTA's kon je je radio ook al op z'n max zetten. Je kon in het menu radio volume veranderen ten opzichte van SFX volume, en je kon het volume van je computer/boxen gewoon hoger zetten. Andere mensen reageerden hier niet op in andere GTA's, en dit vind ik ook niet echt nodig. Als je "de stoere sjonnie" wilt spelen, schiet je ze gewoon dood. Lijkt me stoerder dan een luid radiovolume. Extreme Sports lijkt me ook ongelofelijk overbodig. Een functie waarmee je buiten je auto ook muziek kan luisteren, waarschijnlijk via je mobiel, lijkt me wel handig. Grote kans dat die er in zit. Zoiets zat overigens ook al in Scarface: the World is Yours. Daar ging de muziek ook gewoon de hele tijd door. Niet bijzonder realistisch, Tony had geen radio bij zich (wel een mobiel maar daar zat, gezien het jaartal, geen mp3 functie op), maar wel zo handig.[/font] Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 27 mei 2007 Rapport Geplaatst: 27 mei 2007 Nee ze moeten er wel op reageren natuurlijk. Bijvoorbeeld dat ze schreeuwen van "Turn the volume down, asshole" Reageren
mad_ce Geplaatst: 29 mei 2007 Rapport Geplaatst: 29 mei 2007 Toen ik gisteren GTA SA aan het spelen was bedenkte ik iets leuks. Ik was (weeral) een bloedbad aan het aanrichten, en toen kwam ik op iets. Zou het niet leuk zijn dat als je mensen dood, dat de volgende dag de politie nog aanwezig is op de plaats waar je iemand hebt gedood. Niet alleen de politie maar ook een soort "CSI"-team. En dat ze samen naar aanwijzingen zoeken om de dader te vinden. Ofdat ze hem nu vinden of niet, is niet van belang voor mij. Volgens mij zou dit een echte plus zijn voor het spel, en zou het zeker ten goede komen voor het realisme van GTA IV. Reageren
TomHagen Geplaatst: 29 mei 2007 Rapport Geplaatst: 29 mei 2007 Toen ik gisteren GTA SA aan het spelen was bedenkte ik iets leuks. Ik was (weeral) een bloedbad aan het aanrichten, en toen kwam ik op iets. Zou het niet leuk zijn dat als je mensen dood, dat de volgende dag de politie nog aanwezig is op de plaats waar je iemand hebt gedood. Niet alleen de politie maar ook een soort "CSI"-team. En dat ze samen naar aanwijzingen zoeken om de dader te vinden. Ofdat ze hem nu vinden of niet, is niet van belang voor mij. Volgens mij zou dit een echte plus zijn voor het spel, en zou het zeker ten goede komen voor het realisme van GTA IV. dat lijkt me totaal niet een echte plus want dan is binnen twee dagen de hele dag afgezet. ik dood zo vaak iemand, als ik die per ongeluk over rijd ofzo. het zou wel leuk zijn als het alleen afgezet wordt als je echt veel mensen op 1 plaats dood. Maar voor elke kill een afgezette straat lijkt me alleen maar irritant... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.