Jump to content

Geruchten

Dutchy3010

Recommended Posts

iedereen (een enkel niet) heeft een pc. Veel minder hebben een console, Consolespellen zijn duurder dus minder populair dus als je een pc hebt en een console koop je dus eerder de pc-versie tenzij je een slechte pc hebt. En dan heb je nog de mensen die alleen een pc hebben, die kopen sowieso de pc-versie. En mensen die alleen een console hebben en geen pc, zijn denk ik nergens te vinden

klopt, ik denk dat zeker 900 v/d 1000 een pc hebben, en 250 v/d 1000 een xbox360 of ps3

Delen op andere websites

• Reacties 723
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• b4rtsimps0n

65

• Kai-ShockWave

31

• nationalist

26

• Naudin

20

klopt, ik denk dat zeker 900 v/d 1000 een pc hebben, en 250 v/d 1000 een xbox360 of ps3

Jongetje, tegenwoordig heeft bijna iedereen ze allebei, en de meerderheid speelt liever games op een console dan op een pc (wat heel logisch is want ik zou ook niet graag hebbe dat mijn pc vastloopt, en ook speelt de meerderheid niet graag met muis en toetsenbord.) :Y

Delen op andere websites

Jongetje, tegenwoordig heeft bijna iedereen ze allebei, en de meerderheid speelt liever games op een console dan op een pc (wat heel logisch is want ik zou ook niet graag hebbe dat mijn pc vastloopt, en ook speelt de meerderheid niet graag met muis en toetsenbord.) :Y

Ik denk toch wel dat er meer mensen zijn met alleen met een pc dan met ps3/xbox360 EN een pc

Delen op andere websites

Discussies kunnen doorgaan tot het oneindige :7, maarja. Back to the point: Ik denk dat véél meer mensen gaan overstappen op consoles, omdat je héle goeie specificaties moet hebben en voor consoles je niet om de jaar een nieuw videokaart moet kopen om alles bij te houden. Zo denk ik erover :)

Delen op andere websites

Nog even iets over het gerucht van de releasedatum die 15 Maart 2008 zou zijn. Voor de mensen die niet weten hoe de winkels op die datum komen, zal ik dat even vertellen hoe ik denk dat het zit.

Grand Theft Auto IV released tussen Ferbruari en April 2008, en welke datum zit daar precies in het midden, nou ja, ongeveer in het midden? Juist, 15 Maart 2008 :puh:

Deze datum is dus gewoon een pure gok, de echte release datum lees je op GTAgames.nl zo snel als die datum bekend is.

Greetz,

Black Force

Delen op andere websites

Ik ben er bijna zeker van dat Rockstar geen pc versie van gta 4 zal maken, aangezien dat ps3 en xbox 360 zo'n groot succes hebben en pc achterblijft.

Maarja bij gta SA hebbe ze het gedaan, wie weet :puh:

haha grapjas, de ps3 weet ik niet, maar xbox360 loopt ver achter op pc, en de meesten hebben wel een pc, maar genoeg nog geen ps3 of xbox360

pc zal mocht ie komen(kans=99%) dan wordt het een groot succes,

en

SA op pc vergeleken met SA op ps2 is groot verschil in voordeel van pc

Er is veel meer kans dat hij niet uitkomt op de pc dan wel dus wat zit jij hier te zeggen van 99% kans. Dus op vlak van games blijft naar mijn mening de pc gewoonweg achter.

ps:Consoles zijn 'In'. :puh:

iedereen (een enkel niet) heeft een pc. Veel minder hebben een console, Consolespellen zijn duurder dus minder populair dus als je een pc hebt en een console koop je dus eerder de pc-versie tenzij je een slechte pc hebt. En dan heb je nog de mensen die alleen een pc hebben, die kopen sowieso de pc-versie. En mensen die alleen een console hebben en geen pc, zijn denk ik nergens te vinden

en er zijn mensen die een hekel hebben aan gamen met een toetsenbord en muis

ik heb daar iets op gevonden :D

een draadloze gamepad :*D

TrustWirelessGamepad.gif.400x400.jpg

Delen op andere websites

Ik ben er bijna zeker van dat Rockstar geen pc versie van gta 4 zal maken, aangezien dat ps3 en xbox 360 zo'n groot succes hebben en pc achterblijft.

Maarja bij gta SA hebbe ze het gedaan, wie weet :puh:

haha grapjas, de ps3 weet ik niet, maar xbox360 loopt ver achter op pc, en de meesten hebben wel een pc, maar genoeg nog geen ps3 of xbox360

pc zal mocht ie komen(kans=99%) dan wordt het een groot succes,

en

SA op pc vergeleken met SA op ps2 is groot verschil in voordeel van pc

Er is veel meer kans dat hij niet uitkomt op de pc dan wel dus wat zit jij hier te zeggen van 99% kans. Dus op vlak van games blijft naar mijn mening de pc gewoonweg achter.

ps:Consoles zijn 'In'. :puh:

en er zijn mensen die een hekel hebben aan gamen met een toetsenbord en muis

ik heb daar iets op gevonden :D

een draadloze gamepad :*D

TrustWirelessGamepad.gif.400x400.jpg

Bestaat dit echt ofzo :puh:

Lijkt me wel niet echt handig :puh:

Delen op andere websites

Ja dat is een controller van Trust geloof ik :puh:

En de controller van de 360 kan je ook gewoon op de PC aansluiten als je dat lekkerder vind werken. Maar de meeste mensen die voor de PC versie kiezen/zijn vinden het juist beter door het muis en toetsenbord :puh: (soms omdat ze nooit hebben geprobeert om eventjes aan een controller te wennen :puh: )

Delen op andere websites

Discussies kunnen doorgaan tot het oneindige :7 , maarja. Back to the point: Ik denk dat véél meer mensen gaan overstappen op consoles, omdat je héle goeie specificaties moet hebben en voor consoles je niet om de jaar een nieuw videokaart moet kopen om alles bij te houden. Zo denk ik erover :)

dat klopt met die benodigdheden moet je telkens verbeteren, bij een console niet, maar verder is een pc veel beter hoor

Delen op andere websites

Ik hoorde eens dat iedereen dacht dat ze op .... site (ik weet niet welke) hadden gezien dat er een gtaIV kwam die speciaal voor de psp was.Met kleiner NY en minder goede graphics.

Maar dat geloof ik niet echt. :duh:

dat is bijna onmogelijk want op zo'n kan maar 1.8 gig of ze moeten het zeer klein en zeer lelijk maken zoals lcs en vcs

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...