The Wizard Geplaatst: 16 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2007 Nog even iets over het gerucht van de releasedatum die 15 Maart 2008 zou zijn. Voor de mensen die niet weten hoe de winkels op die datum komen, zal ik dat even vertellen hoe ik denk dat het zit. Grand Theft Auto IV released tussen Ferbruari en April 2008, en welke datum zit daar precies in het midden, nou ja, ongeveer in het midden? Juist, 15 Maart 2008 Deze datum is dus gewoon een pure gok, de echte release datum lees je op GTAgames.nl zo snel als die datum bekend is. Greetz, Black Force Bij mijn weten is het op 15-04-2008. en niet op 15-03-2008 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
b4rtsimps0n Geplaatst: 16 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2007 Nog even iets over het gerucht van de releasedatum die 15 Maart 2008 zou zijn. Voor de mensen die niet weten hoe de winkels op die datum komen, zal ik dat even vertellen hoe ik denk dat het zit. Grand Theft Auto IV released tussen Ferbruari en April 2008, en welke datum zit daar precies in het midden, nou ja, ongeveer in het midden? Juist, 15 Maart 2008 Deze datum is dus gewoon een pure gok, de echte release datum lees je op GTAgames.nl zo snel als die datum bekend is. Greetz, Black Force Bij mijn weten is het op 15-04-2008. en niet op 15-03-2008 Lees het is goed, het is een gok omdat het midden in het 2e fiscale kwartaal van 2008 ligt, er is geen preciezere datum bekend en die zal er voorlopig ook niet komen tot het spel klaar is, of zo goed als klaar. Zelfs Take Two weet nog geen precieze datum dus de winkels en andere bronnen ook niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hooo Geplaatst: 16 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2007 Geruchten: Er zal mogelijkheid zijn tot geld pinnen ofzo bij Geldautomaten op straat of ergens in de stad En je kunt ook je mobiele telefoon in het spel kunnen gebruiken om gangwars op te zetten The Scientist je kan ook met je telefoon wapens kopen en opdachten krijgen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hooo Geplaatst: 16 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2007 - Dan Houser geeft aan dat hij nog niet weet of GTA IV een eerste game is waar latere GTA games naar zullen verwijzen. Op dit moment maken ze van GTA IV gewoon een op zichzelf staand spel. Wel geeft hij aan een vertrouwen te hebben dat GTA in de toekomst zich weleens buiten Amerika af kan spelen, bijvoorbeeld in Engeland.Bron * Nou misgien de volgende in Engeland ! Ik haat engeland hopelijk in amsterdam!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Naudin Geplaatst: 16 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2007 lijkt me wel heel vet om in eens een pseudo-europese stad te zien, is weer eens wat anders dan altijd dat pseudo-amerikaanse, parijs ofzo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 16 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2007 nogmaals: DIT IS HET GERUCHTEN TOPIC en NIET HET EIGEN VERZINSELS TOPIC! Wensen en verlangens moeten in het volgende topic: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=47931 Alleen geruchten met bronvermelding mogen hier worden geplaatst. (sorry dat moest er even uit) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Capodaano Geplaatst: 19 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2007 Ik had gelezen dat er alsnog Pay'n Sprays komen in GTA IV, klopt dit nou of niet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nationalist Geplaatst: 20 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2007 Neen, dat is al lang bevestig dat die er niet inkomen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
b4rtsimps0n Geplaatst: 20 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2007 Pay 'n Sprays komen er wel in, heeft een blad bevestigd. Een ander blad daarvoor had alleen gezegd dat door het nieuwe wanted level systeem dat op zicht van de agenten werkt er nu geen pay n spray is om je te redden. Niet dat er geen Pay n Sprays zijn. Later had een blad gemeld dat ze dus wel erin zitten, alleen dat er veel minder van zijn en erg verspreid over de Liberty City zitten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
b4rtsimps0n Geplaatst: 28 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2007 Er worden heel snel een nieuwe box-art en een kort filmpje van GTA 4 verwacht. Wat hier de originele bron van is weet ik niet, maar er is een site-update aangekondigd o.i.d. Ook zijn er meldingen van dat Rockstar een box-art en een filmpje naar de pers heeft gestuurd. Ik heb het maar hier bij de geruchten gepost, omdat het dus helemaal niet zeker is. Maar het is natuurlijk te hopen van wel en dat we hier snel iets van zien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Naudin Geplaatst: 28 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2007 hoop ik ook ja maar wat bedoelen ze dan met filmpje? Want Rockstar zei toch dat ze 3 trailers uit zouden brengen en een kort filmpje lijkt me geen trailer.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 28 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2007 Ik kreeg een mail van consoleshop.nl. De leverdatum is verandert naar 29-04-08 verplaatst... Ik weet niet of die verplaatsing een gok is, maar het is in ieder geval wat vertraging. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
b4rtsimps0n Geplaatst: 28 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2007 hoop ik ook ja maar wat bedoelen ze dan met filmpje? Want Rockstar zei toch dat ze 3 trailers uit zouden brengen en een kort filmpje lijkt me geen trailer.. Ja een kort filmpje als zoethoudertje tot de officiele 3e trailer zoals het gepland stond, omdat er eigenlijk dus 3 gepland stonden en door de vertraging we nu hele tijd geen beelden hebben. @ Hierboven, dan hebben ze gewoon het zekere voor het onzekere genomen, want 2e kwartaal fiscaal 2008 loopt af op 31 april, dus heeft consoleshop nu een veel grotere kans dat ze minstens de beloofde datum halen..een officiële datum is dit dus nog niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Klokkie89 Geplaatst: 29 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2007 hoop ik ook ja maar wat bedoelen ze dan met filmpje? Want Rockstar zei toch dat ze 3 trailers uit zouden brengen en een kort filmpje lijkt me geen trailer.. Ja een kort filmpje als zoethoudertje tot de officiele 3e trailer zoals het gepland stond, omdat er eigenlijk dus 3 gepland stonden en door de vertraging we nu hele tijd geen beelden hebben. @ Hierboven, dan hebben ze gewoon het zekere voor het onzekere genomen, want 2e kwartaal fiscaal 2008 loopt af op 31 april, dus heeft consoleshop nu een veel grotere kans dat ze minstens de beloofde datum halen..een officiële datum is dit dus nog niet. 30 april bedoel je, april heeft maar 30 dagen Srry voor de bijdehante opmerking Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
b4rtsimps0n Geplaatst: 29 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2007 hoop ik ook ja maar wat bedoelen ze dan met filmpje? Want Rockstar zei toch dat ze 3 trailers uit zouden brengen en een kort filmpje lijkt me geen trailer.. Ja een kort filmpje als zoethoudertje tot de officiele 3e trailer zoals het gepland stond, omdat er eigenlijk dus 3 gepland stonden en door de vertraging we nu hele tijd geen beelden hebben. @ Hierboven, dan hebben ze gewoon het zekere voor het onzekere genomen, want 2e kwartaal fiscaal 2008 loopt af op 31 april, dus heeft consoleshop nu een veel grotere kans dat ze minstens de beloofde datum halen..een officiële datum is dit dus nog niet. 30 april bedoel je, april heeft maar 30 dagen Srry voor de bijdehante opmerking Ja idd Geeft niet ik had niet gekeken naar hoeveel dagen april heeft En ik had het wel voorspelt hè, van die box-art en die trailer hier Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.