Jump to content

Geruchten


Dutchy3010

Recommended Posts

@Dutchy:

Wil je aub klikken op mij?

Kijk daar maar...

Dit is Nederlands, en dus vertaald. Kijk hier maar eens voor een betere versie.

Letterlijk staat er:

This is incorrect. There are no airplanes in the game, but flying is still there. One means of this is the helicopter.

Dit betekent iets van: Dit is incorrect. Er zijn geen vliegtuigen in het spel, maar je kan nog altijd vliegen. Één van de mogelijkheden is dat dit een helikopter is.

Er wordt dus nergens bevestigd dat het werkelijk waar een helikopter is, alleen dat dat tot de mogelijkheden behoort. Nog altijd een gerucht dus. :bier:

Ja wat is dus lees is:

Dat er geen vliegtuigen komen maar wel andere dingen waarmee je kunt vliegen zoals een helicopter.

Dus voor mij: een heli en nog iets

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 723
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    65

  • Kai-ShockWave

    31

  • nationalist

    26

  • Naudin

    20

@Dutchy:

Wil je aub klikken op mij?

Kijk daar maar...

Dit is Nederlands, en dus vertaald. Kijk hier maar eens voor een betere versie.

Letterlijk staat er:

This is incorrect. There are no airplanes in the game, but flying is still there. One means of this is the helicopter.

Dit betekent iets van: Dit is incorrect. Er zijn geen vliegtuigen in het spel, maar je kan nog altijd vliegen. Één van de mogelijkheden is dat dit een helikopter is.

Er wordt dus nergens bevestigd dat het werkelijk waar een helikopter is, alleen dat dat tot de mogelijkheden behoort. Nog altijd een gerucht dus. :bier:

Ja wat is dus lees is:

Dat er geen vliegtuigen komen maar wel andere dingen waarmee je kunt vliegen zoals een helicopter.

Dus voor mij: een heli en nog iets

Deze zin kan inderdaad opgevat worden op meerdere manieren (en aan een ieder vrij om te geloven wat hij/zij wilt geloven). Omdat dit echter een discutabel punt is, is het niet per defnitie een feit, en dus een gerucht.

Link to comment
Delen op andere websites

Andrew Reiner heeft op GTAnet.com en gamesradar.com enkele interessante dingen verteld over GTA 4

Samengevat voor degenen die niet goed zijn in Engels:

- ondanks afwezigheid van vliegtuigen wel helikopters aanwezig (was net besproken in deze topic)

- AI verbeterd, je kan vriendin hebben en geen laadtijden (wisten we al langer)

- geen mensen, auto's, gebouwen die plots opduiken

- camera setup bij rijden net zoals midnight club zodat je je wagen in detail kan zien

- Wat hij gezien kreeg, was het enige nieuwe element het breken van een raam van een auto waar hij in wou geraken...de animatie was verbluffend en hij hoopte het meer te kunnen zien. De auto was een van de laatste nieuwe modellen wat bewezen werd doordat hij een mooie glans had en een vering die putten en varianties in de weg met gemak aankon.

denk dat het vetgedrukte hierboven vele mensen doet watertanden...eindelijk in de auto's kunnen inbreken en nieuwere auto's met betere vering en mooiere glans zodat ze er echt als nieuw uitzien ben wel dagje te laat want was gisteren bekend gemaakt

We've got a lot of questions about Rockstar's next-gen Grand Theft Auto and luckily some guy from Game Informer magazine has got the answers. And he's giving them on the internet.

Andrew Reiner spills the beans on what he saw behind the dark, iron walls of Rockstar's New York fortress to GTAnet.com.

Apparently, despite the absence of planes, helicopters are still in the game, AI has been improved and you can still get yourself a virtual girlfriend. According to Reiner, he also didn't see one single second of loading in his short demo - which for a game as big as GTA is certainly impressive.

"In terms of scale, it definitely feels more like a realistic city. It feels you are traversing New York City. As you've seen in the trailer, there are a number of ways to traverse this massive area," he says.

"The visuals are tremendous and easily some of the best I have seen. What's scary about this statement is that Rockstar North is still improving upon the visuals," Reiner continues.

"There's little question that it will be one of the best looking games come this holiday. As for the draw distance, I didn't see one building, car, streetlamp, or pedestrian pop up. The framerate was also incredibly smooth and the lighting really couldn't have been much better."

As for driving, the Game Informer man says that the camera setup is more like Rockstar's own racer Midnight Club, giving a closer, more detailed view of your motor.

"From what I was shown, the only new element was breaking the window of the car to get in. The animation for this was awesome, and something I wish I had seen more than once. The car I saw was newer in make - which was evidenced in both the beautiful crimson sheen and suspension that handled pot holes and variances in the road with ease."

"Now, I only saw one car, but it really did have that new car look to it. It'll be interesting to see how Rockstar handles the shocks and struts for other vehicles in the game."

April 24, 2007

Bewerkt: door East Coast Crip
Link to comment
Delen op andere websites

Hier de complete Nederlandse vertaling:

1. Kobe vraagt: Ik heb gehoord dat je niet meer kan vliegen in Liberty City. Hoe zit dat allemaal? Vliegen is een van de leukste dingen in GTA!

Dit is onjuist. Er zijn geen vliegtuigen in het spel, maar het vliegen is er nog wel. Een van die dingen is de helikopter. En zoals Dan Houser al zei, het is een normale stad en een vliegtuig past daar niet echt bij de gameplay. Vliegen is nog steeds een zeer groot deel van het spel.

2. GTAplanet (tsjechië) vraagt: Heeft u ook vrouwelijke personen gezien? Zijn er ook lekkere chicks die op straat lopen?

Zucht... Ik ben benieuwd waarom men dit wil weten. Is dit echt een van de topvragen? Als ik even nadenk heb ik niet het idee dat ik dacht 'wow, die chick ziet er lekker uit' of 'ik voel mezelf aantrekkelijk tot dit spel, raar', maar ik kan wel zeggen dat er vrouwelijke personen rondlopen. Er zijn zelfs duizenden van, ze shoppen, ze praten en ze dragen zelfs kleding.

3. Heb je enige indicaties gezien over de seizoenen?

Jammer genoeg, de demo die Rockstar heeft gepresenteerd duurde maar 15 minuten. De tijd op een dag zie je duidelijk verstrijken, maar of het de hele kalender af gaat weet ik niet.

4. Hoe staat het met de 'Artificial Intelligence'? Zijn de vijanden slimmer? Kunnen ze dekking zoeken?

Dit is een ander gebied waar Rockstar niks heeft over uitgelaten. Ik kan je wel vertellen dat ik een vrachtwagenchauffeur zag rijden op de vluchtstrook recht voor onze ogen. Dit kleine incident vond Rockstar zelf ook een verassing. Het leek alsof de chauffeur dronken was, maar toch, het kon ook zijn dat hij haast had.

5. Is het mogelijk om op een ladder te klimmen?

Ik heb Niko nog niet op een ladder zie klimmer zo snel, maar ik heb hem wel zien klimmen in een electriciteitspaal om een uitzicht te krijgen over Liberty City. Hij klom niet als een gorilla naar boven. Hij trok simpelweg zichzelf op via de ijzeren balken. Deze feature was eigenlijk zeer bewonderend. Je kon duidelijk aan zijn lichaam zien dat hij zich met zijn ene hand optrekt en vervolgens aan de andere hand om naar boven te komen

6. Kan je met de voetgangers op straat praten?

Het leek alsof Niko andere dingen aan zijn hoofd had dan te praten met de voetgangers. De mensen die we zijn gepasseerd praatten wel erg veel.

7. Chester vraagt: Wat was de eerste missie in het spel en wat was je eerste woord dat je zei toen je dit nieuwe spel zag?

Ik heb de eerste missie in de game niet kunnen doen, maar als ik moest gokken dan zou ik mij verbeelden dat je begint bij het taxibedrijf dat Niko's neef runt. En mijn eerste woord.. dat mag ik niet zeggen, maar daarna zei ik 'Oh mij God!'.

8. Matt vraagt: Leek het alsof Liberty City een stad was met een onlogische grootte? Een probleem in San Andreas was dat je in 2 minuten naar de kust kon rijden. Zal dit veranderd zijn deze keer?

Goede vraag. In termen van de grootte, het voelde zeker meer als een realistische stad. Het voelde alsof je New York City bezichtigde. Zoals je zag in de trailer, er zijn verschillende manier om dit massale gebied te bezichtigen.

9. GTA-Action vraagt: We hebben geen boten gezien in de trailer, wat kan je ons daarover vertellen?

Dan ging niet in op dit punt, maar het enige voertuig dat niet meer in dit spel zou komen was het vliegtuig. Dus dit zou er op wijzen dat boten nog steeds een deel uitmaken in de GTA serie.

10. Wat kan je vertellen over de grafische kwaliteit? Kan je de trailer vergelijken met het spel, is de kwaliteit van de trailer beter of slechter?

Rockstar legt nog steeds de nadruk op de graphics. De demo die ik heb gezien was zeker een betere kwaliteit dan de trailer... die ons al liet zien hoe ongelofelijk het eruit zal gaan zien.

11. Kan je bedrijven/gebouwen kopen net zoals in Vice City?

Dan heeft ook hier geen specificaties over gegeven, maar hij zei wel dat dit geen spel is waar je van arm naar rijk gaat. Ik ben niet verrast als je nieuwe plekken vind waar je voor een tijd woont, maar het lijkt erop dat het kopen van gebouwen anders zal verlopen dan normaal - misschien wordt dit in de verhaallijn duidelijk gemaakt.

12. Zijn er net zoals in San Andreas vriendinnen? Zo ja, kun je met ze trouwen?

Wat is er met jullie mensen en vrouwen-gerelateerde vragen? Ja, er zijn vriendinnen. Ik heb vergeten te vragen of je met ze kunt trouwen.

13. Zhooles vraagt: Ongewone voertuigen. Zijn die er ook en als je wilt, zou je de naam willen geven.

Rockstar heeft niks vrijgelaten in de demo, maar ongewone voertuigen maken een groot deel uit in de GTA serie. Dan zei dat veel van het spel om Niko draait. Ik heb het gevoel dat de keuze van de voertuigen precies zo doet.

14. Aaron Hall vraagt: Rockstar heeft gezegd dat de auto's in GTA:IV nieuwe aspecten hebben en dat de camera dichter op de auto is gericht om beter te kunnen rijden en om meer detail op de auto te kunnen zien. Kan je wat informatie uitwerken over het aspect als je in een auto rijdt en wat is er nieuw aan? Bedankt.

Van wat ik heb gezien was het enige nieuwe element de ramen inslaan van een auto om er in te komen. De animatie van dit was ongelofelijk en iets dat ik vaker zou willen zien dan één keer. De auto die ik heb gezien was zeer nieuw - die was verzekerd met prachtige glans en vering waar door je gemakkelijk kon rijden. Maar ik heb maar 1 auto gezien, maar de auto zag er echt uit als nieuw. Het zal leuk zijn om te zien hoe Rockstar de schokken en het schakelen verwerkt bij andere auto's.

Als ik een vergelijking moet geven zou ik zeggen dat de camera positie net is zoals in Midnight Club. Het is dichterbij, zodat je veel details ziet op de auto, maar het is ook lager, zodat je meer ziet van de horizon en de verticale grootte van de stad.

15. Alex Sheridan vraagt: Voor zover het om het omringende gebied van Liberty City gaat, wat kunnen we verwachten zoals dingen als het platteland in San Andreas?

Wat mij is verteld is dat je niet zo'n platteland ziet als in san Andreas. Ik zou niet verrast zijn als Rockstar in het uitgebreide deel op de Xbox Live nieuwe gebieden geeft. Wat ik ze wel zou kunnen zien doen is dat ze een vijfde stadswijk toevoegen aan Liberty City, maar buiten dit is alles mogelijk.

16. Heb je gangleden gezien in het spel? Zo ja, welke? Is de nieuwe Liberty City een gedetailleerde kopie van NY of lijkt het er gewoon op?

Ik heb geen gangleden gezien, maar dat wil niet zeggen dat ze er niet zijn. Rockstar heeft niet alles aan mij laten zien. Er is nog steeds een groot deel van het spel dat voor ons mysterie blijft. Het is GTA dus ik zou het raar vinden als er geen gangs in het spel zitten. Om je tweede vraag te beantwoorden, Liberty City is geen kopie, maar het is een stad dat de gebouwen van New York bevat. Zoals Dan zei in de magazine, de echte wereld is ook geen pretje. Je kunt niet verwachten dat je zo de stad binnen springt en dat de gameplay veranderd. Er zijn zeker herkennende delen die er naar toe leiden, maar de gameplay gaat voor.

17. Sacha vraagt: Zijn er karakters in het spel uit eerdere GTA's?

Rockstar heeft het niet met woorden gezegd, maar de grijns die ik op Dan Houser's gezicht zag zegt dat er een goede kans is dat ze terugkomen.

18. Bobby Swansom vraagt: Moet je ook naar de sportschool en moet je steeds eten zoals in GTA:SA?

Het lijkt er niet op dat Niko het persoon is dat aan zijn lijn denkt. Maar afgezien van dit verwacht ik niet dat je moet trainen om sterk te blijven. Hetzelfde geldt voor het eten, ik betwijfel of we dat terugzien. Waar ik niet zeker van ben is of Niko naar de kapper kan gaan of kleren kan kopen.

19. J vraagt: Is het waar dat er geen laad tijden zijn?

Ik heb geen enkele 'loading' in de hele demo gezien terwijl ik twee gebouwen heb bezocht op verschillende plekken op de map.

20. Marcus vraagt: Waar lijkt de telefoon op?

De telefoon was grafisch nog niet af. Daar zal ik verder dus ook niet op in gaan. Maar het leek er op dat de interface er simpel uit ziet en gemakkelijk is te gebruiken. Om eerlijk te zeggen, het leek op een echte telefoon. We moeten alleen nog zien of we net zo vaak de 'in-gesprek'-toon te horen te krijgen.

21. Brenny vraagt: Zijn het steeds de dezelfde drie auto's die ook in de vorige spellen konden zien?

Ik weet niet welke GTA jij hebt gespeeld, maar ik kon altijd uit meer dan drie auto's kiezen. Er is een kans dat je meer taxi's ziet als gewoon, maar zoals gewoonlijk heb je een ruime keuze voor auto's.

22. Gary S Writes vraagt: Hoe zijn de grafische kwaliteiten en hoe ver is de 'draw distance' in het spel?

De uitzichten zijn geweldig en zeker een van de betere die ik heb gezien. Wat wel spannend aan dit standpunt is, is dat Rockstar North nog steeds bezig is om de uitzichten te verbeteren. Het is de vraag of het de beste game is qua grafische kwaliteiten die uitkomt deze vakantiedagen. Voor de 'draw distance', ik heb geen gebouw, auto, lantaarnpaal of voetgangers pop up gezien. De framerate was ook perfect en de lichtinval kan haast niet beter.

23. Isaac Hussain vraagt: Is er een Xbox 360 demo?

Rockstar heeft nog mededeling gedaan, maar ik weet haast zeker dat mensen dit spel zullen kopen, of ze nou wel of niet de demo spelen.

24. Een Canadees vraagt: Ik wil alleen weten wanneer GTA:IV voor de Xbox 360 in de winkels ligt in Quebec, Canada.

Nee. Rockstar heeft me nog speciaal verteld dat Quebec de enige locatie op aarde waar men geen GTA:IV kan kopen. Serieus, ik heb geen idee. Vraag het in de plaatselijke winkel.

25. Matthew James vraagt: Hoe groot is GTA:IV in vergelijking met de vorige GTA titels?

Ik heb al veel gezegd over de stad, dus ik zal wat meer in gaan over de lengte van het spel zelf. Ik heb Dan dit gevraagd en hij zei dat het vergelijkbaar was met de andere GTA games, maar ze weten nog niet zeker hoe lang het gaat worden, omdat het spel nog steeds onder constructie is. In andere woorden, het is nog steeds mogelijk om uren rond te zwerven. Het multiplayer deel, dat nog steeds een misterie is, is een geweldige tijdsverdrijver.

Bron: GTAPlanet.nl

Link to comment
Delen op andere websites

@Dutchy:

Wil je aub klikken op mij?

Kijk daar maar...

Dit is Nederlands, en dus vertaald. Kijk hier maar eens voor een betere versie.

Letterlijk staat er:

This is incorrect. There are no airplanes in the game, but flying is still there. One means of this is the helicopter.

Dit betekent iets van: Dit is incorrect. Er zijn geen vliegtuigen in het spel, maar je kan nog altijd vliegen. Één van de mogelijkheden is dat dit een helikopter is.

Er wordt dus nergens bevestigd dat het werkelijk waar een helikopter is, alleen dat dat tot de mogelijkheden behoort. Nog altijd een gerucht dus. :bier:

Jezus, Dutchy zeg :puh: denk nou eens even na, ipv alleen maar je gelijk willen krijgen.

er staat gewoon duidelijk: "Er zijn geen vliegtuigen in het spel, maar je kan nog wel vliegen. Bijvoorbeeld met een helicopter. De stad is te klein en zou het onlogisch zijn om met vliegtuigen rond te vliegen, maar vliegen speelt nog steeds een grote rol in het spel."

Hoe duidelijk ken je het hebben? Het is bevestigd door iemand die de demo heeft gespeelt en Dan Houser heeft geinterviewd! Dus wat denk je zelf? :bier: Hoe zou je anders rond willen vliegen? Jetpack? Zappelin? :bonk:

Er wordt dus nergens bevestigd dat het werkelijk waar een helikopter is, alleen dat dat tot de mogelijkheden behoort.

Je verlult jezelf nu.

Als vliegen met helicopters tot de mogelijkheden van vliegen behoort, wil jij dan nog steeds volhouden dat dit niet bevestigd is?

Bewerkt: door Certified Gangsta
Link to comment
Delen op andere websites

@Dutchy:

Wil je aub klikken op mij?

Kijk daar maar...

Dit is Nederlands, en dus vertaald. Kijk hier maar eens voor een betere versie.

Letterlijk staat er:

This is incorrect. There are no airplanes in the game, but flying is still there. One means of this is the helicopter.

Dit betekent iets van: Dit is incorrect. Er zijn geen vliegtuigen in het spel, maar je kan nog altijd vliegen. Één van de mogelijkheden is dat dit een helikopter is.

Er wordt dus nergens bevestigd dat het werkelijk waar een helikopter is, alleen dat dat tot de mogelijkheden behoort. Nog altijd een gerucht dus. :bier:

Jezus, Dutchy zeg :puh: denk nou eens even na, ipv alleen maar je gelijk willen krijgen.

er staat gewoon duidelijk: "Er zijn geen vliegtuigen in het spel, maar je kan nog wel vliegen. Bijvoorbeeld met een helicopter. De stad is te klein en zou het onlogisch zijn om met vliegtuigen rond te vliegen, maar vliegen speelt nog steeds een grote rol in het spel."

Hoe duidelijk ken je het hebben? Het is bevestigd door iemand die de demo heeft gespeelt en Dan Houser heeft geinterviewd! Dus wat denk je zelf? :bier: Hoe zou je anders rond willen vliegen? Jetpack? Zappelin? :bonk:

Er wordt dus nergens bevestigd dat het werkelijk waar een helikopter is, alleen dat dat tot de mogelijkheden behoort.

Je verlult jezelf nu.

Als vliegen met helicopters tot de mogelijkheden van vliegen behoort, wil jij dan nog steeds volhouden dat dit niet bevestigd is?

Ik denk na, daarom ben ik het er ook niet mee eens. Wat jullie denken moet je zelf weten. Ik ga hierover niet meer in discussie, want ik heb ook recht op een eigen mening.

En als je mijn posts had doorgelezen, had je ook gezien dat ik zelf ook geloof dat die helikopters erin zitten. Alleen is deze zin op meerdere manieren te interpreteren, en daarom vind ik het persoonlijk geen feit. Als jullie dat wel vinden, is dat jullie goed recht, maar respecteer ook mijn mening.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk na, daarom ben ik het er ook niet mee eens. Wat jullie denken moet je zelf weten. Ik ga hierover niet meer in discussie, want ik heb ook recht op een eigen mening.

En als je mijn posts had doorgelezen, had je ook gezien dat ik zelf ook geloof dat die helikopters erin zitten. Alleen is deze zin op meerdere manieren te interpreteren, en daarom vind ik het persoonlijk geen feit. Als jullie dat wel vinden, is dat jullie goed recht, maar respecteer ook mijn mening.

Tuurlijk Dutchy, respecteer ik jouw mening ook! :bier:

Ik wou alleen even zeggen wat ik van jouw comments vind :)

Link to comment
Delen op andere websites

De hoofdrolspeler heet NIET Niko Bellic, maar Niko Belić.

Hij komt zeker uit Oost-Europa, maar NIET uit Rusland, maar uit Voormalig-Joegoslavie (hij heet namelijk Niko Belić; en dat is een puur Joegoslavische naam).

Het is alleen nog niet duidelijk of hij nou; een Bosnier, een Kroaat, een Serf, een Montenegreaan, een Sloveen of een Macedonier issss....

Link to comment
Delen op andere websites

Boaaaaaaaaaa, ik zal je nog wel even verbeteren, het is Niko Bellic en geen Niko Belić, want men zet het echt net tot twee maal toe fout in een magazine op meerdere pagina's, en daarbij komt ook nog eens dat Rockstar Games', Dan Houser het vaak eerst zelf leest voordat het in de winkel komt. Ik zou ook wel graag willen weten hoe je aan het ''feit'' zou kunnen dat hij eventueel Niko Belić zou heten, kortom geen feit. :)

Edit: Snelle Arjen.. :puh:

Bewerkt: door SummerBase
Link to comment
Delen op andere websites

Iedereen heeft zeker wel de trailer van Gta IV gezien.

Toen iedereen de stem hoorde van de hoofdrol speler, dacht iedereen meteen dat hij uit Rusland kwam.

Nou niet dus..

Niko Belić komt uit Voormalig/ex- Joegoslavie.

Het is alleen nog niet duidelijk welke deel van Joegoslavie.

Bosnie en Herzegovina?

Servie?

Montenegro?

Kroatie?

Slovenie?

Macedonie?

Voo meer informatie moeten we maar afwachten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...