Jump to content

Geruchten

Recommended Posts

Geplaatst:

Ach ja, de afkomst van de hoofdspeler is voor mij niet erg belangrijk. Dat hij uit Joegaslavië komt is voor mij al meer als genoeg. Het gaat me meer om het karakter van de hoofdpersoon, en wat hij heeft meegemaakt. Daar zullen we waarschijnlijk ook meer informatie van krijgen dan zijn preciese afkomst. Ik denk ook niet dat ze er verder op in gaan, maar het zou best wel kunnen.

• Reacties 723
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• b4rtsimps0n

65

• Kai-ShockWave

31

• nationalist

26

• Naudin

20

Geplaatst:
Hoe weet je dat hij uit Joegoslavië komt? Heb je een link? Want ik heb dat nergens gelezen, of ik heb wat gemist. :puh:

Je hebt niks gemist spoeky, de topic starter heeft dit denk ik ook nergens gehoord, anders wisten meerdere het al, en zeker op GTAForums waar ik dagelijks kijk. Buiten dat heeft de topicstarter het gebaseerd op zijn naam die tevens niet klopt, zoals Arjen en ik al zeiden in het ''Feiten'' topic, het is Niko Bellic, en geen Belić, want Belić is volslagen onzin, anders had Rockstar hem wel zo genoemd. Dus of het een Joegoslaaf is, kunnen we absoluut nog niet zeggen, want dit is eerder geen gerucht wat je nu uitbrengt "Boaaaaaaaaaa", of kom met bewijzen...

Geplaatst: (bewerkt)

Ik weet het zeker dat het Niko Belić is. Ik kom zelf namelijk uit Joegoslavie.

En Belić zou moeten kloppen, want in Joegoslavie kennen wij geen dictee waar wij iets schrijven met 'dubbel L'.

Verder het streepje boven de 'c'; het streepje zou mogelijk weggevallen zijn of daar is gewoon niet aangedacht. Maar het streepje moet weldegelijk op de 'c' want anders spreek je het uit Beliets. Terwijl je het uitspreekt als Belietsj (het lijkt alsof het geen verschil heeft, maar het is wel een verschil).

Ik ben er zeker van wat ik zeg; Héél zeker! ;)

Bewerkt: door PatrickW
Geplaatst:

Geruchten:

• Er zal mogelijkheid zijn tot geld pinnen ofzo bij Geldautomaten op straat of ergens in de stad
  • En je kunt ook je mobiele telefoon in het spel kunnen gebruiken om gangwars op te zetten

The Scientist :bier:

Geplaatst:
Ik ben er zeker van wat ik zeg; Héél zeker! ;)

Zat van ons zijn er "zeker" van dat hij uit Rusland zou komen. Waarom ben je er zo zeker van, heb je het van een bron, dan de vraag of je deze alsnog zou willen delen met ons.

Zoals hierboven al gezecht is het nog niet bekend uit welk land/deel Niko nou precies komt. Rusland, of enig ander land uit oost-europa. Joegoslavie is natuurlijk mogelijk, maar dit is absoluut nog niet uit te sluiten.

Hopenlijk heb jij een bewijs...

Geplaatst:

Ik heb gehoord dat hij uit Estland komt hoor.. Ik weet dit natuurlijk niet zeker, net zoals jij niet weet waar hij uitkomt.

We zullen moeten wachten tot R* het ons verteld.

Geplaatst:
Ik heb gehoord dat hij uit Estland komt hoor.. Ik weet dit natuurlijk niet zeker, net zoals jij niet weet waar hij uitkomt.

We zullen moeten wachten tot R* het ons verteld.

Ik wou net zeggen, want ik heb namelijk ook gelezen dat onze goede vriend gewoon uit Estland komt en niet uit Joegaslavië... :dans:

Geplaatst:

Ik citeer wat er in de Game Informer en OPM:UK staat:

'Niko Bellic is an East Europeon immigrant..'

Er staat niets over uit welk land hij komt, dus Estland, Joegoslavië etc, is allemaal bullshit.

Geplaatst:

Als ondersteuning van Arjens post hierboven: de OPM staat zelfs letterlijk: "[Niko] is fresh off the boat from an unspecified Eastern European country." Met andere woorden, er wordt nadrukkelijk gezegd dat het niet bekend is van welk Oost Europees land Niko precies afkomstig is.

Het is overigens niet ondenkbaar dat zijn herkomst bewust vaag wordt gehouden, en dat dit in GTA IV ook nooit duidelijk wordt.

Geplaatst:

Het is misgien nogal heel ver gezocht , maar in San Andreas zegt Denise (vriendin) soms weleens , dat Cj haar mee moet nemen naar Liberty City , misgien dat we hun 2 zullen zien in GTA IV :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

Hey iedereen. Ik zat net op Wikipedia wat rond te kijken toen ik op de GTAIV link informatie zag. De info was ongeveer hetzelfde als hierboven, maar er stonden ook onbekendere info waaronder een screen van Roman, de neef van Nico Bellic. post-42509-1177765904.jpg. Zoals op het plaatje te zien is het een Oost-Europeaan. Hij is een kale man van rond de 27. Dit lijkt betrouwbaar, aangezien Nico en Roman grote overeenkomsten hebben.

Bewerkt: door Steel Dogg
Geplaatst:

Er staat niets over uit welk land hij komt, dus Estland, Joegoslavië etc, is allemaal bullshit.

Laat ik het dan zo zeggen: Het gerucht gaat dat hij uit Estland komt, dat heeft die jongen/man/jongedame/vrouw gezegt die zei dat hij ook al wist dat Niko vrij snel dood zal gaan in het spel waarna je hoofdpersonage Roman wordt, hij is trouwens ook degene die al vroeg wist te melden of de Jetpack in SA en de dodo (geloof ik) in GTA 3...

Geplaatst:

We moeten gewoon afwachten. Maar ik weet heel zeker dat Niko uit Joegoslavie komt, maar ik kan het mis hebben.

Dus afwachten dan maar.

Geplaatst:
We moeten gewoon afwachten. Maar ik weet heel zeker dat Niko uit Joegoslavie komt, maar ik kan het mis hebben.

Dus afwachten dan maar.

Maar leg dan eens uit waarom je het zo zeker weet... :bonk: Want dit klinkt meer als vaag giswerk dan iemand die het heel zeker weeet...

Geplaatst:

Laat ik het dan zo zeggen: Het gerucht gaat dat hij uit Estland komt, dat heeft die jongen/man/jongedame/vrouw gezegt die zei dat hij ook al wist dat Niko vrij snel dood zal gaan in het spel waarna je hoofdpersonage Roman wordt, hij is trouwens ook degene die al vroeg wist te melden of de Jetpack in SA en de dodo (geloof ik) in GTA 3...

Dat is zeker een gerucht.

Maar een goed gerucht is een gerucht die ook mogelijk is. Als Niko in het begin van het spel al doodgaat, waarom zou Dan Houser er dan al zoveel over vertellen. Hij wordt gebruikt in de trailer, je ziet hem op de screenshots in de OPM en GI. Ik geloof het niet..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...