Jump to content

Geruchten


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 723
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    65

  • Kai-ShockWave

    31

  • nationalist

    26

  • Naudin

    20

Dat is zeker een gerucht.

Maar een goed gerucht is een gerucht die ook mogelijk is. Als Niko in het begin van het spel al doodgaat, waarom zou Dan Houser er dan al zoveel over vertellen. Hij wordt gebruikt in de trailer, je ziet hem op de screenshots in de OPM en GI. Ik geloof het niet..

Enige argument dat ik daar tegen kan bedenken is dat Dan Houser de mensen op een dwaalspoor wil brengen en hij liegt natuurlijk ook niet als hij zegt: Niko wordt het hoofdpersonage, aangezien (als het gerucht klopt) hij ook het hoofdpersonage is in het begin...

@ Clowntje: Dat is toch een feit, geen gerucht?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk ook niet dat Niko dood zal gaan , ik denk eerder dat Roman dood zal gaan !

:bier:

Daar zou ik persoonlijk ook nog wel mijn geld op durven zetten, aangezien hoeveel personages overleven er nou gemiddeld een GTA? :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Van mijn buurjongen:Dat er geen vliegtuigen komen

Dat is geen gerucht maar een feit.

En waar is dat bewijs dan? Als je een demo speelt, betekent dat nog niet gelijk keiharde waarheid. Wie weet zijn er wel vliegtuigen alleen in die demo niet. Ik zeg trouwens niet dat er wel vliegtuigen komen, maar ik wijs je er alleen op dat dit geen feit is.

Ik citeer Dan Houser:

"There are no planes because it's just a city."

Dus het is wel degelijk een feit.

het hoeft nog niet eens een feit te zijn. omdat vandeweek vrj is gekomen dat er nog een stadsdeel bij zit, namelijk Roosevelt Island en de Williamsburg Bridge, dus miss zullen er binnenkort nog meer steden vrijkomen. zo ging het ook met san andreas namelijk. en als er meerdere steden in zitten lijkt het mij logischdat er wel vliegtuigen inzitten..

Link to comment
Delen op andere websites

^ NEE! stop nou eens met speculeren over meerdere steden in GTA:4!!!!!!

hte is bevestigd dat het 1 stad betreft!

pffff

Bewerkt: door Certified Gangsta
Link to comment
Delen op andere websites

^ NEE! stop nou eens met speculeren over meerdere steden in GTA:4!!!!!!

hte is bevestigd dat het 1 stad betreft!

pffff

En stop jij nou eens met het plaatsen van dit soort spamberichten! Het is niet aan jou om te zeggen dat men moet stoppen met discussieren, dat kan de crew prima alleen aan.

Deze discussie is inderdaad overbodig, laten we ergens anders over gaan discussieren :bier:.

Link to comment
Delen op andere websites

Ok.Weer een gerucht van mijn buurjongen!.Dat Carl Johnson terug komt.Het was al wat eerder bekend maar hij wist het bijna zeker

EDIT:OnlyGta.Hij zei dat hij het van www.imdb.com had

Bewerkt: door gino99
Link to comment
Delen op andere websites

Was dat al bekend dan :?

En waar haalt jou buurjongen dat dan vandaan. ;)

Er staat op www.imdb.com dat het gerucht gaat dat de voice actor van CJ weer mee gaat werken aan GTA, wat volgens mensen erop zou duiden dat CJ terug komt. Maar volgens mij heeft Dan Houser al gezegt dat er geen bekende personages terug zullen komen... Dus daarmee is dat gerucht ook gelijk weer ontkent ;)

Link to comment
Delen op andere websites

NEEEN... imdb is geen betrouwbare bron in dit stadium, omdat het net als Wikipedia b.v. door iedereen kan worden aangepast.

En het feit dat CJ daartussen staat is al heel vaak langsgekomen las gerucht in dit forum.

Link to comment
Delen op andere websites

Hier nog geruchten/feiten. Of ze waar zijn weet ik niet.

- De politie treed harder op.

- Geen tussendoore laadtijden meer

- De soundtrack bevat meer 'moderne muziek'

- Over de voertuigen is gezegd dat vooral de latere auto's er zo goed uitzien, dat ze hun eigen racegame zouden kunnen hebben.

Klik hier voor de link.

Edit: Ik zie net dat het feiten zijn. En ze zijn ook al gepost. Sorry!

Bewerkt: door spoeky
Link to comment
Delen op andere websites

het hoeft nog niet eens een feit te zijn. omdat vandeweek vrj is gekomen dat er nog een stadsdeel bij zit, namelijk Roosevelt Island en de Williamsburg Bridge, dus miss zullen er binnenkort nog meer steden vrijkomen. zo ging het ook met san andreas namelijk. en als er meerdere steden in zitten lijkt het mij logischdat er wel vliegtuigen inzitten..

Dat is geen tegenargument van wat ik had gezegd.

Natuurlijk wil Dan Houser ons misleiden door enkele dingen wel en niet te vertellen. Maar als Dan verteld dat er geen vliegtuigen in komen zet hij wel een hele grote stap.

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik al die dingen zo hoor moet GTA 4 echt een mega storyline hebben beter dan ooit

en ik denk ook dat de verhaallijn stukke langer is dan vorige delen.

Stel dat je met Roman verder moet is dat echt heel tof gedaan doro Rockstar das echt vernieuwend.

En ik hou van vernieuwing

Eindelijk worden de animaties ook eens echt verbeterd

want deze keer geloof ik hetw el vorige delen kon ik het niet zien.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...