Jump to content

Geruchten


Dutchy3010

Recommended Posts

Als ik al die dingen zo hoor moet GTA 4 echt een mega storyline hebben beter dan ooit

en ik denk ook dat de verhaallijn stukke langer is dan vorige delen.

Stel dat je met Roman verder moet is dat echt heel tof gedaan doro Rockstar das echt vernieuwend.

En ik hou van vernieuwing

Eindelijk worden de animaties ook eens echt verbeterd

want deze keer geloof ik hetw el vorige delen kon ik het niet zien.

Is het niet gezegt geweest dat de Storyline ongeveer even lang zal zijn dan alle andere GTA's?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 723
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    65

  • Kai-ShockWave

    31

  • nationalist

    26

  • Naudin

    20

Als ik al die dingen zo hoor moet GTA 4 echt een mega storyline hebben beter dan ooit

en ik denk ook dat de verhaallijn stukke langer is dan vorige delen.

Stel dat je met Roman verder moet is dat echt heel tof gedaan doro Rockstar das echt vernieuwend.

En ik hou van vernieuwing

Eindelijk worden de animaties ook eens echt verbeterd

want deze keer geloof ik hetw el vorige delen kon ik het niet zien.

Is het niet gezegt geweest dat de Storyline ongeveer even lang zal zijn dan alle andere GTA's?

Ja, maar de missies zijn veel langer. En het einde van de missies was in de vorige GTA's altijd gelijk, maar in GTA:IV heb kans dat het bij jou heel anders loopt dan bij iemand anders.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb gister een verhaal gehoord van een vriend en hij had op een site de begin van de storyline gelezen (alleen hij wist de site niet meer) Je begint bij het taxibedrijf van Roman en moet daar wat belangrijke mensen ontvoeren en een rivaliserend taxibedrijf tegenwerken. Na en paar missies moet je een lid van de russische maffia naar zijn huis rijden maar je krijgt opeens auto's van een andere gang achter je aan schut ze af en rij naar de mob zijn huis hier verteld hij je dat je wel wat klusjes voor hem kan doen en zo kom je de Russische maffia binnen en krijg je missies van steeds hogere personen

Dit is wat ik gehoord heb weet nie of het waar is maar daar is dit topic voor :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Heb gister een verhaal gehoord van een vriend en hij had op een site de begin van de storyline gelezen (alleen hij wist de site niet meer) Je begint bij het taxibedrijf van Roman en moet daar wat belangrijke mensen ontvoeren en een rivaliserend taxibedrijf tegenwerken. Na en paar missies moet je een lid van de russische maffia naar zijn huis rijden maar je krijgt opeens auto's van een andere gang achter je aan schut ze af en rij naar de mob zijn huis hier verteld hij je dat je wel wat klusjes voor hem kan doen en zo kom je de Russische maffia binnen en krijg je missies van steeds hogere personen

Dit is wat ik gehoord heb weet nie of het waar is maar daar is dit topic voor :bier:

Als je dit topic had doorgelezen, had je gezien dat een verzonnen verhaaltje zonder bronvermelding nog geen gerucht maakt. En nee, je vriendje/buurjongen is geen geloofwaardige bron in dit geval.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb gister een verhaal gehoord van een vriend en hij had op een site de begin van de storyline gelezen (alleen hij wist de site niet meer) Je begint bij het taxibedrijf van Roman en moet daar wat belangrijke mensen ontvoeren en een rivaliserend taxibedrijf tegenwerken. Na en paar missies moet je een lid van de russische maffia naar zijn huis rijden maar je krijgt opeens auto's van een andere gang achter je aan schut ze af en rij naar de mob zijn huis hier verteld hij je dat je wel wat klusjes voor hem kan doen en zo kom je de Russische maffia binnen en krijg je missies van steeds hogere personen

Dit is wat ik gehoord heb weet nie of het waar is maar daar is dit topic voor :bier:

Zoiets heb ik idd ook gehoord ja, ben benieuwd :bier:

>>> Door PatrickW: Nogmaals, dit topic is bedoeld voor serieuze geruchten voorzien van bron vermelding. En dan hoef je ook niet te bevestigen dat jij het ook gehoord hebt.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Nog een paar geruchten/feiten:

  • Je mobieltje bevat een contactenljst, sms-inbox, organiser en camera :eten: . Met je mobieltje kun je sommige missies starten en zo draagt je mobieltje bij aan meer vrijheid
  • De straten leven echt. Niet alleen doet iedereen wat hij of zij wil, ook zwerfen er verkreukelde blikjes cola rond en zitten lantarenpalen vol met roest :tu:
  • Mensen reageren realistisch op plassen, op- en afstapjes, roosters en andere oneffenheden van de stoep.

  • De muziek en de stemmen zullen voornamelijk afkomstig zijn van onbekenden. Rockstar wil GTA IV een eigen identiteit geven.

BRON:PS3Only.nl - Nieuwe info en Scans Gta IV

The Scientist :bier:

Bewerkt: door The Scientist
Link to comment
Delen op andere websites

Op gta4.net had ik ook een gerucht gelezen dat er een

Central Park zou komen

Tja, dan hebben ze NewYork wel echt heel echt nagemaakt.

Haast elke bekende plek en bekend gebouw uit de Big Apple,

maarja wel grappig. Ohja het is Liberty City en niet NewYork :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

- Dan Houser geeft aan dat hij nog niet weet of GTA IV een eerste game is waar latere GTA games naar zullen verwijzen. Op dit moment maken ze van GTA IV gewoon een op zichzelf staand spel. Wel geeft hij aan een vertrouwen te hebben dat GTA in de toekomst zich weleens buiten Amerika af kan spelen, bijvoorbeeld in Engeland.

Bron *

Nou misgien de volgende in Engeland ! :ch::ch:

Ik haat engeland :tu:

Bewerkt: door Only GrandTheftAuto
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet echt of hət een feit of gerucht is maar HeadRadio zou terug in GTA IV komen.

Bron. Scroll helemaal naar beneden en je ziet hət op de T-shirt.

T zou kunnen , maar ik denk het niet meestal hebben ze compleet nieuwe radio's

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet echt of hət een feit of gerucht is maar HeadRadio zou terug in GTA IV komen.

Bron. Scroll helemaal naar beneden en je ziet hət op de T-shirt.

Rockstar Games heeft tegenover jordan van Planet Grand Theft Auto bevestigd dat het bij dat T-shirt niet om een officieel item gaat en dat het dus door derden gemaakt is. Hoogst waarschijnlijk dus gewoon een hergebruikt logo uit een oude GTA.

Link to comment
Delen op andere websites

GTAIV_2.jpg

Op de man zijn boxershort staat: DidierSa, waarschijnlijk zal dit de winkel: Didier Sachs zijn die ook wel in San Andreas voor komt. Dus misschien kunnen we deze winkel als één van de klerenwinkels beschouwen?

Link to comment
Delen op andere websites

GTAIV_2.jpg

ongeveer recht in het midden zie je zo'n game kast waar boven op staat 'GO GO Space Monkey' En op het scherm zie je hetzelfde schermpje als je bij SA ook op zo'n game kast zag. Misschien komt die minigame terug in GTA IV?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...