gta_rulez Geplaatst: 2 september 2007 Rapport Geplaatst: 2 september 2007 Dat met die taxi's lijkt me wel cool. Gewoon eens kijken hoe realistisch ze dat uitgewerkt hebben. Reageren
Romal Geplaatst: 3 september 2007 Rapport Geplaatst: 3 september 2007 Dat met die taxi's lijkt me wel cool. Gewoon eens kijken hoe realistisch ze dat uitgewerkt hebben. Wat met die taxi's ? Reageren
TomHagen Geplaatst: 3 september 2007 Rapport Geplaatst: 3 september 2007 Dat met die taxi's lijkt me wel cool. Gewoon eens kijken hoe realistisch ze dat uitgewerkt hebben. Wat met die taxi's ? je kan met een taxi bepalen waar je heen gereden wordt en voor meer geld rijd ie sneller Reageren
Rensch Geplaatst: 4 september 2007 Rapport Geplaatst: 4 september 2007 Dat met die taxi's lijkt me wel cool. Gewoon eens kijken hoe realistisch ze dat uitgewerkt hebben. Wat met die taxi's ? je kan met een taxi bepalen waar je heen gereden wordt en voor meer geld rijd ie sneller Maar hoe moet dat mooi uitgewerkt zijn dan Reageren
IV trailer Geplaatst: 5 september 2007 Rapport Geplaatst: 5 september 2007 Dat met die taxi's lijkt me wel cool. Gewoon eens kijken hoe realistisch ze dat uitgewerkt hebben. Wat met die taxi's ? je kan met een taxi bepalen waar je heen gereden wordt en voor meer geld rijd ie sneller Maar hoe moet dat mooi uitgewerkt zijn dan het moet allemaal wel mooi verlopen. enne je kaan naar een taxi fluiten en soms is de taxi al vol en dan is nico teleurgesteld. ik vraag me trouwens af hoe ze dat in de besturing kwijt maken. Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 5 september 2007 Rapport Geplaatst: 5 september 2007 Dat met die taxi's lijkt me wel cool. Gewoon eens kijken hoe realistisch ze dat uitgewerkt hebben. Wat met die taxi's ? je kan met een taxi bepalen waar je heen gereden wordt en voor meer geld rijd ie sneller inderdaad vet is dat ! Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 5 september 2007 Rapport Geplaatst: 5 september 2007 Dat met die taxi's lijkt me wel cool. Gewoon eens kijken hoe realistisch ze dat uitgewerkt hebben. Wat met die taxi's ? je kan met een taxi bepalen waar je heen gereden wordt en voor meer geld rijd ie sneller inderdaad vet is dat ! En als camera zie je dan ook echt uit zijn ogen dat is ook vet. Reageren
Rensch Geplaatst: 5 september 2007 Rapport Geplaatst: 5 september 2007 Dat met die taxi's lijkt me wel cool. Gewoon eens kijken hoe realistisch ze dat uitgewerkt hebben. Wat met die taxi's ? je kan met een taxi bepalen waar je heen gereden wordt en voor meer geld rijd ie sneller inderdaad vet is dat ! En als camera zie je dan ook echt uit zijn ogen dat is ook vet. Das idd wel zeer ruig! Reageren
TomHagen Geplaatst: 5 september 2007 Rapport Geplaatst: 5 september 2007 ik snap niet wat daar zo vet of ruig aan is (of was dat sarcastisch?). dan wordt het gewoon FPs, First Person Sitter Reageren
JasonStatham Geplaatst: 5 september 2007 Rapport Geplaatst: 5 september 2007 ik hoop ook dat je de je wapen tegen de taxichauffeur kan houden waardoor hij eragter komt dat je crimineel bent en dat je dan vervolgens drive-by's kunt uitvoere Reageren
Rensch Geplaatst: 5 september 2007 Rapport Geplaatst: 5 september 2007 ik hoop ook dat je de je wapen tegen de taxichauffeur kan houden waardoor hij eragter komt dat je crimineel bent en dat je dan vervolgens drive-by's kunt uitvoere Of 'm kan gijzelen om je vervolgens naar iedere plek to te laten rijden zoals in de film Collateral Reageren
2fast{0} Geplaatst: 6 september 2007 Rapport Geplaatst: 6 september 2007 IV trailer die vraag uit het feiten topic, er zit ook een rumble functie in je ps3 stick Reageren
IV trailer Geplaatst: 6 september 2007 Rapport Geplaatst: 6 september 2007 (bewerkt) IV trailer die vraag uit het feiten topic,er zit ook een rumble functie in je ps3 stick ik heb er zelf een dus ik kan het weten. en ik zeg er zit geen rumble/tril functie op. P.S. die is als alles goed gaat wel onderweg om te komen. sony heeft namelijk geen rechten van de patenthouder. Bewerkt: 6 september 2007 door IV trailer Reageren
Naudin Geplaatst: 6 september 2007 Rapport Geplaatst: 6 september 2007 IV trailer die vraag uit het feiten topic,er zit ook een rumble functie in je ps3 stick ik heb er zelf een dus ik kan het weten. en ik zeg er zit geen rumble/tril functie op. P.S. die is als alles goed gaat wel onderweg om te komen. sony heeft namelijk geen rechten van de patenthouder. Weet jij wie de patenthouder is..? Reageren
2fast{0} Geplaatst: 6 september 2007 Rapport Geplaatst: 6 september 2007 IV trailer die vraag uit het feiten topic,er zit ook een rumble functie in je ps3 stick ik heb er zelf een dus ik kan het weten. en ik zeg er zit geen rumble/tril functie op. P.S. die is als alles goed gaat wel onderweg om te komen. sony heeft namelijk geen rechten van de patenthouder. Ik heb ook een ps3 maar ik dacht dat ie er wel inzit maar was pas geleden via dit forum er ook agter gekomen dat er een soort Wii functie in de stick zit maar dan had ik het fout dan trilt het scherm en doet je stick het minder Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.