Jump to content

Reactietopic Feiten


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 689
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    65

  • Kai-ShockWave

    38

  • studio dewolf

    28

  • nationalist

    24

Dat met die taxi's lijkt me wel cool. Gewoon eens kijken hoe realistisch ze dat uitgewerkt hebben.

Wat met die taxi's ?

je kan met een taxi bepalen waar je heen gereden wordt en voor meer geld rijd ie sneller

Maar hoe moet dat mooi uitgewerkt zijn dan :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Dat met die taxi's lijkt me wel cool. Gewoon eens kijken hoe realistisch ze dat uitgewerkt hebben.

Wat met die taxi's ?

je kan met een taxi bepalen waar je heen gereden wordt en voor meer geld rijd ie sneller

Maar hoe moet dat mooi uitgewerkt zijn dan :puh:

het moet allemaal wel mooi verlopen. enne je kaan naar een taxi fluiten en soms is de taxi al vol en dan is nico teleurgesteld. ik vraag me trouwens af hoe ze dat in de besturing kwijt maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat met die taxi's lijkt me wel cool. Gewoon eens kijken hoe realistisch ze dat uitgewerkt hebben.

Wat met die taxi's ?

je kan met een taxi bepalen waar je heen gereden wordt en voor meer geld rijd ie sneller

inderdaad vet is dat ! 8)

Link to comment
Delen op andere websites

Dat met die taxi's lijkt me wel cool. Gewoon eens kijken hoe realistisch ze dat uitgewerkt hebben.

Wat met die taxi's ?

je kan met een taxi bepalen waar je heen gereden wordt en voor meer geld rijd ie sneller

inderdaad vet is dat ! 8)

En als camera zie je dan ook echt uit zijn ogen dat is ook vet.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat met die taxi's lijkt me wel cool. Gewoon eens kijken hoe realistisch ze dat uitgewerkt hebben.

Wat met die taxi's ?

je kan met een taxi bepalen waar je heen gereden wordt en voor meer geld rijd ie sneller

inderdaad vet is dat ! 8)

En als camera zie je dan ook echt uit zijn ogen dat is ook vet.

Das idd wel zeer ruig!

Link to comment
Delen op andere websites

ik hoop ook dat je de je wapen tegen de taxichauffeur kan houden waardoor hij eragter komt dat je crimineel bent en dat je dan vervolgens drive-by's kunt uitvoere :puh:

Of 'm kan gijzelen om je vervolgens naar iedere plek to te laten rijden zoals in de film Collateral :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

IV trailer die vraag uit het feiten topic,

er zit ook een rumble functie in je ps3 stick ;)

ik heb er zelf een dus ik kan het weten. en ik zeg er zit geen rumble/tril functie op.

P.S. die is als alles goed gaat wel onderweg om te komen. sony heeft namelijk geen rechten van de patenthouder.

Bewerkt: door IV trailer
Link to comment
Delen op andere websites

IV trailer die vraag uit het feiten topic,

er zit ook een rumble functie in je ps3 stick ;)

ik heb er zelf een dus ik kan het weten. en ik zeg er zit geen rumble/tril functie op.

P.S. die is als alles goed gaat wel onderweg om te komen. sony heeft namelijk geen rechten van de patenthouder.

Weet jij wie de patenthouder is..?

Link to comment
Delen op andere websites

IV trailer die vraag uit het feiten topic,

er zit ook een rumble functie in je ps3 stick ;)

ik heb er zelf een dus ik kan het weten. en ik zeg er zit geen rumble/tril functie op.

P.S. die is als alles goed gaat wel onderweg om te komen. sony heeft namelijk geen rechten van de patenthouder.

Ik heb ook een ps3 maar ik dacht dat ie er wel inzit maar was pas geleden via dit forum er ook agter gekomen dat er een soort Wii functie in de stick zit maar dan had ik het fout dan trilt het scherm en doet je stick het minder ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...