Jump to content

Reactietopic Feiten


Dutchy3010

Recommended Posts

IV trailer die vraag uit het feiten topic,

er zit ook een rumble functie in je ps3 stick ;)

ik heb er zelf een dus ik kan het weten. en ik zeg er zit geen rumble/tril functie op.

P.S. die is als alles goed gaat wel onderweg om te komen. sony heeft namelijk geen rechten van de patenthouder.

Weet jij wie de patenthouder is..?

ja dat is een of ander onafhankelijk bedrijf (dus heeft geen eigen console) die het heeft uitgevonden. ik ben de naam even vergeten maar ga nu kijken wat het was. *stapt weg van computer en pakt na vele nummers te bekijken het april nummer van playstation magazine* ik lees nu hier het bedrijf heet Immersion.

Bewerkt: door IV trailer
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 689
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    65

  • Kai-ShockWave

    38

  • studio dewolf

    28

  • nationalist

    24

IV trailer die vraag uit het feiten topic,

er zit ook een rumble functie in je ps3 stick ;)

ik heb er zelf een dus ik kan het weten. en ik zeg er zit geen rumble/tril functie op.

P.S. die is als alles goed gaat wel onderweg om te komen. sony heeft namelijk geen rechten van de patenthouder.

Weet jij wie de patenthouder is..?

ja dat is een of ander onafhankelijk bedrijf (dus heeft geen eigen console) die het heeft uitgevonden. ik ben de naam even vergeten maar ga nu kijken wat het was. *stapt weg van computer en pakt na vele nummers te bekijken het april nummer van playstation magazine* ik lees nu hier het bedrijf heet Immersion.

die rechtzaak met de patenthouder is alweer voorbij en sony mag weer van de rumble gebruik maken. ze zijn ook al bezig met een nieuwe versie van de ps3 controller..dat is wat ik heb gelezen iig :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had weer wat gevonden maar er is zo weinig tegenwoordig maar beter iets dan niets ;):Y

-De twee vliegvelden van New York, JFK en La Guardia, worden gecombineerd tot één vliegveld, gelegen in de wijk Dukes

-Niko Bellic kan in electriciteitsmasten klimmen om een uitzicht te krijgen over GTA IV

-Over SIXAXIS-functionaliteit wordt nog nagedacht, maar als het niet leuk is dan komt het er gewoon niet in.

-De hoofdpersoon is een dertiger en zal dus niet zulke dingen doen als rijden op fietsjes en vliegen met jetpacks.

- In je vrije tijd kun je meer doen dan in vorige GTA's, hoewel specificaties nog onthuld moeten worden. Zeker is wel dat de dingen die je in je vrije tijd kunt doen veranderen naar de tijd van de dag. Ook het verkeer is verschillend op verschillende tijdstippen.

-Over de terugkeer van personages uit oude GTA's is Dan Houser duidelijker: dat zal bijna niet gebeuren. Hoewel het niet honderd procent is uitgesloten, moet GTA IV een verse start worden en een nieuwe richting inslaan. Een aantal merken zullen echter wel terugkeren.

-Stel, je bent aan het rijden in je vers gestolen bak en je bent ook nog eens in een ongure buurt, dan kun je je voorstellen dat de weg niet helemaal glad geplamuurd is. En dat doet zich blijken! Als je over een kuiltje rijdt, voel je het in je controller (of dat nou de 360 of de PS3-controller is) en zie je het op je scherm.

-er zitten geen vliegtuigen in GTA IV, doordat de map te klein is, er 1 vliegveld is, en door 9/11

-Voetgangers en andere voorbijgangers op de straten zullen met elkaar gaan communiceren, jij als speler kan ze niet aanspreken.

-

bronnen:

-GTAplanet.nl

-PS3Party.nl

-gamer.nl

bedoelen ze met je controller niet gewoon dat je de controle een beetje verliest aangezien er op de playstation3 nog geen rumble zit.

leuk oude info bij elkaar en spam. echt irritant dat het feiten topic steeds word volgespamt (waar ik nu een beetje aan mee help ik weet het, wou alleen ff zeggen dat het irritant is :puh: )

als je niet wilt spawmen reageer je toch hier.

IV trailer die vraag uit het feiten topic,

er zit ook een rumble functie in je ps3 stick ;)

ik heb er zelf een dus ik kan het weten. en ik zeg er zit geen rumble/tril functie op.

P.S. die is als alles goed gaat wel onderweg om te komen. sony heeft namelijk geen rechten van de patenthouder.

Weet jij wie de patenthouder is..?

ja dat is een of ander onafhankelijk bedrijf (dus heeft geen eigen console) die het heeft uitgevonden. ik ben de naam even vergeten maar ga nu kijken wat het was. *stapt weg van computer en pakt na vele nummers te bekijken het april nummer van playstation magazine* ik lees nu hier het bedrijf heet Immersion.

die rechtzaak met de patenthouder is alweer voorbij en sony mag weer van de rumble gebruik maken. ze zijn ook al bezig met een nieuwe versie van de ps3 controller..dat is wat ik heb gelezen iig :puh:

dat heb ik volgens mij ook ergens gelezen waarschijnlijk in een recenter nummer

Bewerkt: door IV trailer
Link to comment
Delen op andere websites

<<< door 2fast{0} verplaatst naar het reactietopic Feiten >>>

mooie informatie, zeker van dat groen mannetje :puh:

kvraag me gwn af wrm dat gta hoofdzakelijk criminaliteit inhoud :duh:

majah gta zonder geweld is geen gta he :puh:

natianolist post hier als je een reactie hebt over de feiten

Link to comment
Delen op andere websites

als ik op vorige klik staat ie er nog steeds,

Dan klik je op het pijltje er rechts van zodat je zo'n uitschuifmenu krijgt met de afgelopen 10 websites, sla je er een over en klik je daarop. Of je typt gewoon opnieuw ww.gtaforum.nl in. En er zijn nog verschillende andere mogelijkheiden die hadden kunnen voorkomen dat je poste waar je blijkbaar dus niet aan gedacht had. :bonk:

Hoe dan ook, laten we nu maar weer ontopic blijven :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

"-Niko Bellic kan in electriciteitsmasten klimmen om een uitzicht te krijgen over GTA IV"

das echt heel goed gedaan , heben ze goed bedacht!

kom je daar nu pas achter? :puh: ja bij de eerste info geloof ik kwam dat naar voren. je kan telefoon(lijn)palen en electiricteitspalen beklimmen en de bandtrappen gebruiken.

Link to comment
Delen op andere websites

maar toch heb ik het gevoel dat het net te klein word

1 vliegveld en geen vliegtuige :-(

Het klopt dat GTA kleiner is dan GTA SA

Maar, wat heb je liever?:

Een Kleine(re) GTA waar je over super veel kan doen

Of

Een Grote GTA waar je op 9/10e van de map toch nooit komt ^^

Ik kies dan toch echt de 1e optie hoor :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ja klopt maar tog je kunt niet ff van de ene vliegveld naar een andere. Hopelijk wordt het niet veel ste klein want vice city vind ik te klein. Bij vice city ken ik alle plekjes al, bij san andreas niet daar kom je steeds weer wat tegen.

Ik weet niet waar alle 24/7's zitten bijvoorbeeld, maar ik weet wel waar alle buns of tools zitten bij vice city ^_^

En vliegen bij san andreas van Los santos naar bijvoorbeeld Las venturas vind ik wel heel stoer. Maar ik denk dat gta IV tog wel aardig groot wordt en wat rensch al zei je kunt er wel heel veel dus ik denk dat daardoor de grootte niet egt heel veel meer uitmaakt, aangezien de mogelijkheden :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...