Jump to content

Reactietopic Feiten


Dutchy3010

Recommended Posts

Ja klopt maar tog je kunt niet ff van de ene vliegveld naar een andere. Hopelijk wordt het niet veel ste klein want vice city vind ik te klein. Bij vice city ken ik alle plekjes al, bij san andreas niet daar kom je steeds weer wat tegen.

Ik weet niet waar alle 24/7's zitten bijvoorbeeld, maar ik weet wel waar alle buns of tools zitten bij vice city ^_^

En vliegen bij san andreas van Los santos naar bijvoorbeeld Las venturas vind ik wel heel stoer. Maar ik denk dat gta IV tog wel aardig groot wordt en wat rensch al zei je kunt er wel heel veel dus ik denk dat daardoor de grootte niet egt heel veel meer uitmaakt, aangezien de mogelijkheden :Y

de map van gta 4 is laatst gezegd in een blad oid 3/4 van de map van sa :puh: das dus nog aardig groot voor 1 stad, waar je ook nog is veel gebouwen en (zowat) alle daken van kan bekennen m.b.v. brandtrappen e.d.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 689
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    65

  • Kai-ShockWave

    38

  • studio dewolf

    28

  • nationalist

    24

Zo botste Niko onderweg (lopend) tegen een gespierde man aan die boodschappen tassen in zijn handen had. Hierdoor liet die man de boodschappen vallen, de boodschappen vielen uit de tassen en raakte verspreid over de grond. De man begon toen echt de boodschappen op te rapen in in de tassen terug te stoppen.

Ik ben benieuwd of ze hier ook gebruik maken van euphoria! (dat de boodschappen altijd anders vallen en zo)

Link to comment
Delen op andere websites

Zo botste Niko onderweg (lopend) tegen een gespierde man aan die boodschappen tassen in zijn handen had. Hierdoor liet die man de boodschappen vallen, de boodschappen vielen uit de tassen en raakte verspreid over de grond. De man begon toen echt de boodschappen op te rapen in in de tassen terug te stoppen.

Ik ben benieuwd of ze hier ook gebruik maken van euphoria! (dat de boodschappen altijd anders vallen en zo)

het lijkt mij logisch dat alle losse opjecten het gebruiken. anders heb je er nog niks aan en als je zelf het programma hebt van endorpin begrijp je het nog beter dat het logisch is.

Link to comment
Delen op andere websites

Zo botste Niko onderweg (lopend) tegen een gespierde man aan die boodschappen tassen in zijn handen had. Hierdoor liet die man de boodschappen vallen, de boodschappen vielen uit de tassen en raakte verspreid over de grond. De man begon toen echt de boodschappen op te rapen in in de tassen terug te stoppen.

Ik ben benieuwd of ze hier ook gebruik maken van euphoria! (dat de boodschappen altijd anders vallen en zo)

het lijkt mij logisch dat alle losse opjecten het gebruiken. anders heb je er nog niks aan en als je zelf het programma hebt van endorpin begrijp je het nog beter dat het logisch is.

Ik heb het ook, maargoed het hoeft nog niet bij alles gebruikt te worden maar ik denk van wel..

Link to comment
Delen op andere websites

"-Niko Bellic kan in electriciteitsmasten klimmen om een uitzicht te krijgen over GTA IV"

das echt heel goed gedaan , heben ze goed bedacht!

kom je daar nu pas achter? :puh: ja bij de eerste info geloof ik kwam dat naar voren. je kan telefoon(lijn)palen en electiricteitspalen beklimmen en de bandtrappen gebruiken.

nee ik wist het al eerder , alleen ik zag dit reactietopic nog even niet :puh:

Mij lijkt het "new york gevoel" wel vet. Met het vrijheidsbeeld, crysler buidling etc.

En inderdaad de mensen op straat lijkt me ook wel leuk. En dat ze zich aan de tijd aanpassen.

Iv wordt gewoon een te gek spel ^_^

:cya:

zeker , een nieuwe stad is altijd weer leuk om te verkennen , ook de nieuwe mensen en verschillende mensen is supergedaan , erg veel zin ja :tu:

maar toch heb ik het gevoel dat het net te klein word

1 vliegveld en geen vliegtuige :-(

als dat het enige is , mag je niet zeuren :puh: , maarja we zullen zien wieweet valt het mee :D!

Link to comment
Delen op andere websites

er zijn normaal 2 vliegvelden in New York maar die worden samengevoegd en daar blijft 1 vliegveld over in GTA IV :D

Jamaar zonder vliegtuigen :N Ik blijf het een beetje jammer vinden :duh:

natuurlijk is het jammer , maar je moet ook de positieve dingen bedenken :D!

Link to comment
Delen op andere websites

jammer dat het zonder vliegtuigen is, en geen landschappen zoals in gta SA,

en jammer dat ze nog niet bekend hebben gemaakt dat er een pc-versie komt(die er volgens mij voor 95% zekerheid, wel zal komen, door de vele pc eigenaren en dus heel veel inkomsten voor hun)

Link to comment
Delen op andere websites

jammer dat het zonder vliegtuigen is, en geen landschappen zoals in gta SA,

en jammer dat ze nog niet bekend hebben gemaakt dat er een pc-versie komt(die er volgens mij voor 95% zekerheid, wel zal komen, door de vele pc eigenaren en dus heel veel inkomsten voor hun)

maakt toch niet uit dat ze het nog niet bekend hebben gemaakt als je toch zo zeker weet dat hij voor de pc komt :puh: bij de gta 3, vc, sa, lcs, vcs werd gta ook steeds eerst als ps2/psp exclusief aangekondigd, en na die release werden de pc/xbox/(ps2 bij de stories) titels aangekondigd.

Link to comment
Delen op andere websites

Voor een PC versie, als ie komt, kan je wel tot 2009 gaan wachten..

True ... komt meestal een jaar later :)

nee meestal zo'n half jaar. bij san andreas kwam de pc versie geloof ik in juni/juli oid, en de ps2 versie de oktober daarvoor.

maar het is weer heel ander verhaal natuurlijk nu met de nieuwe technieken e.d. dus misschien is het makkelijker om next-gen te porten, en misschien blijkt het wel moeilijker te zijn om deze next-gen gta naar de pc te porten.

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt mij makkelijker. Zodra R* eenmaal een 360 versie heeft zal hij redelijk gemakkelijk over te zetten zijn op Windows (XP of Vista?). De hardware van de 360 lijkt namelijk redelijk veel op die van de PC; het programmeerwerk dus ook.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...