b4rtsimps0n Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Geplaatst: 12 september 2007 ohja ik hoop zoooo erg dat ie niet alleen op vista komt! Maargoed dan zullen er hopelijk wel mensen zijn die het mogelijk maken om het op xp te laten draaine ja..tenzij ze er opeens een spel van maken dat directx10 echt vereist..maarja de xbox 360 draait ook op directx9 dus ik denk niet dat ze dat dan zullen doen. Reageren
IV trailer Geplaatst: 13 september 2007 Rapport Geplaatst: 13 september 2007 (bewerkt) ohja ik hoop zoooo erg dat ie niet alleen op vista komt! Maargoed dan zullen er hopelijk wel mensen zijn die het mogelijk maken om het op xp te laten draaine ja..tenzij ze er opeens een spel van maken dat directx10 echt vereist..maarja de xbox 360 draait ook op directx9 dus ik denk niet dat ze dat dan zullen doen. het lijkt mij dat de xbox360 toch ook wel, net zoals de playstation3, system-updates heeft. Bewerkt: 13 september 2007 door IV trailer Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 13 september 2007 Rapport Geplaatst: 13 september 2007 ohja ik hoop zoooo erg dat ie niet alleen op vista komt! Maargoed dan zullen er hopelijk wel mensen zijn die het mogelijk maken om het op xp te laten draaine ja..tenzij ze er opeens een spel van maken dat directx10 echt vereist..maarja de xbox 360 draait ook op directx9 dus ik denk niet dat ze dat dan zullen doen. het lijkt mij dat de xbox360 toch ook wel, net zoals de playstation3, system-updates heeft. ehmm ja.. heeft ie ook wel. voor het dashboard enzo..zulke functies net als de ps3. maar niet directx10 opeens. Want als je bijvoorbeeld ook op je pc vista hebt, en directx10, maar je videokaart support directx9, heb je er nog geen fuck aan als het systeem op directx9 loopt veranderen ze dat niet ff met een update. die updates zijn voor bugfixes en betere compatibiliteit en nieuwe functies als msn wat ze er met de laatste update bij hebben gedaan enzo. Reageren
IV trailer Geplaatst: 12 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2007 Waarom horen we niks meer over GTA IV? Misschien zou het nu lijken of er veel informatie kwam maar omdat het uitgesteld is moeten ze die 30% informatie die ze wouden geven nu over een paar maanden moeten verspreiden want Gta IV zou eigenlijk volgende week vrijdag uitkomen maar nu komt het tussen Februari en April uit. Ik denk dat het daar aanligt anders weet B4rtsimpson wel beter. praat me er niet van. volgende week vrijdag zouden we op het forum een rouwdag moeten hebben. overgens sinds de infokraan is dichtgedraait id het op het forum veel rustiger. en dat is jammer want dan kan ik geen goeie reactie's meer plaatsen. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 Ik heb zelf alvast een lijstje gemaakt met nieuwe features die ik kon vinden:- Als je de B knop (op de Xbox 360, waarschijnlijk rondje op de ps3, maar de demo werd wederom op de 360 gespeeld) inhoudt krijg je een soort film-stijl camerapunt IGN zal in de komende weken een hands-on krijgen van Rockstar en een kijkje naar de PS3 versie. Goede Punten! ik denk voor die camera dat het de SELECT toets gaat worden, meestal wordt dat gebruikt voor camera Zeker ook met dat uitgaan met vrienden :O, dat wordt egt te bruut gwn ;P dronken zuipen en dan aangehouden worden door de politie., net voor ze neus wegrijden en een achtervolging veroorzaken als je dronken bent, Uitstappen uit je auto en een lading boomstammen op de weg laat vallen XD, heb er nou al zin in P:P Reageren
XIDESIGN Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 eerste plaatje: op het tweede plaatje zie je al een politie auto, maar die is veel anders dan die op het eerste plaatje. kijk maar naar de zijspiegels en de neus.tweede plaatje: als je goed kijkt naar het gebouw aan de rechter kant dan moet je helemaal naar boven kijken in de linker zij stuk van het gebouw dan zie je een raam open staan. mischien kan je gewoon naar binnen en alle spullen jatte die in het huis staan. Er zullen wel meerdere verschillende Politie auto's zijn. Wat denk je van dat de 2plaatje een tekening is? Reageren
strandpop Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 boven de tekst ( a federal crack down on organized) staat een bord met liberty tree erop dat is hetzelfde als de krant in gta 3 Reageren
GTA_fan_psp Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 boven de tekst ( a federal crack down on organized) staat een bord met liberty tree erop dat is hetzelfde als de krant in gta 3 In de eerste trailer was Liberty Tree al te zien Kleine nieuwe fetjes: Voetgangers op straat zullen je herinneren. Als ze je vroeger een misdaad zagen plegen en je komt terug in de buurt van hen, dan zullen ze op de vlucht slaan voor je. Dit was volgens mij al bekend Reageren
wtc Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 eerste plaatje: op het tweede plaatje zie je al een politie auto, maar die is veel anders dan die op het eerste plaatje. kijk maar naar de zijspiegels en de neus.tweede plaatje: als je goed kijkt naar het gebouw aan de rechter kant dan moet je helemaal naar boven kijken in de linker zij stuk van het gebouw dan zie je een raam open staan. mischien kan je gewoon naar binnen en alle spullen jatte die in het huis staan. Ik zie geen raam openstaan? Reageren
strandpop Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 (bewerkt) eerste plaatje: op het tweede plaatje zie je al een politie auto, maar die is veel anders dan die op het eerste plaatje. kijk maar naar de zijspiegels en de neus.tweede plaatje: als je goed kijkt naar het gebouw aan de rechter kant dan moet je helemaal naar boven kijken in de linker zij stuk van het gebouw dan zie je een raam open staan. mischien kan je gewoon naar binnen en alle spullen jatte die in het huis staan. Ik zie geen raam openstaan? download het hieronder maar dan zie je het!!!!! raaaaaaaam.doc Bewerkt: 27 januari 2008 door strandpop Reageren
L-Yah Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 eerste plaatje: op het tweede plaatje zie je al een politie auto, maar die is veel anders dan die op het eerste plaatje. kijk maar naar de zijspiegels en de neus.tweede plaatje: als je goed kijkt naar het gebouw aan de rechter kant dan moet je helemaal naar boven kijken in de linker zij stuk van het gebouw dan zie je een raam open staan. mischien kan je gewoon naar binnen en alle spullen jatte die in het huis staan. Ik zie geen raam openstaan? download het hieronder maar dan zie je het!!!!! Dat is gewoon een airco, kijk maar naar die andere ramen. Reageren
Capodaano Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 (bewerkt) Komen er verder ook nog previews voor Nederlandse bladen? Bewerkt: 27 januari 2008 door De Plag Reageren
XIDESIGN Geplaatst: 28 januari 2008 Rapport Geplaatst: 28 januari 2008 Euphoria is voor animatie en reacties van personen ook niet echt voor explosies. Het effect op de "poppetjes" op een explosie of aanrijding van een auto wel! Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 28 januari 2008 Rapport Geplaatst: 28 januari 2008 Euphoria is voor animatie en reacties van personen ook niet echt voor explosies. Het effect op de "poppetjes" op een explosie of aanrijding van een auto wel! Ja de manier waarop de characters in de game reageren op de explosie doet euphoria, maar de explosies zelf (als in de kracht ervan enzv) worden door de physics engine geregeld en dus niet door euphoria Reageren
Little Jacob Geplaatst: 28 januari 2008 Rapport Geplaatst: 28 januari 2008 Ik vind New York de perfecte plek! Lekker druk, veel vervoer. En natuurlijk met de taxi gaan is helemaal te gek! En ik vind het altijd zo jammer als de storyline is afgelopen, want dan hoor je helemaal niks meer van je familie/vrienden ingame. Bij San Andreas belde Cesar nog weleens op maar that's it! Maar nu kun je gewoon een missiegever opbellen en er een gezellig avondje van maken. Conclusie: De feiten tot nu toe vind ik leuk, alleen ik hoop toch nog een paar oude liedjes te horen want alleen maar moderne lijkt me wat minder. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.