Jump to content

Reactietopic Feiten


Dutchy3010

Recommended Posts

Ik vind New York de perfecte plek! _O_

Lekker druk, veel vervoer. En natuurlijk met de taxi gaan is helemaal te gek!

En ik vind het altijd zo jammer als de storyline is afgelopen, want dan hoor je helemaal niks meer van je familie/vrienden ingame. Bij San Andreas belde Cesar nog weleens op maar that's it!

Maar nu kun je gewoon een missiegever opbellen en er een gezellig avondje van maken.

Conclusie: De feiten tot nu toe vind ik leuk, alleen ik hoop toch nog een paar oude liedjes te horen want alleen maar moderne lijkt me wat minder. :Y

Zometeen allemaal liedjes van die kale britney spears zit ik ook niet op te wachten
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 689
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    65

  • Kai-ShockWave

    38

  • studio dewolf

    28

  • nationalist

    24

Je kan je tegenstanders op diverse plekken raken wanneer je met je wapen goed mikt. Je slachtoffers zullen realistisch reageren, afhankelijk van de plek waarop ze geraakt zijn.

Wanneer je bij een bushalte staat, zal een uurrooster in beeld verschijnen.

Niko kan kiezen om te wandelen, te joggen of te lopen.

Rockstar gebruikt de Euphoria physics-engine, die tevens in Star Wars: The Force Unleashed wordt gehanteerd. Dit wil zeggen dat elke explosie verschillend zal zijn.

Vijanden die je raakt of beschiet zullen proberen op te staan en je proberen aan te vallen.

Voetgangers op straat zullen je herinneren. Als ze je vroeger een misdaad zagen plegen en je komt terug in de buurt van hen, dan zullen ze op de vlucht slaan voor je.

Je "wanted-level" zal afhankelijk zijn van wie het ziet en niet zo zeer van wat je doet. Dit maakt alles een stuk realistischer.

De multiplayer van de game zal geactiveerd kunnen worden via je mobiele telefoon. Deze zal ondersteund worden tot 16 spelers. Meer is er nog niet over bekend.

Dat had ik vanmiddag al gepost in dit topic

Info klopt niet helemaal (en veel is oud) Euphoria is geen physics engine, Havok lijkt me eerder dat ze dat gebruiken. Euphoria is voor animatie en reacties van personen ook niet echt voor explosies. Dat van die 16 spelers is niet echt bevestigd door rockstar en is meer een gerucht.

Jawel dat is wel bevestigd hoor :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Jawel dat is wel bevestigd hoor :cya:

Heb je daar ook een link bij, of moeten we je op het woord geloven ?

Het komt van een Duits gamemagazine....

Hier staat het, op PS3only.nl

Ja maar dat 16 spelers multiplayer is nooit door Rockstar bevestigd, toen zij er naar gevraagd werden zeiden ze dat ze niet ingingen op geruchten..

Link to comment
Delen op andere websites

Quote uit feitentopic:

nieuwe screen: <screen>
Dat ene poppetje op de muur rechts van de man achter Niko lijkt wel een beetje op Asterix :puh:
ja, volgens mij zitten er ook pokémon figuren op
Néé. Asterix is klein, tenger en heeft altijd een hoofddeksel. Deze gast is dik, draagt een hemd en is bovendien bovenop z'n kop kaal. Er staan ook géén Pokémonfiguren. (Trouwens, of ze moeten van al die volgende seizoenen zijn, die heb ik godzijdank nooit gekend)

Het meest linkse figuur is een groen eenoogig wezen met een flinke bek vol scherpe tanden die iets/iemand bang probeert te maken. Het figuurtje rechts daarvan moet een paddestoelwolk voorstellen. Daar weer rechts van zie je een of ander vecht-poppetje dat een of andere trap-sprong aan het uitvoeren is. De figuur dáár weer rechts van is een dik poppetje met een zwart hemd en een blonde snor dat aan het rennen is.

Voor zover ik weet dus geen bestande karakters.

Link to comment
Delen op andere websites

@ Kiefer

Tsja, wat moet je hier nu weer van zeggen. Deze screenshot is te klein om een beetje details te kunnen zien. Wel grappig dat Niko in de spiegel kijkt :puh: .

Ik zou graag een screenshot willen zien waarin een duidelijk beeld wordt gegeven of de spiegel gebruikt kan worden. Dat zou namelijk superhandig zijn met het afsnijden van de politie. De laatste uitgegeven screenshot met een spiegel in beeld was nog niet behaald redelijk te noemen.

Link to comment
Delen op andere websites

Nog een Feit...

Clucking Bell is ook aanwezig in GTA IV (Liberty City)

Op deze screen zie je op de achtergrond reclame van Clucking Bell en helemaal rechts zie je een grote bell waar clucking bell op staat.. dit is waarschijnlijk de ingang. Of je Clucking Bell kunt betreden is nog onbekend.

Screen: med_gallery_1_51_14128.jpg

was al bekend ;)

Bewerkt: door Naudin
Link to comment
Delen op andere websites

Nog een Feit...

Clucking Bell is ook aanwezig in GTA IV (Liberty City)

Op deze screen zie je op de achtergrond reclame van Clucking Bell en helemaal rechts zie je een grote bell waar clucking bell op staat.. dit is waarschijnlijk de ingang. Of je Clucking Bell kunt betreden is nog onbekend.

Screen: med_gallery_1_51_14128.jpg

was al bekend ;)

Mensen, mensen, waarom spammen! POST ALLEEN FEITEN LOLZZ @@@

Link to comment
Delen op andere websites

Nog een Feit...

Clucking Bell is ook aanwezig in GTA IV (Liberty City)

Op deze screen zie je op de achtergrond reclame van Clucking Bell en helemaal rechts zie je een grote bell waar clucking bell op staat.. dit is waarschijnlijk de ingang. Of je Clucking Bell kunt betreden is nog onbekend.

was al bekend ;)

Mensen, mensen, waarom spammen! POST ALLEEN FEITEN LOLZZ @@@

Doet het dan zelf ook niet, reacties kunnen worden gegeven in het Reactietopic Feiten

Link to comment
Delen op andere websites

Nog een Feit...

Clucking Bell is ook aanwezig in GTA IV (Liberty City)

Op deze screen zie je op de achtergrond reclame van Clucking Bell en helemaal rechts zie je een grote bell waar clucking bell op staat.. dit is waarschijnlijk de ingang. Of je Clucking Bell kunt betreden is nog onbekend.

was al bekend ;)

Mensen, mensen, waarom spammen! POST ALLEEN FEITEN LOLZZ @@@

Doet het dan zelf ook niet, reacties kunnen worden gegeven in het Reactietopic Feiten

Hoe moet ik dan tegen hun zegen?!

LOL :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...