Jump to content

Ratesysteem van Flitskikker


Rivel

Recommended Posts

Hallo allemaal :cya:

Flitskikker heeft zo een programma waarmee hij de sigs. rate, dat is lekker uitgebreid en hij schreef dat programma zelf! Maar bestaan er nog van die programmas? Ik vind het wel handig! Weet iemand waar ik zo een RATE-programma kan downloaden?

Alvast bedankt!

Rivel

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Flitskikker

    8

  • Rivel

    8

  • ifc3

    4

  • .Djanick

    3

ik denk dat je het aan hem moet vragen als je er 1 wilt hebben, hij heeft hem zelf gemaakt dus mss dat hij het naar je toe kan sturen met msn bijv.

ik heb een aantal maanden geleden ook met scripts gewerkt maar daar weet ik haast niets meer van jammer genoeg

en anders is er altijd nog google :)

:bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Het rate programma heb ik inderdaad zelf gemaakt.

Alleen er zijn nog wat problemen mee die moeten worden verholpen. Die post ik vanmiddag wel in het Computer topic.

Daarna kan ik hem wel sturen.

Mvg,

Flitskikker

Link to comment
Delen op andere websites

Het rate programma heb ik inderdaad zelf gemaakt.

Alleen er zijn nog wat problemen mee die moeten worden verholpen. Die post ik vanmiddag wel in het Computer topic.

Daarna kan ik hem wel sturen.

Mvg,

Flitskikker

Dankje! Ik apprecieer het echt!

Rivel

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het prima als er zo'n rateprogramma wordt gebruikt.:) Het is overzichtelijk, ziet er leuk uit en je wordt goed beoordeeld op verschillende fronten. Wel vind ik het heel belangrijk als het punt "Commentaar:" goed wordt gebruikt. Wordt deze slecht gebruikt dan is de hele rate ook matig en voldoet het niet aan de Rate-regels van het Graphics Forum.

Een rate van Flitskikker die prima is en waarbij de punt "Commentaar:"goed wordt gebruikt.

Commentaar: Mooie sig hoor, alleen links en rechts vind hem nog wat te leegjes. Ook zie ik op sommige plaatsen in de render iets pixelig. De volgende keer zou ik ook nog een andere font kiezen. Voor de rest een prima signature! KUTGW!

Er wordt hier ook duidelijk iets verteld een "eigen mening" over de signature en daarbij wordt er ook nog een tip gegeven.

Link to comment
Delen op andere websites

top1ap3.png

Ik heb het rate programma even in een installertje gezet dus je kunt hem nu downloaden en gebruiken.

Er kunnen misschien nog fouten inzitten, graag deze te melden zodat ik ze kan verbeteren.

ZORG DAT JE WEL FRAMEWORK HEBT, ANDERS START HET PROGRAMMA NIET OP!

DOWNLOAD (.EXE - 4,3 MB) (4,5 GB bandwidth per maand /150 MB per dag -> maximaal ongeveer 34 downloads per dag & maximaal ongeveer 1036 downloads per maand)

MIRROR (.ZIP - 4,2 MB) (5 GB bandwidth per maand / 166 MB per dag -> maximaal ongeveer 38 downloads per dag & maximaal ongeveer 1152 downloads per maand)

<<< VERSIE 2 NU BESCHIKBAAR, ZIE VOLGENDE PAGINA >>>

In het programma zelf:

Gebruikersnaam: Maakt niet uit, kies er zelf maar één. Wordt alleen gebruikt om je te begroeten.[/font]

Wachtwoord: 1478956 - Typ maar eens in op het Numpad, zie je welke letter je dan typt :puh: ?[/font]

Veel plezier ermee en happy rating!

@.Levi.: Bedankt voor het compliment!

Mvg,

Flitskikker

Bewerkt: door Flitskikker
Link to comment
Delen op andere websites

Oew, zalig! Ik heb hem nog niet gedownload, maar hij izet er heel mooi uit! Dakje!

Rivel

Lol je "aantal keer gedownload" functie werkt niet echt, elke keer dat ik op "zie" klik komt er een nummertje bij :D

EDIT: Ik heb ook nog een vraagje, waarom moet mn computer eerst opnieuw opstarten voordat ik het progje zie/kan gebruiken, want ik zie nu wel al alle plaatjes. (dit is gewoon een algemene vraag, ik heb het me altijd al afgevraagd :D)

Bewerkt: door AwiVC
Link to comment
Delen op andere websites

Oew, zalig! Ik heb hem nog niet gedownload, maar hij izet er heel mooi uit! Dakje!

Rivel

Lol je "aantal keer gedownload" functie werkt niet echt, elke keer dat ik op "zie" klik komt er een nummertje bij :D

EDIT: Ik heb ook nog een vraagje, waarom moet mn computer eerst opnieuw opstarten voordat ik het progje zie/kan gebruiken, want ik zie nu wel al alle plaatjes. (dit is gewoon een algemene vraag, ik heb het me altijd al afgevraagd :D)

Het installatieprogramma installeert ook een aantal fonts die het programma gebruikt, hij hoeft niet per sé opnieuw op te starten, maar het installatieprogramma zal wel ingesteld zijn, dat als er iets in de Windows map wordt geinstalleerd wordt, de computer opnieuw moet worden opgestart. In dit geval is het niet per sé nodig.

BTW: Aantal keer gedownload heb ik dus maar weg gehaald :puh:

PS: Kan een moderator s.v.p. de topic titel naar FlitskikkerRateSystem - Download hier ofzoiets veranderen. Alvast bedankt.

Mvg,

Flitskikker

Bewerkt: door Flitskikker
Link to comment
Delen op andere websites

ARGH een virus.

Lol geintje, netjes gemaakt Flits(hippy)kikker. Erg netjes, vooral de Shortcut image. :klap:

Eerste foutje gevonden, je moet elke keer dat wachtwoord intypen beetje vervelend.

Bewerkt: door -supremecars-
Link to comment
Delen op andere websites

Hehe ik kon het niet laten (A)*klik*(A)

Maar ik zal even proberen je progje te raten met je progje :)

Lettertype: 7,66666666666667

  • Plaatsing: 8
  • Face: 8
  • Kleur: 7

| Render: 7,66666666666667

  • Plaatsing: 7
  • Mooiheid: 9
  • Ingeblend: 7

| Border: 7

  • Stijl: 7
  • Dikte: 7

| Kleur: 7

  • Stijl: 8
  • Verdeling: 6

| Achtergrond: 8 | Effecten: 10 | Overige: 10 | Bonuspunten: 5 | Commentaar: Ik heb als render het kikkerhoofdje linksboven genomen, het staat iets te veel onder de tekst naar mijn mening, bij Border heb ik gewoon 2 keer een 7 anders zou het cijfer te veel omlaag worden getrokken. Effecten een 10, als effecten heb ik gewoon de functie om te raten genomen, dus het hele progje eigenlijk. Bonuspunten 5 omdat ik vind dat je met dit progje wat bijdraagt aan deze gemeenschap *thumbsup!* | TOTAAL: 7,791667 | Aantal sterren: 4stars.PNG

Het zou zegmaar hoger zijn, maar door de border en andere n.v.t dingen die ik als 7 heb gerate is het wat omlaag gehaald :)

Link to comment
Delen op andere websites

top1ap3.png

Ik heb het rate programma even in een installertje gezet dus je kunt hem nu downloaden en gebruiken.

Er kunnen misschien nog fouten inzitten, graag deze te melden zodat ik ze kan verbeteren.

ZORG DAT JE WEL FRAMEWORK HEBT, ANDERS START HET PROGRAMMA NIET OP!

DOWNLOAD (.EXE - 4,3 MB) (4,5 GB bandwidth per maand /150 MB per dag -> maximaal ongeveer 34 downloads per dag & maximaal ongeveer 1036 downloads per maand)

MIRROR (.ZIP - 4,2 MB) (5 GB bandwidth per maand / 166 MB per dag -> maximaal ongeveer 38 downloads per dag & maximaal ongeveer 1152 downloads per maand)

In het programma zelf:

Gebruikersnaam: Maakt niet uit,j kies er zelf maar één. Wordt alleen gebruikt om je te begroeten.[/font]

Wachtwoord: 1478956 - Typ maar eens in op het Numpad, zie je welke letter je dan typt :puh: ?[/font]

Veel plezier ermee en happy rating!

@.Levi.: Bedankt voor het compliment!

Mvg,

Flitskikker

welke van de 2 moet ik kiezen?

Bewerkt: door twankala
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...