Jump to content

Ratesysteem van Flitskikker


Rivel

Recommended Posts

Wat een hoge systeemeisen...

en mischien moet je je progje iets kleiner maken (in MB)....

Ik weet niet wat voor systeem jij hebt dan, maar volgens mij is dit het gemiddelde systeem van de jaren '90...

En het programma is +/- 6MB en dat is zelfde minder dan de nieuwste msn bijvoorbeeld.

I don't see any trouble imo.

Het duurt 3-4 minuten met downloaden bij mij (6mb @ 25kb/s).

Daarnaast neemt het +/- 16mb geheugen.

Mijn progje:

20 sec @ 150KB/s (2,35mb).

en die neemt 6mb geheugen in.

Dat is minder :D :D :D :D.

En je hoeft minder lang te wachten met downloaden.

De web editie van mijn progje neemt slechts 88KB in.

Web editie (plaatje opslaan werkt niet. Dat moet je dus via het online plaatje doen, maar zo erg is dit ook niet, als je gewoon eens sig wilt raten, want ik vind de online edities van die plaatjes soms nog iets mooier (ik ben nu nog druk bezit met de stijlen).

EDIT: Web editie zie je het beste in "1024x768" of "800x600" mode.

EDIT#2: Hoe zit het met de resolutie van je scherm(pje)?

Die van mij is 800px breed bij 660 hoog, maar past die van jouw wel fatsoenlijk op een 1024x768 scherm?

>>> Door RonaldVC: Het gaat hier over Flitskikker's ratesysteem, niet over die van jou. Het is dan ook niet nodig beide systemen met elkaar te vergelijken.. Gelieve dan ook ontopic te blijven.<<<

EDIT: ik leg uit dat het kleiner kan.

EDIT: Positieve punten:

- Nu wel mooi design

- Functioneel

- Toch knap om zo'n leuk progje in VisualBasic te maken (van M$).

Bewerkt: door ifc3
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Flitskikker

    8

  • Rivel

    8

  • ifc3

    4

  • .Djanick

    3

Harstikke mooi programma! :tu: Alleen is er, zoals .Djanick hierboven zal aangeeft, te weinig ruimte voor eigen commentaar. Misschien kan je onder elke subcatagorie een kopje met commentaar, zodat het een rate word waarmee je aangeeft waar de ander zich op kan verbeteren. :) Ik heb het programma nog niet gedownload, omdat ik er, om bovenstaande redenen, geen gebruik van maakte. Bij wat meer verbeteringen zal ik dat zeker doen. :bier:

KUTGW! _O_

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik wil even wat zeggen over die rate systemen. Ik vind het eigenlijk heel slecht. Want als iemand alles perfect heeft gedaan aan de sig, behalve de border, waar je een 5 voor geeft, gaat je overall rate alweer heel erg omlaag. Ik vind dus dat je beter kan raten door gewoon dingen over de sig te zeggen ipv zo'n rate systeem ;).

Mijn mening!!!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 10 maanden later...

fkrssigsheaderlt8.png

Versie 2.1

Ondanks het programma lange tijd "dood" heeft gelegen, ben ik toch nog even het rateprogrammaatje gaan bijwerken.

Hier is ie dan: Versie 2.1!

fkrssigsinfoyb3.png Informatie

FlitskikkerRateSystem For Signatures is een programma waarmee je signatures kan raten.

Je kunt gewoon alle cijfers invullen en op "Rate" klikken, dan doet het programma de rest!

Meer informatie en screenshots kun je hier vinden.

fkrssigsverbeteringenlq7.png Verbeteringen

In versie 2.1 is het programma op deze punten verbeterd*:

- Nieuw icoon

- Labelbug gefixt

- Output opslaanscherm vernieuwd

- Copyrightinformatie geupdate

- Bedrijfsnaam geupdate

- Snellere laadtijd

- Copyrightvermelding bij output verwijderd

*) Ten opzichte van versie 2.0

Weet jij zelf wat nieuwe functies waarmee het programma kan worden verbeterd? Stuur mij een PB of post het in dit topic!

fkrssigsbugsaf2.png Bekende bugs

- Als je het "Over..." scherm bekijkt en daarna sluit, en daarna een signature gaat raten, verschijnt er na een tijdje een Overflow Error. Dus als het "Over..." scherm wilt bekijken, doe dat dan na het raten of als je niet gaat raten.

- Je kunt maar één signature raten per keer. Als je een tweede signature wilt raten, moet je het programma opnieuw opstarten.

Als je zelf bugs tegenkomt, stuur mij dan een PB of post het in dit topic. De contactpagina op de Flitskikker website heb ik namelijk nog niet gemaakt.

Ik probeer de bugs worden in de volgende versie te verwijderen.

fkrssigsdownloadtw4.png Download

Kies de versie die jou het beste uitkomt:

http://flitskikker.fl.funpic.org/software/...em/download.php

Post in dit topic je reacties, opmerkingen en eventuele verbeteringen.

Ik zal ze proberen te verwerken in de volgende versie.

Veel plezier ermee!

Mvg,

Flitskikker

©2007-2008, FlitskikkerSoftware.

Alle rechten voorbehouden. All rights reserved.

FlitskikkerRateSystem For Signatures is een handelsmerk van FlitskikkerSoftware. FlitskikkerSoftware, de FlitskikkerSoftware logo's, Flitskikker en de Flitskikker logo's zijn handelsmerken van Martijn Van Berkel Productions.

FlitskikkerSoftware is niet aansprakelijk voor eventuele schade of andere problemen.

Bewerkt: door Flitskikker
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 3 weken later...
  • 1 maand later...
  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...