Jump to content

Hoe zet ik een savegame op mijn PSP?


Hanneswasco

Recommended Posts

Maar als ik die andere dan op mijn PC zet en degene die ik gedownload heb op mijn PSP zet dan blijft dit dezelfde savegame op mijn PSP?

Doe even niets met je gedowloade Savegame, laat hem maar even staan. Start je spel op en sla het dan meteen weer op. Let op! Niet op het eerste vakje wat je ziet, je moet minstens de 2de pakken.

Druk op de 'Home' -toets en doe je USB Kabel in je PSP. Ga vervolgens naar Instellingen -> USB Verbinding. Open op je PC de nieuwe verwisselbare schijf. Daar vind je de map PSP met daarin tenminste de map SAVEDATA. Zet hierin je, uitgepakte, Savegame.

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

Maar als ik die andere dan op mijn PC zet en degene die ik gedownload heb op mijn PSP zet dan blijft dit dezelfde savegame op mijn PSP?

Doe even niets met je gedowloade Savegame, laat hem maar even staan. Start je spel op en sla het dan meteen weer op. Let op! Niet op het eerste vakje wat je ziet, je moet minstens de 2de pakken.

Druk op de 'Home' -toets en doe je USB Kabel in je PSP. Ga vervolgens naar Instellingen -> USB Verbinding. Open op je PC de nieuwe verwisselbare schijf. Daar vind je de map PSP met daarin tenminste de map SAVEDATA. Zet hierin je, uitgepakte, Savegame.

Yes, het is eindelijk gelukt!

Bedankt Colonel Cortez, Pietje II, MartyCeha en ASPHALT!

Edit: Oh nee, maar nu kan ik dat niet terug inpakken ofzo?

Bewerkt: door hanneswasco
Link to comment
Delen op andere websites

Edit: Oh nee, maar nu kan ik dat niet terug inpakken ofzo?

Dat is niet zo moeilijk hoor. Je opent weer de verwisselbareschijf en gaat naar SAVEDATA. Daar ga je naar de Save die je wilt inpakken. (Een paar voorbeelden: VCS: ULES00502S92F* LCS: ULES00151S* en MNB Dub: ULES0010800*) Het sterretje staat voor een getal waarop de Save is opgeslagen. Nu moet je even goed weten welke je nodig hebt want het zit nogal verwarrend in-elkaar. Als je een game opslaat kun je uit een aantal vakjes kiezen. Het 1ste vakje krijgt het getal 0, het 2de 1, het 3de 2, etc.

Eenmaal de goede gepakt klik je er met de rechtermuisknop op. Kies dan 'Add to '...'' dan komt er in de map een de zelfde mapje alleen nu een winrar bestand.

Screen voor de duidelijkheid:

post-40486-1177939216.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Maar als ik die andere dan op mijn PC zet en degene die ik gedownload heb op mijn PSP zet dan blijft dit dezelfde savegame op mijn PSP?

Doe even niets met je gedowloade Savegame, laat hem maar even staan. Start je spel op en sla het dan meteen weer op. Let op! Niet op het eerste vakje wat je ziet, je moet minstens de 2de pakken.

Druk op de 'Home' -toets en doe je USB Kabel in je PSP. Ga vervolgens naar Instellingen -> USB Verbinding. Open op je PC de nieuwe verwisselbare schijf. Daar vind je de map PSP met daarin tenminste de map SAVEDATA. Zet hierin je, uitgepakte, Savegame.

En waar moet je dan het posten je hebt dan toch 3 savegames dan?

Link to comment
Delen op andere websites

Maar als ik die andere dan op mijn PC zet en degene die ik gedownload heb op mijn PSP zet dan blijft dit dezelfde savegame op mijn PSP?

Doe even niets met je gedowloade Savegame, laat hem maar even staan. Start je spel op en sla het dan meteen weer op. Let op! Niet op het eerste vakje wat je ziet, je moet minstens de 2de pakken.

Druk op de 'Home' -toets en doe je USB Kabel in je PSP. Ga vervolgens naar Instellingen -> USB Verbinding. Open op je PC de nieuwe verwisselbare schijf. Daar vind je de map PSP met daarin tenminste de map SAVEDATA. Zet hierin je, uitgepakte, Savegame.

En waar moet je dan het posten je hebt dan toch 3 savegames dan?

Nee hoor, je hebt er 2 de Save die je al had en de gedowloade. De Savegame die je op slot 2 opslaat staat weliswaar ook nog op het 1ste slot. Maar over het 1ste slot komt de gedownloade savegame. In totaal heb je er dan 2 opstaan ja. Wat niet bijzonder is wat je kan er een stuk of 8. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ok dat is ook gelukt.

Maar wil iemand kijken of het ook echt gelukt is.

Ik heb mijn savegame hier geupload en nu vraag ik aan iemand om te kijken of die juist is?

Ook nog maar om eens te zeggen: Het is dus niet gelukt voor het uploaden want Clowntje_93 zei dat ik een foute savegame gaf. Nu begrijp ik er niets meer van :?.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...