Jump to content

Call of Duty 4: Modern Warfare

Recommended Posts

Geplaatst:

M4 met sillencer deed het altijd bij mij. Was weeral twee maanden gestopt. En net nog is gespeeld, met een maat die hier in de buurt woont. Heeft me een paar glitches getoond, die wel leuk zijn om te weten. ^^

• Reacties 700
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Djmaddox

42

• lexus123

37

• TomHagen

35

• DenkaanHenk

27

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

heavy gunner :dans:

laar soms ook sniper, hangt af van de map, zoals wet works of die ene met die lange straat recht voor je, of die met dat appartementsblok met standbeeld in het midden.

ik heb de strategy guide gedownload, en daar staan een paar leuke combinaties bij voor guns'n perks :D

:cya:

Geplaatst:
heavy gunner :dans:

laar soms ook sniper, hangt af van de map, zoals wet works of die ene met die lange straat recht voor je, of die met dat appartementsblok met standbeeld in het midden.

ik heb de strategy guide gedownload, en daar staan een paar leuke combinaties bij voor guns'n perks :D

:cya:

ik kan het beste mer een sniper schieten in crash of pipeline :puh:

Geplaatst:

Ik ben maar gestopt met online spelen, telkens word ik af ge schoten. Soms speel ik nog wel eens een missie, maar ook niet veel meer. Ik ben nu meer van de tweede wereld oorlog style. :puh:

Geplaatst:

Ik heb een vraagje over cod4,

ik heb 2 versies zien in de winkel liggen de standaard en een speciale versie waar 4 extra multyplaer paks in zitten .

Zijn die 4 extra maps dezelfde maps als die die je kunt downloaden in de ps store?

Geplaatst:

Ik speel de laatste tijd heel veel Team Hardcore (PS3), en dan snipen met:

Druganov

M9 + Silencer

Smoke

Claymore

UAV-jammer

Dead Silence

Niemand die weet waar je zit :dans:

Geplaatst:
Ik heb een vraagje over cod4,

ik heb 2 versies zien in de winkel liggen de standaard en een speciale versie waar 4 extra multyplaer paks in zitten .

Zijn die 4 extra maps dezelfde maps als die die je kunt downloaden in de ps store?

Je bedoelt vast Game of the Year Edition, die kost slechts 3 euro duurder dan het orgineel bij Dixons. 63 euro is, bespaar de moeite om op PSN de 4 extra maps te downloaden.

Geplaatst:

Ik wou het spel gisteren nog even online spelen maar ineens vond ie geen servers meer. En nu doet hij het nog steeds niet, heeft iemand tips? Ik heb al de nieuwste patches en updates gedownload.

Geplaatst: (bewerkt)
Ik wou het spel gisteren nog even online spelen maar ineens vond ie geen servers meer. En nu doet hij het nog steeds niet, heeft iemand tips? Ik heb al de nieuwste patches en updates gedownload.
Op welk platform? Weet je zeker dat je verbinding met internet hebt?

Misschien zijn de servers tijdelijk offline, alhoewel er dan wel bericht van zou zijn denk ik.

Edit: Zie hier.

Bewerkt: door TomHagen
Geplaatst:

CoD 4, deed ik voor het eerst op een lan party, toen was ik wel telkens een van de beste :D

Eerst had ik een lvl 8 account, toen ging ik in een server die al bezig was voor de helft, tegen alleen maar lvl 55ers, toen ben ik nog 3de of 4de geworden van beide teams :D .

Dat was pas ownage, misschien dat ik binnenkort maar weer eens ga beginnen.

Geplaatst:

Op de PS3 vind ik online inderdaad chiller spelen, alleen singeplayer vind ik toch op de computer wat beter. In de multiplayer moet je gauw kunnen schieten, en op de PC zijn gewoon teveel knoppen.

Geplaatst:
Op de PS3 vind ik online inderdaad chiller spelen, alleen singeplayer vind ik toch op de computer wat beter. In de multiplayer moet je gauw kunnen schieten, en op de PC zijn gewoon teveel knoppen.

Dat ligt eraan waar je aan gewend bent, Jij bent waarschijnlijk aan controller gewend, dan richt je zo en schiet je en weet je wat alles is. Terwijl ik dat zo op een toetsenbord doe, en het absoluut niet op een controller kan.

Geplaatst: (bewerkt)

ur wrong.

Als ik tegen mezelf (Xbox vs PC) moet, pwnt PC-ikt de Xbox-ikt. Reden: Muis + keybaord werkt gewoon veel beter.

En daarbij moet ook vermeld worden dat ik steeds op beiden vaak 1e ben :puh:

Bewerkt: door ikt

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...