Jump to content

Call of Duty 4: Modern Warfare


-Niels-

Recommended Posts

  • Reacties 700
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Djmaddox

    42

  • lexus123

    37

  • TomHagen

    35

  • DenkaanHenk

    27

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik ben verplan hem op de PS3 te kopen, maar zijn er online nog veel mensen want als er niemand meer online speelt is het saai...

Ik zou COD WAW kopen als ik jou was. :Y

Waarom?

Ik speel nog steeds regelmatig CoD4, en ik vermaak me er nog steeds mee. Ik heb nooit moeite met een server te vinden op het Playstation Network.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben verplan hem op de PS3 te kopen, maar zijn er online nog veel mensen want als er niemand meer online speelt is het saai...

Ik zou COD WAW kopen als ik jou was. :Y

Waarom?

Ik speel nog steeds regelmatig CoD4, en ik vermaak me er nog steeds mee. Ik heb nooit moeite met een server te vinden op het Playstation Network.

Ik bedoel niet dat COD 4 slecht is. :Y

Maar ik vind qua graphics, sfeer, missies, en multiplayer COD 5 beter. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Tja, beide games lijken best wel veel op elkaar kwa Multiplayer, en eigenlijk zelfs ook de SP, op de setting na. Games lijken zeker op elkaar. Dat had ik eerst ook toen ik van CoD 4 naar World at War overstapte. Ik merkte gelijk de gelijkenissen, onder andere met de gamemodes.

Dus je kunt beter naar de setting kijken, welke het je aanspreekt, want veel verschillen de games niet met elkaar ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben verplan hem op de PS3 te kopen, maar zijn er online nog veel mensen want als er niemand meer online speelt is het saai...

Ik zou COD WAW kopen als ik jou was. :Y

Waarom?

Ik speel nog steeds regelmatig CoD4, en ik vermaak me er nog steeds mee. Ik heb nooit moeite met een server te vinden op het Playstation Network.

Ik bedoel niet dat COD 4 slecht is. :Y

Maar ik vind qua graphics, sfeer, missies, en multiplayer COD 5 beter. :tu:

En ik vind qua sfeer en multiplayer CoD4 dan weer beter maar maar gaat het toch niet om?

Hij vraagt of er online nog veel mensen zijn die het spelen... niet welke CoD hij zou moeten kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is wat ik nu ga vragen :Y Welke COD kan ik beter kopen 4 of 5? :?

't ligt puur aan wat jij wilt. In mijn ogen is CoD World at War wel wat bloediger, gruwelijker, en een stuk mooier dan zijn voorganger, maar ik vind de WO II sfeer ook helemaal top ^_^

Daarnaast heeft CoD 5 een hele goede Co-Op functie, waarbij jij dus local of online Co-op kunt spelen met een vriend (De storyline)

CoD 4 is naar mijn mening wel ietsjes minder realistisch, maar dan heb ik dat ''echte oorlogsgevoel'' ook weer niet, want dit is meer de oorlog uit de heden, en CoD WaW is meer de oorlog hoe het vroeger was. Grauwe maps, Japanners die verstopt in het gras zitten en bomen om je zo aan te vallen. Het geeft meer 'het' sfeer.

Dus ja, ik zou voor CoD 5 gaan. Beide games zijn even duur, nog :) Maar je moet het helemaal zelf weten ;)

Succes :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou voor Call of Duty 4 gaan. Het spel werkt veel soepeler, de wapens zijn gemakkelijker om mee te schieten. (Je kan ze aanpassen met bepaalde extra opties) Het wordt nog volop online gespeeld. In de multiplayer merk je trouwens niets van het moderne gevoel. De technologie die daarin wordt gebruikt gebruiken we in deze tijden ook. Het is gewoon een fantasie oorlog in deze tijd. Een lekkere shooter. ;)

Call of Duty 5 is gewoon weer een aftreksel van CoD2. De 2de wereldoorlog is volledig uitgemolken. Jullie kijken trouwens ook teveel naar de Single player. Die heb je misschien in 10/15 uurtjes klaar, en met de multiplayer ga je jezelf langer vermaken. Je moet dus kijken welke MP het beste is. En dat is zeker weten 4.

En de wapens in Call of Duty 5 klinken als waterpistolen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou voor Call of Duty 4 gaan. Het spel werkt veel soepeler, de wapens zijn gemakkelijker om mee te schieten.

Dat is gelul, Hieruit kan ik opmaken dat jij hem niet hebt.

Je kan ze aanpassen met bepaalde extra opties) Het wordt nog volop online gespeeld.

In Call of Duty 5 is het uitgebreider, En het word meer gespeeld.

Call of Duty 5 is gewoon weer een aftreksel van CoD2. De 2de wereldoorlog is volledig uitgemolken.

oh, Echt? Kan jij mij dan vertellen waar je in Call of Duty 2 tegen Japanners moet?

Je moet dus kijken welke MP het beste is. En dat is zeker weten 4.

Je hebt hem vast niet eens, Dus je kan dat niet zeggen.

En de wapens in Call of Duty 5 klinken als waterpistolen.

Oordeel zelf.

Call of Duty 5

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou voor Call of Duty 4 gaan. Het spel werkt veel soepeler, de wapens zijn gemakkelijker om mee te schieten.

Dat is gelul, Hieruit kan ik opmaken dat jij hem niet hebt.

Je moet dus kijken welke MP het beste is. En dat is zeker weten 4.

Je hebt hem vast niet eens, Dus je kan dat niet zeggen.

Er 'lult' hier niemand imo. Geen één van de twee IS beter dan de andere, dat hangt puur af van je eigen smaak.

Hij mag vinden dat de wapens makkelijker zijn om mee te schieten, de beste MP heeft of dat het spel soepeler werkt.

En jij mag het omgekeerde vinden, dat maakt nog altijd niet dat je kan beweren dat hij het spel niet heeft.

Bewerkt: door Dizzee
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou voor Call of Duty 4 gaan. Het spel werkt veel soepeler, de wapens zijn gemakkelijker om mee te schieten.

Dat is gelul, Hieruit kan ik opmaken dat jij hem niet hebt.

Je kan ze aanpassen met bepaalde extra opties) Het wordt nog volop online gespeeld.

In Call of Duty 5 is het uitgebreider, En het word meer gespeeld.

Call of Duty 5 is gewoon weer een aftreksel van CoD2. De 2de wereldoorlog is volledig uitgemolken.

oh, Echt? Kan jij mij dan vertellen waar je in Call of Duty 2 tegen Japanners moet?

Je moet dus kijken welke MP het beste is. En dat is zeker weten 4.

Je hebt hem vast niet eens, Dus je kan dat niet zeggen.

En de wapens in Call of Duty 5 klinken als waterpistolen.

Oordeel zelf.

Call of Duty 5

He beidehand, ga niet lullen dat ik dit spel niet heb. Kijk anders even op mn XFire profiel. Met soepeler spelen bedoel ik de dingen die je op je wapens kan zetten. Zoon Red Dot Sight verbetert het aimen echt geweldig. In CoD5 heb je die niet. En Call of Duty 5 is niet uitgebreider. Het is gewoon precies dezelfde mod alleen heb je ipv een UAV die tering honden bij een 3 kill streak. Het is net wat je smaak is, en dat is bij mij sowieso deel 4.

Over het geluid van wapens, het is echt waar. Ga maar eens Day of Defeat 1.3 spelen. Valve heeft de voices van de geweren geweldig overgezet, en dat is in CoD5 echt serieus te triest voor worden. Een Garand schiet gewoon met tik tik tik terwijl het bam bam bam hoort te zijn. ( :puh: )

Naja alles goed en wel maar blijkbaar verdoe jij je tijd liever met het beschrijven van een Walkthrough voor een singleplayer die je al kan uitspelen door de weg te volgen. Of ben jij aan het beschrijven hoe je een japanner het beste dood maakt? Serieus ik snap dat je CoD5 leuk vind maar het is en blijft 2de wereldoorlog. Deel 2 heeft mij ook al goed vermaakt maar je moet weer door Berlijn met die vent uit jou avatar (Geen idee hoe die mag heten) beetje duitsers met die bekende zwarte helmpjes doden. Weer met een gun die amper kan aimen een MG mannetje uitschakelen. Ik vind er echt geen zak meer aan hoor.

Treyarch faalt trouwens sowieso bij CoD series, Infinity Ward doet het veel beter vind ik. Ook jammer is is dat je soms niet eens een huisje of een omweggetje kan maken omdat daar een onzichtbare muur zit. Je wil even schuilen voor de kogels en dan kan je niet eens een huis in..

Bewerkt: door Impulse_W
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...