Jump to content

Call of Duty 4: Modern Warfare


-Niels-

Recommended Posts

Het begint hier een beetje een fanboy discussie te worden, alsof CoD4 en CoD5 elkaars grootste concurrenten zijn. Het is maar net wat je leuker vind, dan maakt het toch niks uit of ze wel of niet richtertjes hebben?

Ik speel in ieder geval nog steeds tevreden deel 4, omdat het het nog steeds leuk is. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 700
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Djmaddox

    42

  • lexus123

    37

  • TomHagen

    35

  • DenkaanHenk

    27

Top Posters In This Topic

Posted Images

Luister eens goed. In Call of Duty 5 heb je ook van die richterjes enzo. Dus ga niet meer lopen zeiken over het feit dat Call of Duty 4 makkelijker is. Stelletje n00bs.

Ja van die metalen richtertjes die nog scheef zijn ook. In 4 heb je het over Red Dot Sights, waar je met lasertjes kan aimen.

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt goede punten, en Martydom is idd dom en zo zijn er meer perks wat niet goed gedaan is maar ik speel in servers waar zoiets gewoon verboden is. Bij het toch gebruiken van een P90, Grenade Launcher, Last Stand of Martydom krijg je een ban, klaar uit.

Ik moet altijd lachen als er mensen zijn op servers die klagen over de perks last stand en martyrdome.

'Remove the perk or get banned'

Serieus, het is deel van de game, deal with it and get over it. :7

Stelletje n00bs.

Zucht...

Bewerkt: door Dizzee
Link to comment
Delen op andere websites

Ze hebben gewoon allebei zo hun voor- en nadelen! :D Ik heb op dit moment alleen Call of Duty 5, alleen ik ga Call of Duty 4 ook nog wel een keer halen als 'ie goedkoper is (ik ga verdomme geen €60,- betalen voor een spel dat al meer dan een jaar oud is, normaal gesproken zijn ze dan al lang goedkoper geworden). Call of Duty 5 spreekt mij in ieder geval echt heel erg aan. Dat ouderwetse, daar houd ik wel van. Geweren waarbij het geen kwestie is van R1 indrukken en sprayen, maar waarbij je echt goed moet mikken en waarbij je (bij machinegeweren) R1 ook regelmatig even los moet laten om drift te voorkomen. En rifles en bolt action rifles zijn natuurlijk al helemaal vet. ^_^ Daar heb je echt skills voor nodig. Goed mikken, het juiste moment afwachten en dan schieten. Gewoon maar wat in de rondte dronken knallen is dan echt geen optie. Dat soort dingen vind ik echt vet aan CoD 5.

Btw, over die hele discussie van red dot sights en aparture sights:

Red dot sight:

AK-47rds.jpg

Aparture sight:

callofduty5aperturesighop2.png

Komt op hetzelfde neer lijkt me... Wie een probleem kan maken over het verschil van die 2 vizieren moet echt ff in een hoekje gaan zitten huilen, want dat gaat echt helemaal nergens meer over.

Link to comment
Delen op andere websites

Ze hebben gewoon allebei zo hun voor- en nadelen! :D Ik heb op dit moment alleen Call of Duty 5, alleen ik ga Call of Duty 4 ook nog wel een keer halen als 'ie goedkoper is (ik ga verdomme geen €60,- betalen voor een spel dat al meer dan een jaar oud is, normaal gesproken zijn ze dan al lang goedkoper geworden). Call of Duty 5 spreekt mij in ieder geval echt heel erg aan. Dat ouderwetse, daar houd ik wel van. Geweren waarbij het geen kwestie is van R1 indrukken en sprayen, maar waarbij je echt goed moet mikken en waarbij je (bij machinegeweren) R1 ook regelmatig even los moet laten om drift te voorkomen. En rifles en bolt action rifles zijn natuurlijk al helemaal vet. ^_^ Daar heb je echt skills voor nodig. Goed mikken, het juiste moment afwachten en dan schieten. Gewoon maar wat in de rondte dronken knallen is dan echt geen optie. Dat soort dingen vind ik echt vet aan CoD 5.

In deel 4 is sprayen ook niet echt een optie, omdat je door de terugslag weinig raakt. Alleen dan met de machinegeweren, maar dan moet je wel Steady Aim hebben. Gelukkig komt dat weinig voor, en is het vooral een kwestie van richten voordat je schiet, behalve in de zogenaamde close combat.

Komt op hetzelfde neer lijkt me... Wie een probleem kan maken over het verschil van die 2 vizieren moet echt ff in een hoekje gaan zitten huilen, want dat gaat echt helemaal nergens meer over.

:cry:

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt goede punten, en Martydom is idd dom en zo zijn er meer perks wat niet goed gedaan is maar ik speel in servers waar zoiets gewoon verboden is. Bij het toch gebruiken van een P90, Grenade Launcher, Last Stand of Martydom krijg je een ban, klaar uit.

Ik moet altijd lachen als er mensen zijn op servers die klagen over de perks last stand en martyrdome.

'Remove the perk or get banned'

Serieus, het is deel van de game, deal with it and get over it. :7

Zo kan je er ook mee omgaan, maar het soms erger ik me er wel aan.

En wat TomHagen zei is sprayen in CoD4 ook geen optie. ik maak voor close combat gebruik van een MP5 en om die toch niet iets op te voeren voor long range zet ik er steady aim op. En om hem krachtig te maken zit er ook stopping power op. Heerlijk ding. Voor long range heb ik een pure AK47. Verder gewoon niks erop. Puur omdat de Iron sight van een normale AK het enigste wapen is die ik lekker vind schieten. En naja een sniper heb ik uiteraard ook. Gewoon de eerste, die is het fijnst. Met claymores zodat ik me veilig voel en stopping power + Iron lungs. Alhoewel die laatste perk wel standaard is. En als er een spray ronde is heb ik altijd mijn 'lame-assault' waar ik tegen al mijn principes inga: Martydom, P90, Slight of hand en sprayen maar. Wordt meestal gebruikt om die noobs die kut perks af te leren. :D En als laatste heb ik ook nog een Silence assault: MP5 + Silencer, Dead Silence en UAV jammer. Werkt geweldig bij S&D. :)

Link to comment
Delen op andere websites

ik maak voor close combat gebruik van een MP5 en om die toch niet iets op te voeren voor long range zet ik er steady aim op. En om hem krachtig te maken zit er ook stopping power op. Heerlijk ding. Voor long range heb ik een pure AK47. Verder gewoon niks erop. Puur omdat de Iron sight van een normale AK het enigste wapen is die ik lekker vind schieten. En naja een sniper heb ik uiteraard ook. Gewoon de eerste, die is het fijnst. Met claymores zodat ik me veilig voel en stopping power + Iron lungs. Alhoewel die laatste perk wel standaard is. En als er een spray ronde is heb ik altijd mijn 'lame-assault' waar ik tegen al mijn principes inga: Martydom, P90, Slight of hand en sprayen maar. Wordt meestal gebruikt om die noobs die kut perks af te leren. :D En als laatste heb ik ook nog een Silence assault: MP5 + Silencer, Dead Silence en UAV jammer. Werkt geweldig bij S&D. :)

Voor Close Combat pak ik altijd een MP5 met silencer, stopping power, steady aim.

De eerste sniper is inderdaad veruit het beste, maar als je daarbij steady aim doet, kan je sneller achter elkaar schieten, mocht het nodig zijn. Tenzij je Hardcore mode doet, is dat helaas nogal vaak nodig.

Ik heb trouwens ook nog een M4, een SAW (voor als ik hopeloos ben omdat niks anders lukt :7 ), en een G3. De G3 is vooral in Hardcore mode super fijn, omdat je dan maar één schot nodig hebt voor een kill. Je hebt dan wel een probleem als er twee man om de hoek rennen en beginnen te rossen.

Overigens komt dat omdat ik nou weer in Prestige Mode zit, later gebruik ik weer de G36c en de M14 ipv M4 en G3. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Hardcore speel ik eigenlijk niet, omdat ik me vooral concentreer op de radar. De G3 heb ik wel eens geprobeerd maar in de normale mode kan je dan net zogoed een AK nemen. Ik swap hem uiteraard wel altijd als ik hem tegen kom. ;)

De G36c is idd fijn, vooral met silencer. Als je hem dan een beetje opvoert is het een geweldig dingetje. Misschien dat ik hem nog eens vervang voor mn Silenced MP5. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Waar ik me trouwens nog steeds mateloos aan erger, zijn de microfoons waar constant doorheen wordt geschreeuwd. Tijdens het spelen kan je die wel muten, maar in het menu hoor je constant geschreeuw, gerommel en geruis, omdat die klojo's de microfoon veel te gevoelig hebben gezet. :N Het ergste is nog dat je die niet uit kan zetten in de opties, zou toch wel fijn zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Waar ik me trouwens nog steeds mateloos aan erger, zijn de microfoons waar constant doorheen wordt geschreeuwd. Tijdens het spelen kan je die wel muten, maar in het menu hoor je constant geschreeuw, gerommel en geruis, omdat die klojo's de microfoon veel te gevoelig hebben gezet. :N Het ergste is nog dat je die niet uit kan zetten in de opties, zou toch wel fijn zijn.

Ik weet niet waarop jij CoD4 speelt, console of PC? Ik op de PC merk het nauwelijks trouwens. Maar ik doe wel aan TeamSpeak. :)

Link to comment
Delen op andere websites

ik maak voor close combat gebruik van een MP5 en om die toch niet iets op te voeren voor long range zet ik er steady aim op. En om hem krachtig te maken zit er ook stopping power op. Heerlijk ding. Voor long range heb ik een pure AK47.

Steady aim voor long range? Watte? :D AK-47 kwestie ben ik met je eens, heerlijk ding. Alhoewel de gouden versie lelijker is dan de pure versie droeg ik toch altijd de gouden. Maar dat was meer als status symbool. Al denk ik dat hij nu misschien iets minder speciaal is, omdat het spel al redelijk lang uit is. ^^

De G36c is idd fijn, vooral met silencer. Als je hem dan een beetje opvoert is het een geweldig dingetje. Misschien dat ik hem nog eens vervang voor mn Silenced MP5. :)

De 36 met silencer vind ik zelf een van de verrotste wapens uit 't spel, vooral omdat de Iron Sights shit zijn en je al het overzicht wegnemen. (Vandaar ook dat ik de Iron Sights bij CoD5 ook niet erg vind, de meeste laten je gewoon overzicht houden, de wapens uit 4 vaak niet. Maar dat terzijde) Bovendien is de M4 even sterk, en hij schiet sneller. Al is de 36 wel veel nauwkeuriger wanneer je richt, hij beweegt nl minder. Maargoed, ik gebruik(te) 'm toch nooit.

Link to comment
Delen op andere websites

Op de console zijn er altijd 10 jarige sukkels. Vooral die engelsen :duh: . Praten veels te veel. Maargoed, ik+AK-47 silenced (fuck de bugs, semi-stealth FTW) = EPIC WIN. Ohja, de perk dat er meer schade is heb ik ook ingeschakeld. En ook de perk om makkelijker duur muren te schieten. Unstoppable.

Bewerkt: door ikt
Link to comment
Delen op andere websites

Op de console zijn er altijd 10 jarige sukkels. Vooral die engelsen :duh: . Praten veels te veel. Maargoed, ik+AK-47 silenced (fuck de bugs, semi-stealth FTW) = EPIC WIN. Ohja, de perk dat er meer schade is heb ik ook ingeschakeld. En ook de perk om makkelijker duur muren te schieten. Unstoppable.

Dat is stopping power. :puh: Of heb je ook nog Deep impact + Double tab? Dat is ook win.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...