Jump to content

Call of Duty 4: Modern Warfare


-Niels-

Recommended Posts

Naja, ik zal je maar geloven. Het valt me wel tegen dat je cod5 hebt gekocht. Ik hoop niet dat je daar de komende maanden mee bezig bent. Ik ben hem namelijk na 21 mei kwijt :cry: . Maar waarschijnlijk own ik dan met guitar hero XBL af!!! Maar euhh lex, ik own je toch in cod5 :$ .

Zoiets heb ik niet gehoort van Sjoerd. Sjoerd had 25 op 10? HAHAHA!!! Dik campen! OWNED!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 700
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Djmaddox

    42

  • lexus123

    37

  • TomHagen

    35

  • DenkaanHenk

    27

Top Posters In This Topic

Posted Images

COD4 @ Veteran is niet zo moeilijk. Multiplayer ook niet, er zitten alleen spraynoobs en mensen met geen reactiesnelheid. Mijn K/D Ratio is 3000+ En in COD5 hetzelfde, het is veel te makkelijk.

Een K/D van 3000 ¬¬ Juist... CoD4 op Veteran vind in makkelijker dan CoD5. Maar dat kan ook omdat ik CoD5 pas net heb :)

Link to comment
Delen op andere websites

Zo net een lekker potje gespeeld! 32 kills uit 2 deaths. Ik heb helaas geen screen (PS3), maar het was wel relaxt. Ik begon eigenlijk steeds meer een hekel te krijgen aan de G36C, maar nu kwam ie toch wel weer van pas. ^_^

Ik heb een Kill/Death rate van 1.38, maar hij wil maar niet omhoog. Ik wil eigenlijk wel de 1.40 halen.

Link to comment
Delen op andere websites

Naja, ik zal je maar geloven. Het valt me wel tegen dat je cod5 hebt gekocht. Ik hoop niet dat je daar de komende maanden mee bezig bent. Ik ben hem namelijk na 21 mei kwijt :cry: . Maar waarschijnlijk own ik dan met guitar hero XBL af!!! Maar euhh lex, ik own je toch in cod5 :$ .

Zoiets heb ik niet gehoort van Sjoerd. Sjoerd had 25 op 10? HAHAHA!!! Dik campen! OWNED!

Ik was niet aan het campen, maar Dutchhawk en Lolman deden ook mee. Maar sjoerd kwam halverwege het potje invallen en won meteen.

Ik ben nu level 14 weer, schiet voornamelijk met AK-47, M4, en soms RPD. Snipen doe ik nog niet met deze wapens. Waarschijnlijk wacht ik daarmee totdat ik R700 vrij heb..

Bewerkt: door Fiegel5
Link to comment
Delen op andere websites

Naja, ik zal je maar geloven. Het valt me wel tegen dat je cod5 hebt gekocht. Ik hoop niet dat je daar de komende maanden mee bezig bent. Ik ben hem namelijk na 21 mei kwijt :cry: . Maar waarschijnlijk own ik dan met guitar hero XBL af!!! Maar euhh lex, ik own je toch in cod5 :$ .

Zoiets heb ik niet gehoort van Sjoerd. Sjoerd had 25 op 10? HAHAHA!!! Dik campen! OWNED!

Ik was niet aan het campen, maar Dutchhawk en Lolman deden ook mee. Maar sjoerd kwam halverwege het potje invallen en won meteen.

Ik zei ook niet dat jij aan het campen was, maar Sjoerd. Oja, m'n internet word vanavond gemaakt dus dat word gamen tot op het bot op CoD:WaW. Wel vet dat Sjoerd het potje dik won :tu:

@ Forumrunner:

HEB IK GEWONNEN? :puh:

Bewerkt: door lexus123
Link to comment
Delen op andere websites

Ga nooit in de ochtend cod4 doen, jemig. Allemaal verslaafde gastjes die je niet kan killen! Ik had 3 kills op 20 dead's ofzo :duh: . En 's avonds heb ik geen zin om te spelen. Grhmpf, zo kom ik nooit vooruit :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Ga nooit in de ochtend cod4 doen, jemig. Allemaal verslaafde gastjes die je niet kan killen! Ik had 3 kills op 20 dead's ofzo :duh: . En 's avonds heb ik geen zin om te spelen. Grhmpf, zo kom ik nooit vooruit :7 .

Dan is het in Europa ochtend dus zitten er weinig europeanen online. Maar in Amerika is het nacht en dus alleen maar verslaafden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wist nog toen ik CoD 4 verslaafd was, toen had ik een nieuwe account gemaakt, en was ik halverwegen in het potje gekomen, en werd van iedereen 4de terwijl de rest lvl 55 enzo was ^_^

Bohh, ownde ik nu maar zo :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Blergh :kots:.... 26 versus 26 man Shipment Sabotage. Ik heb ook een schijthekel aan LMG's. Die dingen zijn gewoon te traag. Als je gaat reloaden ben je zo'n 10 seconden out. Je bent ook niet in staat om weg te rennen. Het zijn gewoon klotendeflikdingen.

En alle noobs die proberen te glitchen in shipment met 25vs25. Backstabbing yeah..

Link to comment
Delen op andere websites

Wordt heel veel gespeeld, op xfire kan je de gamestats bijhouden(dus of hij veel gespeeld wordt), en dat wordt hij, want hij staat al eeuwen op nummer 2(nummer 1 is WoW) en lang niet iedereen die CoD4 speelt heeft xfire.

Link to comment
Delen op andere websites

ik ga hem dan toch misschien halen, hij is toch inmiddels platinum dus best wel goedkoop. heb ik het juist als ik zeg dat je deze game meer om de multiplayer dan om de singleplayer moet kopen ?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...