Jump to content

Call of Duty 4: Modern Warfare


-Niels-

Recommended Posts

  • Reacties 700
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Djmaddox

    42

  • lexus123

    37

  • TomHagen

    35

  • DenkaanHenk

    27

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ben nu toch maar in prestige gegaan, best dom eigenlijk. Ik ben nu level 4 :7 . Echt jammer dat ik al die wapens met scopes enzo moest inleveren. Maarja, anders had ik niks te doen.

Ik ben ook met veteran bezig, de missie safehouse. Echt moeilijk, na 2 schoten ben je dood. Ik had een heel pand uitgeroeid. Daarna liep ik heel rustig naar het huis om alles na te checken, komt er een malloot die me snel compleet dood schiet. Echt moeilijk, de laatste missie heb ik ook al gedaan op veteran.

Link to comment
Delen op andere websites

Ben nu toch maar in prestige gegaan, best dom eigenlijk. Ik ben nu level 4 :7 . Echt jammer dat ik al die wapens met scopes enzo moest inleveren. Maarja, anders had ik niks te doen.

Ik ben ook met veteran bezig, de missie safehouse. Echt moeilijk, na 2 schoten ben je dood. Ik had een heel pand uitgeroeid. Daarna liep ik heel rustig naar het huis om alles na te checken, komt er een malloot die me snel compleet dood schiet. Echt moeilijk, de laatste missie heb ik ook al gedaan op veteran.

Maar die laatste missie is ook super moeilijk zeg (sarcasme). Probeer ''One shot, One kill'' of ''Ultimatum'' eens op Veteran. You won't survive :D Wel vet dat je in Prestige bent gegaan. Is het nog een soort van handig om te Cage Matchen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ben nu toch maar in prestige gegaan, best dom eigenlijk. Ik ben nu level 4 :7 . Echt jammer dat ik al die wapens met scopes enzo moest inleveren. Maarja, anders had ik niks te doen.

Ik ben ook met veteran bezig, de missie safehouse. Echt moeilijk, na 2 schoten ben je dood. Ik had een heel pand uitgeroeid. Daarna liep ik heel rustig naar het huis om alles na te checken, komt er een malloot die me snel compleet dood schiet. Echt moeilijk, de laatste missie heb ik ook al gedaan op veteran.

Maar die laatste missie is ook super moeilijk zeg (sarcasme). Probeer ''One shot, One kill'' of ''Ultimatum'' eens op Veteran. You won't survive :D Wel vet dat je in Prestige bent gegaan. Is het nog een soort van handig om te Cage Matchen :)

Ja, alleen ben jij er niet meer voorlopig om dat te doen. En misschien mag ik toch, na echt heel veel zeuren Guitar hero kopen. Dus dan speel ik veel meer denk ik, maar one schot one kill valt nog mee. Maar die daarna komt is wel pittig..

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, alleen ben jij er niet meer voorlopig om dat te doen. En misschien mag ik toch, na echt heel veel zeuren Guitar hero kopen. Dus dan speel ik veel meer denk ik, maar one schot one kill valt nog mee. Maar die daarna komt is wel pittig..

One Shot, One Kill is die met het reuzenrat...

Sorry Bas, ik heb WaW toch gekocht :7 Ik zei op Xbox LIVE dat ik het niet zou kopen maar ik heb het toch gedaan.

goed bezig waw is beter dan cod 4

Euhmmm.... Wat dacht je van: NEE!

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, alleen ben jij er niet meer voorlopig om dat te doen. En misschien mag ik toch, na echt heel veel zeuren Guitar hero kopen. Dus dan speel ik veel meer denk ik, maar one schot one kill valt nog mee. Maar die daarna komt is wel pittig..

One Shot, One Kill is die met het reuzenrat...

Nee, one schot one kill is die dat je hem moet volgen naar de sniperlocatie. In de missie daarna snipper je die gast neer, en neem je hem mee op je nek..

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, alleen ben jij er niet meer voorlopig om dat te doen. En misschien mag ik toch, na echt heel veel zeuren Guitar hero kopen. Dus dan speel ik veel meer denk ik, maar one schot one kill valt nog mee. Maar die daarna komt is wel pittig..

One Shot, One Kill is die met het reuzenrat...

Nee, one schot one kill is die dat je hem moet volgen naar de sniperlocatie. In de missie daarna snipper je die gast neer, en neem je hem mee op je nek..

nee hoor kijk maar

dit is het laaste stuk bij het reuzenrad

off topic:

Fiegel5 wanneer maak je je verhaal af

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, alleen ben jij er niet meer voorlopig om dat te doen. En misschien mag ik toch, na echt heel veel zeuren Guitar hero kopen. Dus dan speel ik veel meer denk ik, maar one schot one kill valt nog mee. Maar die daarna komt is wel pittig..

One Shot, One Kill is die met het reuzenrat...

Nee, one schot one kill is die dat je hem moet volgen naar de sniperlocatie. In de missie daarna snipper je die gast neer, en neem je hem mee op je nek..

Wie heeft het spel nou 1000/1000 Gamerscore??? :D All Ghillied Up is de missie dat je Cpt. MacMillan moet volgen naar het gebouw met de reuze-sniper. De volgende missie (One Shot, One Kill) begin je met die reuze-sniper waarmee je Zakev moet raken.

Link to comment
Delen op andere websites

Naja, ik zal je maar geloven. Het valt me wel tegen dat je cod5 hebt gekocht. Ik hoop niet dat je daar de komende maanden mee bezig bent. Ik ben hem namelijk na 21 mei kwijt :cry: . Maar waarschijnlijk own ik dan met guitar hero XBL af!!! Maar euhh lex, ik own je toch in cod5 :$ .

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...