Jump to content

Call of Duty 4: Modern Warfare


-Niels-

Recommended Posts

Je betaalt helemaal niet 10 euro meer voor de GOTY edition, want in de winkels waar ik gekeken heb, zijn de GOTY en de normale evenduur, dus dan kan je het beste voor de GOTY gaan...

Bij was in de gloednieuwe media markt hier de prijs voor de normale €40 en voor de GOTY edition toch €50. Maar volgens mij zit er ook 9/10 GOTY edition in de schappen, dan verdienen ze meer. Ik hoefde die maps niet echt, maar ik kon de normale niet vinden.

De meeste mappen waarin ik speel zijn van het Mappack dus ik ben wel blij dat ik het mappack heb.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 700
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Djmaddox

    42

  • lexus123

    37

  • TomHagen

    35

  • DenkaanHenk

    27

Top Posters In This Topic

Posted Images

Je betaalt helemaal niet 10 euro meer voor de GOTY edition, want in de winkels waar ik gekeken heb, zijn de GOTY en de normale evenduur, dus dan kan je het beste voor de GOTY gaan...

Bij was in de gloednieuwe media markt hier de prijs voor de normale €40 en voor de GOTY edition toch €50. Maar volgens mij zit er ook 9/10 GOTY edition in de schappen, dan verdienen ze meer. Ik hoefde die maps niet echt, maar ik kon de normale niet vinden.

De meeste mappen waarin ik speel zijn van het Mappack dus ik ben wel blij dat ik het mappack heb.

Ze zijn wel een verbetering, want ik vind bijna alle mappen van CoD4 shit. Ik speel zelf ook shit, misschien is dat de reden, maar toch. Killhouse vind ik wel de gaafste map dan :tu:

PS. wat een timing, deze berichten :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is weer een voordeel van de pc maar wat ik een heel groot nadeel vind bij de pc is dat er hackers zijn, die heb je bij de xbox 360 en ps3 gelukkig niet. :7 Die hackers verpesten altijd alles.

Er zijn daar ook beveiligingen tegen, namelijk PunkBuster en Admins. Alleen hebben cracked servers meestal geen PB omdat de IP dan gebanned wordt. En daar komen de hackers meestal.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb net voor het eerst multiplayer gedaan. en heb 34 kills tegenover 64 deaths. ben nu wel rank 4.

Is altijd moeilijk in het begin want ik vecht tegen mensen die al ergens in de level 40 zitten. en die hebben veel betere guns dan ik met mijn M4-tje

Link to comment
Delen op andere websites

Je LVL maakt geen poep uit, ik ownede met mn stock MP5 ook alle mensen van LVL 55 toen ik lvl 3 was. Ik heb ook ontdekt dat als ik voor 2 weken niet meer speel ik daarna ineens vet goed ben. :puh:

Ja had ik laatst ook, pak je spelletje nog eens, en dan own je echt iedereen ;p

Link to comment
Delen op andere websites

ach het gaat ook om de perks en de guns die ze hebben, en die heb je nou eenmaal als je op een hoger level zit.

Met de begin guns kun je erg goed uit de voeten, meeste gebruiken vaker de begin guns ook.

Link to comment
Delen op andere websites

killcam is trouwens echt een gaaf iets. Bij Killzone 2 dacht ik altijd van, hoe the hell ben ik dood gegaan. Waar schiet de persoon vandaan. en met de killcam kan je alles gewoon zien.

Trouwens, soms zie ik een helicopter in de lucht, is die ook te besturen of is het iets wat je op kan roepen ?

Link to comment
Delen op andere websites

killcam is trouwens echt een gaaf iets. Bij Killzone 2 dacht ik altijd van, hoe the hell ben ik dood gegaan. Waar schiet de persoon vandaan. en met de killcam kan je alles gewoon zien.

Trouwens, soms zie ik een helicopter in de lucht, is die ook te besturen of is het iets wat je op kan roepen ?

Heli krijg je bij 9 kills in a row, 9 kills dus zonder dood te gaan, en deze vliegt met je over en dood de ventjes om je heen, en je krijgt de volle mep aan punten.

Killcam is trouwens niet bij iedere gamemode/server. ;)

Bewerkt: door FerryN
Link to comment
Delen op andere websites

Je krijg UAV bij 3 kills zonder dood te gaan, een Airstrike bij 5 kills zonder dood te gaan en een heli als je 7 kills maakt zonder dood te gaan.

UAV Is radar, die krijg je voor 30 sec.

En als je slim bent plaats je een Airstrike op een drukke plek en dan heb je gelijk ook een heli als hij veel mensen dood. :puh:

Maar je kan zelf niet in de heli. Op de PC is er echter een mod voor, dan kan je op een Hoverboard, in een tank, in een straaljager en in een helicopter. Dat is echter heel erg buggy en je zit snel vast.

EDIT: Oja, soms schiet de heli jou neer door een raket, dat komt echter haast nooit voor.

Bewerkt: door Djmaddox
Link to comment
Delen op andere websites

Je krijg UAV bij 3 kills zonder dood te gaan, een Airstrike bij 5 kills zonder dood te gaan en een heli als je 7 kills maakt zonder dood te gaan.

UAV Is radar, die krijg je voor 30 sec.

En als je slim bent plaats je een Airstrike op een drukke plek en dan heb je gelijk ook een heli als hij veel mensen dood. :puh:

Maar je kan zelf niet in de heli. Op de PC is er echter een mod voor, dan kan je op een Hoverboard, in een tank, in een straaljager en in een helicopter. Dat is echter heel erg buggy en je zit snel vast.

EDIT: Oja, soms schiet de heli jou neer door een raket, dat komt echter haast nooit voor.

Ow, ik dacht bij 9, mijn excuses :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Speel jij eigenlijk op de PC, FerryN? En heb je nou al Xfire geinstalleerd? :puh:

Ik speel(de) op de pc ja :puh: en nee, nog niet, goed dat je me herinnerd, ga ik nu even doen :puh:

Zo, 4 friend request :puh: zo, die is installed :puh:

Bewerkt: door FerryN
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...