Jump to content

Call of Duty 4: Modern Warfare


-Niels-

Recommended Posts

En ''Tell me Infinity Ward,'' Waarom hebben ze in godsnaam dat kleine mapje erbij gegooid. Met al die containers. Je spawnt, En je bent direct dood door tientallen granaten.

Die kleine map (Shipment) hebben ze erbij gestopt voor de gamemode 'Cage Match'. Cage Match is bedoelt voor 1 vs 1 gevechten en daar zijn geen grote maps voor nodig. Dat je met een 'Teamed' gamemode in Shipment terecht komt is klein behalve als je Groundwar(wat Team Deathmatch, Headquarters of Domination kan zijn), Headquarters of Domination gaat spelen. Ik vind het eerlijk gezegd best wel grappig om als kip zonder kop granaten rond te gooien en in het rond te schieten.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 700
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Djmaddox

    42

  • lexus123

    37

  • TomHagen

    35

  • DenkaanHenk

    27

Top Posters In This Topic

Posted Images

En ''Tell me Infinity Ward,'' Waarom hebben ze in godsnaam dat kleine mapje erbij gegooid. Met al die containers. Je spawnt, En je bent direct dood door tientallen granaten.

Die kleine map (Shipment) hebben ze erbij gestopt voor de gamemode 'Cage Match'. Cage Match is bedoelt voor 1 vs 1 gevechten en daar zijn geen grote maps voor nodig. Dat je met een 'Teamed' gamemode in Shipment terecht komt is klein behalve als je Groundwar(wat Team Deathmatch, Headquarters of Domination kan zijn), Headquarters of Domination gaat spelen. Ik vind het eerlijk gezegd best wel grappig om als kip zonder kop granaten rond te gooien en in het rond te schieten.

Het leuke is is dat je met martydom grotendeels van je kills maakt. :')

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb Call Of Duty 5 gespeeld, en Call Of Duty 4 ook. Het eerste wat mij gelijk opviel bij COD5 is die eeuwig durende airstrike. Je moet dus erg lang wachten voordat je veilig de weg bijv kan oversteken. Bij COD4 is het 3x een straaljager eroverheen, klaar. Verder vind ik het menu + de multiplayer haast een complete rip van COD4. Hetzelfde menu, alleen het achtergrondplaatje, muziek en tekst is anders. De plaatjes van de perks in COD5 zijn er ook niet mooier op geworden. Bovendien vind ik ook die Tank een mislukt iets in Multiplayer, die zijn gewoon te sterk, en daar verlies je dus zowiezo van. Mijn broertje heeft op zijn computer COD5 staan, en zit bij ELKE map onder de grond mensen neer te schieten! Ze konden best wel even meer zoeken op onder-de-grond glitches.

Maar toch is de Single Player wel leuker dan COD4, ook al is het in WOII. Je schrikt je soms echt dood doordat er ineens zo'n "banzaai" ventje op je af komt rennen. :schater: De graphics zijn ook erg mooi. Verder is die CO-OP functie erg goed. Ik heb al elke missie opnieuw zitten spelen met mijn broertje ;) . De zombies zijn ook erg vermakelijk. Alleen overleef ik het niet echt lang doordat er teveel ramen zijn. :7

Conclusie: Ik vind beide games goed. Maar toch vind ik COD4 er net iets bovenuit springen.

EDIT: Volgens mij heb ik dit in het verkeerde topic zitten plaatsen. :$

Bewerkt: door Wanted
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb Call Of Duty 5 gespeeld, en Call Of Duty 4 ook. Het eerste wat mij gelijk opviel bij COD5 is die eeuwig durende airstrike. Je moet dus erg lang wachten voordat je veilig de weg bijv kan oversteken. Bij COD4 is het 3x een straaljager eroverheen, klaar. Verder vind ik het menu + de multiplayer haast een complete rip van COD4. Hetzelfde menu, alleen het achtergrondplaatje, muziek en tekst is anders. De plaatjes van de perks in COD5 zijn er ook niet mooier op geworden. Bovendien vind ik ook die Tank een mislukt iets in Multiplayer, die zijn gewoon te sterk, en daar verlies je dus zowiezo van. Mijn broertje heeft op zijn computer COD5 staan, en zit bij ELKE map onder de grond mensen neer te schieten! Ze konden best wel even meer zoeken op onder-de-grond glitches.

Maar toch is de Single Player wel leuker dan COD4, ook al is het in WOII. Je schrikt je soms echt dood doordat er ineens zo'n "banzaai" ventje op je af komt rennen. :schater: De graphics zijn ook erg mooi. Verder is die CO-OP functie erg goed. Ik heb al elke missie opnieuw zitten spelen met mijn broertje ;) . De zombies zijn ook erg vermakelijk. Alleen overleef ik het niet echt lang doordat er teveel ramen zijn. :7

Conclusie: Ik vind beide games goed. Maar toch vind ik COD4 er net iets bovenuit springen.

EDIT: Volgens mij heb ik dit in het verkeerde topic zitten plaatsen. :$

Neuh, hier is toch al een discussie. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb Call Of Duty 5 gespeeld, en Call Of Duty 4 ook. Het eerste wat mij gelijk opviel bij COD5 is die eeuwig durende airstrike. Je moet dus erg lang wachten voordat je veilig de weg bijv kan oversteken. Bij COD4 is het 3x een straaljager eroverheen, klaar. Verder vind ik het menu + de multiplayer haast een complete rip van COD4. Hetzelfde menu, alleen het achtergrondplaatje, muziek en tekst is anders. De plaatjes van de perks in COD5 zijn er ook niet mooier op geworden. Bovendien vind ik ook die Tank een mislukt iets in Multiplayer, die zijn gewoon te sterk, en daar verlies je dus zowiezo van. Mijn broertje heeft op zijn computer COD5 staan, en zit bij ELKE map onder de grond mensen neer te schieten! Ze konden best wel even meer zoeken op onder-de-grond glitches.

Maar toch is de Single Player wel leuker dan COD4, ook al is het in WOII. Je schrikt je soms echt dood doordat er ineens zo'n "banzaai" ventje op je af komt rennen. :schater: De graphics zijn ook erg mooi. Verder is die CO-OP functie erg goed. Ik heb al elke missie opnieuw zitten spelen met mijn broertje ;) . De zombies zijn ook erg vermakelijk. Alleen overleef ik het niet echt lang doordat er teveel ramen zijn. :7

Conclusie: Ik vind beide games goed. Maar toch vind ik COD4 er net iets bovenuit springen.

EDIT: Volgens mij heb ik dit in het verkeerde topic zitten plaatsen. :$

Neuh, hier is toch al een discussie. :puh:

Ja idd XD

Link to comment
Delen op andere websites

[Mening over CoD 4 en 5]

Tja, ik vind je op zich wel gelijk hebben, en het is ook wel waar dat World at War veel overgenomen heeft van Call of Duty 4, maar ik vind dat juist goed. :) Want wat was er nou gebeurt als het een totaal andere CoD was geworden? Waarschijnlijk was het dan wel wat minder dan de huidige engine / stijl. Over de Single Player heb ik geen andere mening als jou, want die van World at War vind ik gewoon beter, inderdaad.

De Co-Op functie is ook tot op de puntjes goed uitgewerkt, en de Nazi Zombies is gewoon een leuke bonus. :D

Vind Call of Duty 5 in de Single Player beter geworden, maar in de Multiplayer geef ik CoD 4 de voorkeur. :)

Bewerkt: door PSP-Keeper
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Ik heb Call Of Duty 5 gespeeld, en Call Of Duty 4 ook. Het eerste wat mij gelijk opviel bij COD5 is die eeuwig durende airstrike. Je moet dus erg lang wachten voordat je veilig de weg bijv kan oversteken. Bij COD4 is het 3x een straaljager eroverheen, klaar. Verder vind ik het menu + de multiplayer haast een complete rip van COD4. Hetzelfde menu, alleen het achtergrondplaatje, muziek en tekst is anders. De plaatjes van de perks in COD5 zijn er ook niet mooier op geworden. Bovendien vind ik ook die Tank een mislukt iets in Multiplayer, die zijn gewoon te sterk, en daar verlies je dus zowiezo van. Mijn broertje heeft op zijn computer COD5 staan, en zit bij ELKE map onder de grond mensen neer te schieten! Ze konden best wel even meer zoeken op onder-de-grond glitches.

Maar toch is de Single Player wel leuker dan COD4, ook al is het in WOII. Je schrikt je soms echt dood doordat er ineens zo'n "banzaai" ventje op je af komt rennen. :schater: De graphics zijn ook erg mooi. Verder is die CO-OP functie erg goed. Ik heb al elke missie opnieuw zitten spelen met mijn broertje ;) . De zombies zijn ook erg vermakelijk. Alleen overleef ik het niet echt lang doordat er teveel ramen zijn. :7

Conclusie: Ik vind beide games goed. Maar toch vind ik COD4 er net iets bovenuit springen.

EDIT: Volgens mij heb ik dit in het verkeerde topic zitten plaatsen. :$

Uhhm zo sterk zijn die tanks niet met een beetje teamwork maken ze hoogstens 2 kills.

En nog iets voor je broertje ik vind hem ontzettend noob dat hij zit te glitchen en het voor andere mensen verpest...

Link to comment
Delen op andere websites

ik weet niet of iemand hier wel eens Promod speelt, maar die nieuwe Promod4 in Cod4, vind ik echt slap. een aku doet op range maar 8 damage ofzo. het enige voordeel is dat de blast radius van de nades zijn verkleint.

geef mij maar de oude mod :N

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben sinds gisteren weer MW aan het spelen na een heel tijdje WaW te hebben gespeeld. WaW is misschien niet slecht maar er zijn gewoon een paar kleine dingen die mij ongelooflijk storen tijdens het spelen die in MW niet in de game zaten. Zo zijn de tanks echt één van de slechste toevoegingen die ze in de game konden stoppen, de honden zijn vreselijk irritant en sommige maps als Seelow en Outskirts zijn zo groot dat ze gewoon het tempo uit de game halen.

Ik denk dat Infinity Ward gewoon veel beter games kan maken.. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben sinds gisteren weer MW aan het spelen na een heel tijdje WaW te hebben gespeeld. WaW is misschien niet slecht maar er zijn gewoon een paar kleine dingen die mij ongelooflijk storen tijdens het spelen die in MW niet in de game zaten. Zo zijn de tanks echt één van de slechste toevoegingen die ze in de game konden stoppen, de honden zijn vreselijk irritant en sommige maps als Seelow en Outskirts zijn zo groot dat ze gewoon het tempo uit de game halen.

Ik denk dat Infinity Ward gewoon veel beter games kan maken.. ^_^

Ik ben het helemaal met je eens...Al die "Tank"Maps zijn verschrikkelijk!!! :Y

Ik vind dat er meer maps al DOME ofso moeten zijn...lkkr klein :eten:

Link to comment
Delen op andere websites

DAT is allen voor goede mensen die pro mod maar die is zeker niet voor de ps3

toevallig vroeg ik het vandaag aan iemand en helaas is hij idd niet op ps3 :(

Bewerkt: door commando
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...