Jump to content

Call of Duty 4: Modern Warfare


-Niels-

Recommended Posts

Ik zou voor Call of Duty 4 gaan. Het spel werkt veel soepeler, de wapens zijn gemakkelijker om mee te schieten.

Dat is gelul, Hieruit kan ik opmaken dat jij hem niet hebt.

Je kan ze aanpassen met bepaalde extra opties) Het wordt nog volop online gespeeld.

In Call of Duty 5 is het uitgebreider, En het word meer gespeeld.

Call of Duty 5 is gewoon weer een aftreksel van CoD2. De 2de wereldoorlog is volledig uitgemolken.

oh, Echt? Kan jij mij dan vertellen waar je in Call of Duty 2 tegen Japanners moet?

Je moet dus kijken welke MP het beste is. En dat is zeker weten 4.

Je hebt hem vast niet eens, Dus je kan dat niet zeggen.

En de wapens in Call of Duty 5 klinken als waterpistolen.

Oordeel zelf.

Call of Duty 5

He beidehand, ga niet lullen dat ik dit spel niet heb. Kijk anders even op mn XFire profiel. Met soepeler spelen bedoel ik de dingen die je op je wapens kan zetten. Zoon Red Dot Sight verbetert het aimen echt geweldig. In CoD5 heb je die niet. Jawel, Een aperture sight. En Call of Duty 5 is niet uitgebreider. Het is gewoon precies dezelfde mod alleen heb je ipv een UAV die tering honden bij een 3 kill streak. Het is net wat je smaak is, en dat is bij mij sowieso deel 4.

Over het geluid van wapens, het is echt waar. Ga maar eens Day of Defeat 1.3 spelen. Valve heeft de voices van de geweren geweldig overgezet, en dat is in CoD5 echt serieus te triest voor worden. Een Garand schiet gewoon met tik tik tik terwijl het bam bam bam hoort te zijn. ( :puh: )

Naja alles goed en wel maar blijkbaar verdoe jij je tijd liever met het beschrijven van een Walkthrough voor een singleplayer die je al kan uitspelen door de weg te volgen. Of ben jij aan het beschrijven hoe je een japanner het beste dood maakt? Serieus ik snap dat je CoD5 leuk vind maar het is en blijft 2de wereldoorlog. Deel 2 heeft mij ook al goed vermaakt maar je moet weer door Berlijn met die vent uit jou avatar (Geen idee hoe die mag heten) Renov beetje duitsers met die bekende zwarte grijs helmpjes doden. Weer met een gun die amper kan aimen een MG mannetje uitschakelen. Ik vind er echt geen zak meer aan hoor. Niet iedereen is zo ''Goed'' als jou.

Treyarch faalt trouwens sowieso bij CoD series, Infinity Ward doet het veel beter vind ik. Ook jammer is is dat je soms niet eens een huisje of een omweggetje kan maken omdat daar een onzichtbare muur zit. Je wil even schuilen voor de kogels en dan kan je niet eens een huis in.. Geen last van gehad.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 700
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Djmaddox

    42

  • lexus123

    37

  • TomHagen

    35

  • DenkaanHenk

    27

Top Posters In This Topic

Posted Images

He beidehand, ga niet lullen dat ik dit spel niet heb. Kijk anders even op mn XFire profiel. Met soepeler spelen bedoel ik de dingen die je op je wapens kan zetten. Zoon Red Dot Sight verbetert het aimen echt geweldig. In CoD5 heb je die niet. En Call of Duty 5 is niet uitgebreider. Het is gewoon precies dezelfde mod alleen heb je ipv een UAV die tering honden bij een 3 kill streak. Het is net wat je smaak is, en dat is bij mij sowieso deel 4.

Ik weet niet hoor maar in CoD5 zie ik toch meer perks dan in CoD4, dus wat is nu uitgebreider :bonk:

Bij een 3 kill streak (in CoD5) kreeg ik op de Xbox gewoon weer een UAVtje. Bij 5 kreeg ik Air Support en bij 7 kreeg ik geen chopper maar wat hondjes die ownen.

Link to comment
Delen op andere websites

Cod5 stinkt, ik heb het nu 4 dagen in bruikleen en ben niet vanplan het te kopen. Ik mis alles wat cod4 heeft. Handige scoopjes enz. Multiplayer is gewoon hetzelfde als cod4 alleen is 4 beter..

Wat vind jij dan beter aan de MP van Call of Duty 4 dan? Op een gegeven moment verveelde Call of Duty 4 ook wel bij mij. Vind dat CoD 5 alleen maar betere features heeft gekregen, zoals Co-Op functionaliteit, maximaal level 65, ipv level 55. En zo ook de sfeer, vind dat World at War echt een oorlogssfeer uitstraalt.

En de Single Player vind ik ook gewoon beter. Oké, er is niet al te veel vernieuwing, maar wat er vernieuwd is, is gewoon geweldig. Want ik denk dat veel mensen Co-Op functionaliteit hebben gemist. Ik vind Call of Duty 4 zeker vet, maar World at War vind ik net wat beter. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Vijfs MP is toch echt beter naar mijn smaak. WWII is naar mijn mening toch altijd leuker, maar daarover verschillen natuurlijk de smaken. Ik vind de MP in ieder geval iet wat meer gebalanceerd, iets wat ik bij vier niet echt kan zeggen. Ze zult altijd betere wapens hebben dan andere, maar bij vier sprongen er gewoon een stel wapens uit die de hele class domineerde. Ook moet je nu de n00btube 'ns verdienen, en is hij veel moeilijker om te hanteren. Ook is het wat minder spray in vijf, en wat meer aim en skills. Juist doordat je meer met de iron sights werkt en niet al die klote scopes hebt. Dan zijn er nog de granaten, die echt veels te overpowerd waren bij vier. Mensen gooien granaten bijna meteen wanneer ze spawen, waardoor je elk moment door zo'n random grenade op je kop kon krijgen. Zowat iedereen draagt ook martydome. In CQB moest je na elke kill die je maakte dan ook een sprintje treken, wilde je niet van je sokken worden geblazen door die levende granaat die de gast op wonderbaarlijke wijze liet vallen. Daardoor kwam je maar vaak genoeg in een situatie terrecht waarin je kon kiezen tussen opgeblazen te worden, of recht op je vijand afstormen. Martydome is er nog steeds, maar die granaten zijn tenminste wat minder sterk. Daarbij zijn de honden ook een hele verbetering, aangezien de klote chopper bij vijf niet geheel willekeurig was, en je verdomme nog kon doden terwijl je in een huis zat. Bij die honden kun je op iets gaan zitten waar je niet zomaar overheen kan springen en je zit veilig.

Qua MP heeft vijf 't naar mijn smaak echt beter voor elkaar. Sowieso ook qua gehele sfeer.

Link to comment
Delen op andere websites

Ben het helemaal met jou eens, ASPHALT. Precies wat jij zegt, denk ik ook. :)

En die scopes, sights en dat soort dingen irriteerden mij ook al in Call of Duty 4. Maar de Iron Sights zijn niet veel minder dan die uit CoD 4, vind ik. En ook nog iets is erg veranderd in World at War: De maps zijn groter, uitgebreider, en ook nog eens minder hoekig, en minder in gebouwen en dat soort dingen. Meer ruimte om je heen, en de graphics zijn ook nog eens een stuk mooier! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ben het helemaal met jou eens, ASPHALT. Precies wat jij zegt, denk ik ook. :)

En die scopes, sights en dat soort dingen irriteerden mij ook al in Call of Duty 4. Maar de Iron Sights zijn niet veel minder dan die uit CoD 4, vind ik. En ook nog iets is erg veranderd in World at War: De maps zijn groter, uitgebreider, en ook nog eens minder hoekig, en minder in gebouwen en dat soort dingen. Meer ruimte om je heen, en de graphics zijn ook nog eens een stuk mooier! :)

Jij hebt toch geen last van de scopes? Ik zou in cod4 niet zonder Red sight scoop kunnen, met dat ding heb je gewoon veel meer overzicht als zonder scoop..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik merk ook dat 5 moeilijker is, Wat leuk is. En campen lukt ook minder makkelijk, Want vaak zit er bij 5 in een Sniper-gebouw 2-3 uit/ingangen. Maar ik erger me wel kapot aan die rot-Bouncing Betties. Maar in 4 was dit meer, Gewoon vanwege het feit dat in 4 on-ge-lo-fe-lijk veel gecampt werd. En als je dan in 4 bij de laatste minuut komt, wordt iedereen gek. Een voorbeeld : In de laatste dertig seconden probeer je dan nog wat kills te krijgen omdat iedereen uit dekking komt, Komt er zo'n kamikaze-gast met een Bazooka op je afrennen. Knalt ie een keer op de grond, Zijn we beide dood. Aan zulke dingen erger ik me ongelofelijk. En ''Tell me Infinity Ward,'' Waarom hebben ze in godsnaam dat kleine mapje erbij gegooid. Met al die containers. Je spawnt, En je bent direct dood door tientallen granaten. En Call of Duty 4 mag dan ''Game of the year'' zijn geworden, Het vijfde deel geeft me een vertrouwd gevoel.

Link to comment
Delen op andere websites

En weer ben ik het helemaal eens met jou, want dit klopt gewoon. En ik merk dat de maps in Call of Duty 4 gewoon minder open waren. Gewoon bijna allemaal in gebouwen, en gewoon minder vrijheid. Maar ik snap ook wel dat Call of Duty 4 GOTY was. Het was wel uniek voor een Call of Duty game. Gewoon een keertje in de Moderne Oorlog.

Weet wel haast zeker dat CoD 5 ook GOTY zou zijn geworden als er geen CoD 4 was, want dan had je weer iets unieks. CoD World at War is wel veel van hetzelfde, maar juist omdat het niet super vernieuwd was, is het zo'n goede game.

Link to comment
Delen op andere websites

Vijfs MP is toch echt beter naar mijn smaak. WWII is naar mijn mening toch altijd leuker, maar daarover verschillen natuurlijk de smaken. Ik vind de MP in ieder geval iet wat meer gebalanceerd, iets wat ik bij vier niet echt kan zeggen. Ze zult altijd betere wapens hebben dan andere, maar bij vier sprongen er gewoon een stel wapens uit die de hele class domineerde. Ook moet je nu de n00btube 'ns verdienen, en is hij veel moeilijker om te hanteren. Ook is het wat minder spray in vijf, en wat meer aim en skills. Juist doordat je meer met de iron sights werkt en niet al die klote scopes hebt. Dan zijn er nog de granaten, die echt veels te overpowerd waren bij vier. Mensen gooien granaten bijna meteen wanneer ze spawen, waardoor je elk moment door zo'n random grenade op je kop kon krijgen. Zowat iedereen draagt ook martydome. In CQB moest je na elke kill die je maakte dan ook een sprintje treken, wilde je niet van je sokken worden geblazen door die levende granaat die de gast op wonderbaarlijke wijze liet vallen. Daardoor kwam je maar vaak genoeg in een situatie terrecht waarin je kon kiezen tussen opgeblazen te worden, of recht op je vijand afstormen. Martydome is er nog steeds, maar die granaten zijn tenminste wat minder sterk. Daarbij zijn de honden ook een hele verbetering, aangezien de klote chopper bij vijf niet geheel willekeurig was, en je verdomme nog kon doden terwijl je in een huis zat. Bij die honden kun je op iets gaan zitten waar je niet zomaar overheen kan springen en je zit veilig.

Qua MP heeft vijf 't naar mijn smaak echt beter voor elkaar. Sowieso ook qua gehele sfeer.

Je hebt goede punten, en Martydom is idd dom en zo zijn er meer perks wat niet goed gedaan is maar ik speel in servers waar zoiets gewoon verboden is. Bij het toch gebruiken van een P90, Grenade Launcher, Last Stand of Martydom krijg je een ban, klaar uit.

En naja een sprintje trekken hoeft niet, als je iemand van een afstand neerknalt heb je er sowieso geen last van. Ook is er de optie om een granaat weg te gooien. ;)

De granaten zijn idd sterk, en dat vind ik ook wel een goed punt. Granaten van tegenwoordig zijn ook echte bommen die een bijhoorlijke knal geven. Op het begin in een ronde verspillen bijna alle mensen in de game hun nades om ze zo dicht mogelijk op de spawn van de enemy te gooien maja daar doe je als game developer niks aan. Infinity Ward is met deze fantastische engine gekomen, heeft de perks geintroduceerd en een totaal nieuwe manier van spelen. Ik heb daar gewoon respect voor.

En wtf kan mij het nou boeien dat je in CoD5 lvl 65 kan worden in CoD4 maar lvl 55. Als je het max level hebt bereikt speel je gewoon door, in CoD4 zou ik ondertussen al lvl 200 zijn. En Shipment die map waar Forumrunner het over heeft is ook een vage map. Maar dit is heel simpel: Een server hoster haalt hem uit zijn rotatie. :) Het is een map puur voor de fun en voor het lachend spelen. De map is heel gaar en vooral als je hem met 40 man speelt maar soms kan je er ergens wel om lachen dat je constant aan het knallen bent en er dan een nade tegen je kop aan komt. Kamikaze gasten in CoD4 zijn er niet. In de laatste minuut als er Sudden Death is dan ben je 100% zichtbaar op de radar en kijken mensen wel uit wat ze doen. Ik weet niet in wat voor servers jij speelt maar dat slaat nergens op. Niemand doet kamikaze als er geen respawn meer is. En wat dan nog als je dood gaat door een bazooka. Het is een wapen, je bent gepwned. :)

He PSP-Keeper, ga niet zeggen dat CoD5 mooier is, de engine is gewoon geript van Infinity Ward. Treyarch heeft er in principe een makkie aan gehad om het spel die graphics te geven. Die trouwens bijna precies hetzelfde zijn. En Forumrunner moet eens beter het spel gaan verkennen voordat ie een hele walkthrough gaat schrijven. Dit komt namelijk veel in het spel voor en in verschillende review tijdschriften wordt dit ook gemarkeert als een minpunt, omdat je in de games van tegenwoordig de ruimte hoort te hebben.

Ik ben het namelijk met Fiegel5 eens; ik kan niet meer zonder mijn Red Dot Sight. ^^ Dat ding aimt zo heerlijk en waarom zou ik weer met zo'n scheel garand ding moeten gaan werken, in een zoveelste 2de wereldoorlog game..

En ja... Ben je met iemand in een vuurgevecht en wordt je onderuit gehaald door honden.. Dan ben je eerder aan het schelden als leuk spelen denk ik.

Bewerkt: door Impulse_W
Link to comment
Delen op andere websites

Vijfs MP is toch echt beter naar mijn smaak. WWII is naar mijn mening toch altijd leuker, maar daarover verschillen natuurlijk de smaken. Ik vind de MP in ieder geval iet wat meer gebalanceerd, iets wat ik bij vier niet echt kan zeggen. Ze zult altijd betere wapens hebben dan andere, maar bij vier sprongen er gewoon een stel wapens uit die de hele class domineerde. Ook moet je nu de n00btube 'ns verdienen, en is hij veel moeilijker om te hanteren. Ook is het wat minder spray in vijf, en wat meer aim en skills. Juist doordat je meer met de iron sights werkt en niet al die klote scopes hebt. Dan zijn er nog de granaten, die echt veels te overpowerd waren bij vier. Mensen gooien granaten bijna meteen wanneer ze spawen, waardoor je elk moment door zo'n random grenade op je kop kon krijgen. Zowat iedereen draagt ook martydome. In CQB moest je na elke kill die je maakte dan ook een sprintje treken, wilde je niet van je sokken worden geblazen door die levende granaat die de gast op wonderbaarlijke wijze liet vallen. Daardoor kwam je maar vaak genoeg in een situatie terrecht waarin je kon kiezen tussen opgeblazen te worden, of recht op je vijand afstormen. Martydome is er nog steeds, maar die granaten zijn tenminste wat minder sterk. Daarbij zijn de honden ook een hele verbetering, aangezien de klote chopper bij vijf niet geheel willekeurig was, en je verdomme nog kon doden terwijl je in een huis zat. Bij die honden kun je op iets gaan zitten waar je niet zomaar overheen kan springen en je zit veilig.

Qua MP heeft vijf 't naar mijn smaak echt beter voor elkaar. Sowieso ook qua gehele sfeer.

Kamikaze gasten in CoD4 zijn er niet. In de laatste minuut als er Sudden Death is dan ben je 100% zichtbaar op de radar en kijken mensen wel uit wat ze doen. Ik weet niet in wat voor servers jij speelt maar dat slaat nergens op. Niemand doet kamikaze als er geen respawn meer is. En wat dan nog als je dood gaat door een bazooka. Het is een wapen, je bent gepwned. :)Noem je dat ownen? Je bent er totaal geen skills voor nodig. Je hoeft alleen voor de vijand te staan, En schieten maar. En met de RPG is dat ook zo makkelijk. In deel 5 zie je dat niet, Want die Bazooka is veel groter/trager.

En Forumrunner moet eens beter het spel gaan verkennen voordat ie een hele walkthrough gaat schrijven. Dit komt namelijk veel in het spel voor en in verschillende review tijdschriften wordt dit ook gemarkeert als een minpunt, omdat je in de games van tegenwoordig de ruimte hoort te hebben.

Ik snap je niet.

Ik ben het namelijk met Fiegel5 eens; ik kan niet meer zonder mijn Red Dot Sight. ^^ Dat ding aimt zo heerlijk en waarom zou ik weer met zo'n scheel garand ding moeten gaan werken, in een zoveelste 2de wereldoorlog game..

Zo'n ding is er ook in 5, Een Aperture Sight of een Iron Sight volgens mij.

En ja... Ben je met iemand in een vuurgevecht en wordt je onderuit gehaald door honden.. Dan ben je eerder aan het schelden als leuk spelen denk ik. Nee hoor, Want je kan gemakkelijk op plekken komen waar de honden niet kunnen komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Forumrunner? Ik weet niet hoor, maar ik speel een spel om er plezier aan te hebben. Niet om het realisme van een spel, cod5 is realistischer. Maar cod4 schiet gewoon lekker door, iedereen is tegen die map met die containers. Ik totaal niet, integendeel zelfs. Heb je ooit daarop head(qaurters)? gespeelt? Weet je wel niet hoe lol dat is yo. Goed voor je rank, je skills.

Cod4 heeft een plekje in mn hart, Cod5 is leuk. De singleplayer, de co-op. Maar na 4 keer dat zombiegebeuren spelen heb ik het ook wel gezien…

Link to comment
Delen op andere websites

Zucht.. Iron Sight is je wapen voor je neus houden waardoor je op een andere manier kan mikken. In CoD4 heb je juist die moderne attachment tooltjes waarmee de Iron Sight een stuk duidelijker wordt.

Daar heb je wel weer een punt. Bij CoD 4 is het wel weer wat duidelijker en makkelijker, doordat het allemaal moderner is, maar ik vind dat het ook wel erg goed uitgewerkt is in CoD 5.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...