Jump to content

Call of Duty 4: Modern Warfare

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik had een vraagje

Ik doe nu singleplay op hard. Het is net zo makkelijk als regular maar het laatste stukje van de missie in Chernobyl [/font] kan ik nooit halen. Waar je moet wachten op de heli en waar er 1000 d00ds op je schieten. [/font]

Iemand tips? ^_^

Bewerkt: door martin7
  • Reacties 700
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Djmaddox

42

• lexus123

37

• TomHagen

35

• DenkaanHenk

27

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
Ik had een vraagje

Ik doe nu singleplay op hard. Het is net zo makkelijk als regular maar

het laatste stukje van de missie in Chernobyl

kan ik nooit halen. Waar je moet wachten op de heli en waar er 1000 d00ds op je schieten.

Iemand tips? ^_^

Dat is een moeilijk stuk, je moet goed de Claymores(waren het dacht ik) plaatsen en dan ergens bij het reuzenrad gaan zitten. Daar heb je namelijk de meeste cover.

Geplaatst:
Ik had een vraagje

Ik doe nu singleplay op hard. Het is net zo makkelijk als regular maar

het laatste stukje van de missie in Chernobyl

kan ik nooit halen. Waar je moet wachten op de heli en waar er 1000 d00ds op je schieten.

Iemand tips? ^_^

De ''One Shot, One Kill'' missie? in dat geval:

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344">
Geplaatst:

Hallo,

Ik heb een vraag over Online spelen voor op de PC want ik krijg om een of andere reden Punkbuster niet geinstalleerd

Iedere keer als ik bij dat deel ben aangekomen dan of laad hij heel langzaam of hij loopt vast dat duurt ong. een uur voordat ik mijn geduld verlies en hem gewoon nog een keer probeer ^^ Is het normaal dat die zo lang duurt? Ik hem hem al eens geinstalleerd zonder Punkbuster, moet ik die dan verwijderen? Zoja, blijven de savegames dan wel bewaart?

Geplaatst:

Makkie! Gewoon goed luisteren en niet knallen op de ventjes met knipperende lichten. En 1 auto niet beschieten. En de kerk niet.

Geplaatst:
Hallo,

Ik heb een vraag over Online spelen voor op de PC want ik krijg om een of andere reden Punkbuster niet geinstalleerd

Iedere keer als ik bij dat deel ben aangekomen dan of laad hij heel langzaam of hij loopt vast dat duurt ong. een uur voordat ik mijn geduld verlies en hem gewoon nog een keer probeer ^^ Is het normaal dat die zo lang duurt? Ik hem hem al eens geinstalleerd zonder Punkbuster, moet ik die dan verwijderen? Zoja, blijven de savegames dan wel bewaart?

PB moet je sowieso installeren als je hem origineel hebt. Dit is tegen cheaters. Kijk anders hier voor de nieuwste PB updates. Heb je windows 7? Want PB heeft daar soms problemen mee.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik ben nu level 20, en heb dit binnen 4 uur en 40 minuten bereikt, ben bijna lvl 21, is dat snel of valt dat mee?

Trouwens, hebben jullie dat ook dat je geen namen door een rookbom zit of door een hek?

Zo heb ik wel eens vaker me teammaatjes gekillt -.-

Bewerkt: door FerryN
Geplaatst:
Ik ben nu level 20, en heb dit binnen 4 uur en 40 minuten bereikt, ben bijna lvl 21, is dat snel of valt dat mee?

Trouwens, hebben jullie dat ook dat je geen namen door een rookbom zit of door een hek?

Zo heb ik wel eens vaker me teammaatjes gekillt -.-

Ja dat is wel eens irritant ja. Wat nog veel irritanter is: soms zie je je vijand niet doordat er een rookbom ligt of net een granaat is ontploft (ook veel rook dus). Maar je wordt dan wel doodgeschoten, en in de kill-cam zie je dan dat hij helemaal geen rook zag. :N

Geplaatst:
Ik heb de hele tijd 15 FPS nu ik w7 heb op plekken waar ik met XP 250+ had. :duh:

lol, 15 fps dat gamed niet echt lekker :puh: . 't ligt niet aan xp ofzo hoor maar aan je videokaart :Y

ik draai cod4 ook met een constante fps van 250 ( record: 50 - 70 fps )

Geplaatst:

k heb hem na een aar van iemand geleend voor de pc. Alleen duren alle games die ik kan vindn op internet tot 5000 punten of half uur ofzo, zijn er ook kortere?? Als iemand nog leuke tdm servers weet met grenadelauncher ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...