Warrior Geplaatst: 12 december 2007 Rapport Geplaatst: 12 december 2007 (bewerkt) Ik heb gisteren cod4 gekocht....ik heb hem geinstalleerd. Maar als ik hem op wil starten krijg ik deze fout. Moet ik een nieuwere video kaart kopen of meer ruimte op me computer maken? Ik snap het niet. Dus help alsjeblieft. Bewerkt: 12 december 2007 door Warrior Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 12 december 2007 Rapport Geplaatst: 12 december 2007 Moet ik een nieuwere video kaart kopen of meer ruimte op me computer maken? Ik snap het niet. Dus help alsjeblieft. Het probleem is waarschijnlijk je videokaart, deze is wellicht verouderd en niet meer instaat om het spel te draaien. Dat probleem is enkel op te lossen door een nieuwere kaart kopen. Daarnaast kun je nog proberen je huidige te kaart te voorzien van de laatste drivers, al denk ik niet dat dit enig effect heeft. Vergelijk je kaart eens met de minimale systeemeisen, zo kun je er ook achter komen of je videokaart goed genoeg is om hem überhaupt te draaien. En om wat voor een videokaart gaat het overigens? Reageren
Harrison Geplaatst: 12 december 2007 Rapport Geplaatst: 12 december 2007 Volgens mij gaat het om zo'n oude ATI... Reageren
Warrior Geplaatst: 12 december 2007 Rapport Geplaatst: 12 december 2007 miss een beetje een domme vraag maar waar ken ik zien wat voor videokaart ik heb? en wat voor een videokaart raden jullie dan aan om te kopen? Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 12 december 2007 Rapport Geplaatst: 12 december 2007 Dat kun je zien door je computer open te schroeven en naar het merk te kijken, ik raad je een Nvida videokaart aan. Reageren
Harrison Geplaatst: 12 december 2007 Rapport Geplaatst: 12 december 2007 Nah, ik sta bekend bij ATI, ben namelijk vaste klant... Elke keer nieuwe videokaart Reageren
philip14 Geplaatst: 12 december 2007 Rapport Geplaatst: 12 december 2007 De volgende CoD speelt zich weer af in WOII Bron: http://www.powerweb.nl/nieuws.jsp?rubriek=...&id=2269383 Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 12 december 2007 Rapport Geplaatst: 12 december 2007 Dat kun je zien door je computer open te schroeven en naar het merk te kijken, ik raad je een Nvida videokaart aan. Zoveel moeite is niet nodig, aangezien je dit ook gewoon op je computer (via bijvoorbeeld het configuratiescherm) kunt zien. Een net zo gemakkelijke oplossing is 'start' > 'uitvoeren': dxdiag en vervolgens naar het tabblad 'beeldscherm'. Een andere optie is via "configuratiescherm/systeem/hardware/apparaatbeheer". Overigens kun je niet hals over kop een nieuwe kaart kopen, het soort kaart hangt ook af van bijvoorbeeld je processor, je moederbord of je geheugen. Ik raad je een kaart uit de 7 serie van GeForce aan. Deze zijn niet duur, en kunnen Call of Duty 4 goed draaien. Daar komt bij dat Call of Duty 4 niet absurt hoge systeemeisen stelt.. @philip14: Goed nieuws! Maar ik hecht meer waarde aan een Call of Duty van Infinity Ward, die besteden er tenminste aandacht aan. Elke jaar een nieuwe Call of Duty betekent dat men gehaast moet werken en dat leidt zo nu en dan nog wel eens tot wat 'half afgemaakte' games. Al ga ik hem denk ik toch wel spelen, mits hij op de PC komt natuurlijk. Reageren
Harrison Geplaatst: 13 december 2007 Rapport Geplaatst: 13 december 2007 Anders kan je toch ook gewoon naar Start, daarna naar Alle Programma's, daarna naar Bureau-accesoires, daarna naar Systeemwerkset en dan naar Systeeminfo. Reageren
TomHagen Geplaatst: 18 december 2007 Rapport Geplaatst: 18 december 2007 Als ik op de PS3 online speel hebben veel mensen een microfoon waar ze ongelooflijk hard doorheen blaten Weet iemand hoe ik dit kan uitzetten? Met Voice-volume kan ik het wel zachter zetten maar dan is het nog steeds heel luid. Ik word er namelijk een beetje gek van Reageren
karamanci Geplaatst: 18 december 2007 Rapport Geplaatst: 18 december 2007 Hey mense, ik kwam op een idee mijn cod4 te verkope en warhawk te kopen....maar verveelt warhawk zo snel? zoals 1 maand ofzo? Reageren
karamanci Geplaatst: 18 december 2007 Rapport Geplaatst: 18 december 2007 Ja, Call of Duty 4 is inderdaad 60 euro. Voor de Xbox 360 en Playstation 3 is Call of Duty 4 zelfs 65 euro. Ik wou hem eerst voor de PlayStation 3 kopen... Gaat niet door, dan maar voor de Xbox 360 Sinds mijn laatste post heb ik €0,23,- erbij kunnen vinden Nu heb ik... €48,41,- Bij de media markt kost die 60 euries voor de PS3, x360 en pc. Maar ik raad je aan om de ps3 versie te halen, de makers hebben gezet dat die de beste versie is. Reageren
Black Force Geplaatst: 20 december 2007 Rapport Geplaatst: 20 december 2007 Ik heb het spel afgelopen dinsdag gekocht op de playstation 3. Ik vind het spel echt heel erg vet, vooral de multiplayer is erg leuk, je wil gewoon steeds maar doorspelen, en dat is goed. Ook zijn de mensen met een headset niet zo irritant, ten minste, daar heb ik nog geen last van gehad. Greetz, Black Force Reageren
michael50000 Geplaatst: 22 december 2007 Rapport Geplaatst: 22 december 2007 (bewerkt) Hey mense, ik kwam op een idee mijn cod4 te verkope en warhawk te kopen....maar verveelt warhawk zo snel? zoals 1 maand ofzo? NIET DOEN,tenzij je het spel slecht vindt omdat het je genre niet is! maar ik vindt COD4 veel leuker dan warhawk,ik heb ze beiden! De volgende CoD speelt zich weer af in WOII Bron: http://www.powerweb.nl/nieuws.jsp?rubriek=...&id=2269383 jah is normaal,Infinity ward wil een eve grote topper als COD4 maken,en net als rockstar games veel tijd nodig hebben om van GTA IV een suppertopper te maken heeft infinity ward veel tijd nodig om COD6 te maken,je hoort het goed ja,COD6,COD5 wordt gemaakt door treyarch,want activision wil dat er ieder jaar een COD verschijnt,ik hoop dat ze van die COD5 iets leuk maken maar ik ben niet zo voor oorloggames en zeker niet als het gaat lijken op COD3! Bewerkt: 22 december 2007 door michael50000 Reageren
Advancegta Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 Ik heb een vraag heeft COd4 voor de PS3 een Co-Up Modus? En hoe zit dit bij COD3? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.