Jump to content

gta IV op de pc?


gta fan man

Recommended Posts

b4rtsimps0n je zegt dat je niet tege NilsHolgersson, maar als je iets post dan heb je het tege iedreen :?

En NilsHolgersson mag zeggen wat hij wil, dus ik ben met NilsHolgersson mee eens :tu:

Hij begint tegen me te praten en dan moet ik opeens stil zijn, snap jij dat nou?

Wat ik bedoelde was, ik zal het even in termen van automerken uitleggen; een BMW-rijder denkt misschien "zo'n Audi vind ik vreselijk rijden". Terwijl een Audi-rijder het juist heerlijk vindt. Is het dan voor de Audi-producenten relevant wat de BMW-rijder vindt? Nee, want zijn doelgroep is de Audi-rijder. Dat b4rtsimps0n het niet fijn vindt om GTA met een toetsenbord te spelen is daarom niet relevant, want de doelgroep zijn de PC-gamers. En die zullen er toch geen moeite mee hebben? Zo ingewikkeld kunnen "die pijltjes" nooit zijn.

leer nou is lezen, ik gaf mijn mening en gebruikte het niet als argument ofzo waarom het niet op de pc hoort uit te komen. Degene tegen wie ik het had gaf zijn mening, en ik ook. Dat jij daarover door blijft zeiken is dom van jou, terwijl jij daar niks mee te maken hebt en nee natuurlijk is mijn mening niet relevant voor rockstar. Maar die ander zijn mening dat het op de pc thuis hoort ook niet, dat verschil merkt rockstar ook niet. Dat jij nou uitspraken verkeerd op vat en als ik het uitleg nog niet eens begrijpt kan ik ook niks aan doen. En dit gaat heel erg offtopic als dit zo door blijft gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    96

  • Shorty_D

    45

  • NilsHolgersson

    34

  • Naudin

    33

Top Posters In This Topic

Posted Images

nou, ik heb tot nu toe een xbox 2 playstations en een playstation 2, ik ga rond Oktober de PS 3 hale en dan daarop meteen GTA IV, maar ik die het nieit voor IV, maar gewoon omdat mijn oude consoles en beetje versleten raken. Ik hoop ergens toch stiekem wel dat ie toch op de PC uitkomt, aangezien ik Vice City ook op de pc heb en dan speelt redelijk fijn ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

En wie weet is Rockstar vanaf het begin al begonnen met ontwikkelen voor de PC en hoeft het helemaal niet ge-port te worden. De enige reden waarom GTA IV eerst op de PS3 en Xbox 360 uitkomt is omdat ze een contract hebben, meer niet.

Dus ik heb nog steeds hoop dat GTA IV uitkomt op de PC, en zo hoort het ook vind ik, want GTA hoort gewoon thuis op de PC!!

Mzzl...

zo'n pc is altijd nog steeds duurder dan 2 360's of 2 ps3's. En nee, rockstar is niet vanaf het begin af aan bezig met die voor de pc, want dan hadden ze dit gewoon aangekondigd dat ze voor 3 platformen tegelijk gta iv uitbrengen. en dat is nogal moeilijk met zon groot spel als gta iv, waar ze al 3 jaar voor nodig hebben voor een console versie.

en het is en blijft ook nog wel even een kleine markt voor gta iv op de pc.

Ik vind meer dat GTA thuis hoort op een console..vooral de 3d versies. ik vind het met die stomme pijltjes enzo vet irritant spelen, ik speel liever met een controller, goed zelf de snelheid kunnen bepalen en beter kunnen sturen.

Er is géén contract! Anders was het weer een playstation (half jaar) exclusive geweest. google maar even dan vind je uitspraken zoals dit: "Sony heeft Rockstar best beledigd door te zeggen dat de PS3 geen GTA4 NODIG heeft als system exclusive om ver te komen. "

Omdat er geen contract is komt gta iv juist op beide consoles uit. Rockstar heeft zelf besloten geen pc versie uit te brengen. Anders had microsoft daar ook wel een contract voor kunnen maken om er een 'games for windows live' sticker op te plakken en zo het spel naar de pc te brengen.

hoeso weinig mensen spelen gta op de pc dat is nog altijd iets van 50% en voor €600 heb je al een pc die alle spellen aan kan en dat ligt aardig in de buurt van de ps3 prijsen

Link to comment
Delen op andere websites

En wie weet is Rockstar vanaf het begin al begonnen met ontwikkelen voor de PC en hoeft het helemaal niet ge-port te worden. De enige reden waarom GTA IV eerst op de PS3 en Xbox 360 uitkomt is omdat ze een contract hebben, meer niet.

Dus ik heb nog steeds hoop dat GTA IV uitkomt op de PC, en zo hoort het ook vind ik, want GTA hoort gewoon thuis op de PC!!

Mzzl...

zo'n pc is altijd nog steeds duurder dan 2 360's of 2 ps3's. En nee, rockstar is niet vanaf het begin af aan bezig met die voor de pc, want dan hadden ze dit gewoon aangekondigd dat ze voor 3 platformen tegelijk gta iv uitbrengen. en dat is nogal moeilijk met zon groot spel als gta iv, waar ze al 3 jaar voor nodig hebben voor een console versie.

en het is en blijft ook nog wel even een kleine markt voor gta iv op de pc.

Ik vind meer dat GTA thuis hoort op een console..vooral de 3d versies. ik vind het met die stomme pijltjes enzo vet irritant spelen, ik speel liever met een controller, goed zelf de snelheid kunnen bepalen en beter kunnen sturen.

Er is géén contract! Anders was het weer een playstation (half jaar) exclusive geweest. google maar even dan vind je uitspraken zoals dit: "Sony heeft Rockstar best beledigd door te zeggen dat de PS3 geen GTA4 NODIG heeft als system exclusive om ver te komen. "

Omdat er geen contract is komt gta iv juist op beide consoles uit. Rockstar heeft zelf besloten geen pc versie uit te brengen. Anders had microsoft daar ook wel een contract voor kunnen maken om er een 'games for windows live' sticker op te plakken en zo het spel naar de pc te brengen.

hoeso weinig mensen spelen gta op de pc dat is nog altijd iets van 50% en voor €600 heb je al een pc die alle spellen aan kan en dat ligt aardig in de buurt van de ps3 prijsen

kan iedereen hier niet lezen? ik heb niet gezegd dat weinig mensen gta op de pc spelen, maar dat er meer console gta's zijn..dat is iets heel anders. en dat de markt voor gta iv nu klein is omdat de pc's het niet aankunnen :duh: en voor 600 euro heb je nog geen pc die gta iv aan kan, sowieso niet in de staat zoals ie er voor de 360 en ps3 eruit ziet. de pc's die je voor 600 euro koopt..als er al een monitor bij zit..hebben meestal net een beetje processor en wat geheugen, maar kwa grafische kracht laten ze vaak te wensen over.

Bewerkt: door b4rtsimps0n
Link to comment
Delen op andere websites

Bij een console krijg je ook niet de HD-tv erbij toch.

jij bent echt zooooooo vermoeiend.. zit er geen blockfunctie op dit forum.

nee bij een console krijg je er geen hdtv bij, maar die kan je op de tv die zowat iedereen al in huis heeft staan heel makkelijk aansluiten. en als je al een monitor hebt kan dat ook daarop :duh: met een kabel van 25 euro..dus doe niet zo moeilijk.

en ik zei dat er alleen maar bij omdat er verschil zit in de specs met computers voor 600 euro met of zonder monitor..maar beide kunnen gta niet eens aan.

Link to comment
Delen op andere websites

En wie weet is Rockstar vanaf het begin al begonnen met ontwikkelen voor de PC en hoeft het helemaal niet ge-port te worden. De enige reden waarom GTA IV eerst op de PS3 en Xbox 360 uitkomt is omdat ze een contract hebben, meer niet.

Dus ik heb nog steeds hoop dat GTA IV uitkomt op de PC, en zo hoort het ook vind ik, want GTA hoort gewoon thuis op de PC!!

Mzzl...

zo'n pc is altijd nog steeds duurder dan 2 360's of 2 ps3's. En nee, rockstar is niet vanaf het begin af aan bezig met die voor de pc, want dan hadden ze dit gewoon aangekondigd dat ze voor 3 platformen tegelijk gta iv uitbrengen. en dat is nogal moeilijk met zon groot spel als gta iv, waar ze al 3 jaar voor nodig hebben voor een console versie.

en het is en blijft ook nog wel even een kleine markt voor gta iv op de pc.

Ik vind meer dat GTA thuis hoort op een console..vooral de 3d versies. ik vind het met die stomme pijltjes enzo vet irritant spelen, ik speel liever met een controller, goed zelf de snelheid kunnen bepalen en beter kunnen sturen.

Er is géén contract! Anders was het weer een playstation (half jaar) exclusive geweest. google maar even dan vind je uitspraken zoals dit: "Sony heeft Rockstar best beledigd door te zeggen dat de PS3 geen GTA4 NODIG heeft als system exclusive om ver te komen. "

Omdat er geen contract is komt gta iv juist op beide consoles uit. Rockstar heeft zelf besloten geen pc versie uit te brengen. Anders had microsoft daar ook wel een contract voor kunnen maken om er een 'games for windows live' sticker op te plakken en zo het spel naar de pc te brengen.

Oké. Dat van wel of geen contract met microsoft en sony wist ik ook niet zeker. Maar ik dacht dat ik dat ergens gelezen had. Verkeerd gelezen dus...

Maar toch blijf ik vurig hopen dat er een PC versie komt!! :koffie:

De consoles zullen wel voordelen hebben, dat ben ik zeker met je eens, maar de vrijheid met de muis daar wil ik gewoon niet van af... Het rijden daarentegen is wel weer fijner op de consoles.

Waarom moet een mens toch ook altijd keuzes maken.... :N

Link to comment
Delen op andere websites

b4rtsimps0n je zegt dat je niet tege NilsHolgersson, maar als je iets post dan heb je het tege iedreen :?

En NilsHolgersson mag zeggen wat hij wil, dus ik ben met NilsHolgersson mee eens :tu:

Hij begint tegen me te praten en dan moet ik opeens stil zijn, snap jij dat nou?

Wat ik bedoelde was, ik zal het even in termen van automerken uitleggen; een BMW-rijder denkt misschien "zo'n Audi vind ik vreselijk rijden". Terwijl een Audi-rijder het juist heerlijk vindt. Is het dan voor de Audi-producenten relevant wat de BMW-rijder vindt? Nee, want zijn doelgroep is de Audi-rijder. Dat b4rtsimps0n het niet fijn vindt om GTA met een toetsenbord te spelen is daarom niet relevant, want de doelgroep zijn de PC-gamers. En die zullen er toch geen moeite mee hebben? Zo ingewikkeld kunnen "die pijltjes" nooit zijn.

Dat is een verkeerde vergelijking.

Dit is een forum en iedereen leest dit als hij/zij wil.

Dus iedereen mening kan relevant zijn, als iemand die wil verkondigen. Dat wil niet zeggen dat de mening (van B4rtSimps0n in dit geval) relevant is voor ontwikkelaars voor de PC. Die hebben een andere doelgroep.

Dus Audi-producenten hoeven geen BMW-rijder's mening, en PC Game-producenten hoeven B4rtSimps0n's mening niet. Maar dit forum is ook niet bedoelt voor PC Game-producenten.

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, niks mis met die vergelijking. Er worden namelijk alleen drogredenen geopperd waarom GTAIV niet op de PC uitgebracht moet worden. Dat is niet relevant, want je hoeft er niet verplicht mee te spelen. Als je liever op een console speelt kun je dat gewoon doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, niks mis met die vergelijking. Er worden namelijk alleen drogredenen geopperd waarom GTAIV niet op de PC uitgebracht moet worden. Dat is niet relevant, want je hoeft er niet verplicht mee te spelen. Als je liever op een console speelt kun je dat gewoon doen.

Het gaat echt helemaal nergens meer over dit! :7:schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, niks mis met die vergelijking. Er worden namelijk alleen drogredenen geopperd waarom GTAIV niet op de PC uitgebracht moet worden. Dat is niet relevant, want je hoeft er niet verplicht mee te spelen. Als je liever op een console speelt kun je dat gewoon doen.

Ik zie niemand die zegt dat GTA niet op de PC zou moeten komen. Alleen dat GTA eerder een console spel is dan een PC spel.

daar ben ik het mee eens, want de laatste GTA's zijn eerst op de console('s) uitgrkomen en daarna pas op de PC, of zelfs helemaal niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is een consolespel EN een PC-spel. Daarom hoort het op de PC thuis. De hele serie is op de PC uitgekomen (behalve die Stories-dingen). Gran Turismo is geen PC-spel, die verwacht ik dan ook allerminst op de PC.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is een consolespel EN een PC-spel. Daarom hoort het op de PC thuis. De hele serie is op de PC uitgekomen (behalve die Stories-dingen). Gran Turismo is geen PC-spel, die verwacht ik dan ook allerminst op de PC.

maar (bijna) elk spel is toch ook uitgekomen op de console. Dan hoort GTA toch net zo goed op de console thuis?

Als je het vergelijkt met Battlefield, die kwam eerst op de PC uit, en daarna op de PS2. Daarom is het toch ook geen console spel, maar een PC spel.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat hoort het toch ook? Alleen dit topic gaat erover of GTAIV op de pc uitkomt ofniet. Als iemand (ik dan, in dit geval) zegt "Ja hij komt ook op de PC uit want daar hoort hij thuis (thuis als in; op de plank tussen de andere PC-games, niet als in "de PC is zijn huis en niet de consoles"), de hele serie is immers op de PC uitgekomen" dan is het toch niet relevant om te zeggen "het is meer een console game".

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...