Jump to content

gta IV op de pc?

gta fan man

Recommended Posts

Dat hoort het toch ook? Alleen dit topic gaat erover of GTAIV op de pc uitkomt ofniet. Als iemand (ik dan, in dit geval) zegt "Ja hij komt ook op de PC uit want daar hoort hij thuis (thuis als in; op de plank tussen de andere PC-games, niet als in "de PC is zijn huis en niet de consoles"), de hele serie is immers op de PC uitgekomen" dan is het toch niet relevant om te zeggen "het is meer een console game".

ben jij ter wereld gekomen om mensen te (blijven) irriteren ofo? :duh:

Delen op andere websites

• Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• b4rtsimps0n

96

• Shorty_D

45

• NilsHolgersson

34

• Naudin

33

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik wordt een beetje narrig van de discussie zo langzamerhand dus ik raad iedereen aan vanaf nu gewoon te posten en geen ruzie meer te maken. De vraag is simpelweg of jij denkt (of hoopt) dat GTA IV op de PC komt. Niets meer en niets minder. Persoonlijk hoop ik van wel, want ik heb echt geen zin om een console te kopen voor dat doel. En komt het spel niet voor de PC uit dan heeft schaap gewoon dikke vette pech en zal ik het weer moeten doen met de verhalen van anderen ^_^

Maar nu: stoppen met dat ge-irriteer van elkaar.....

Delen op andere websites

^ Dat begrijp ik nou niet van sommige van jullie... Mooi voorbeeld van mensen op dit forum waarvan ik denk dat ze van een koude kermis thuis zullen komen, zoals ik hier al genoemd heb.

"En komt het spel niet voor de PC uit dan heeft schaap gewoon dikke vette pech en zal ik het weer moeten doen met de verhalen van anderen"

Verhalen van anderen? Zou je niet zorgen dat je het spel zélf kunt gaan spelen straks?

Dat begrijp ik nou niet van sommige van jullie...

Jullie zitten allemaal elke dag hier te discussiëren over GTA:IV, te kwijlen op nieuwe informatie en telkens roepen "Ik kan niet wachten" terwijl jullie verder niet eens investeren om het überhaupt mogelijk te maken om het spel te spelen... want over een PC-versie valt nog veel te speculeren. Als het op de PC zou uitkomen, hadden ze dat allang aangekondigd. Lees deze post nog maar eens om te begrijpen waarom het zeer twijfelachtig is of GTA:IV op de pc uit zal komen...

Delen op andere websites

Verhalen van anderen? Zou je niet zorgen dat je het spel zélf kunt gaan spelen straks?

Jullie zitten allemaal elke dag hier te discussiëren over GTA:IV, te kwijlen op nieuwe informatie en telkens roepen "Ik kan niet wachten" terwijl jullie verder niet eens investeren om het überhaupt mogelijk te maken om het spel te spelen...

Ik begrijp eerlijk gezegd niet zo goed waar jij je zo druk om maakt. Volgens mij heb ik nergens kwijlend rondgelopen in de hoop zo snel mogelijk GTA IV te spelen. Sterker nog, je zult moeten zoeken naar posts van me in dat forum. Het enige wat ik hoop is dat ie op de PC uitkomt zodat ik hem ook kan spelen. Want nee, ik koop geen console daarvoor. Ik heb al een hekel aan laptops omdat de knopjes me te klein zijn dus dan ga ik zeker geen spelconsole kopen. En ja, dan moet ik het hebben van de verhalen van anderen en dat is jammer, maar géén drama hoor. Komt ie op de PC dan heb ik mazzel, komt ie er niet op dan heb ik pech ^_^

Delen op andere websites

Jullie zitten allemaal elke dag hier te discussiëren over GTA:IV, te kwijlen op nieuwe informatie en telkens roepen "Ik kan niet wachten" terwijl jullie verder niet eens investeren om het überhaupt mogelijk te maken om het spel te spelen...

Ik begrijp eerlijk gezegd niet zo goed waar jij je zo druk om maakt. Volgens mij heb ik nergens kwijlend rondgelopen in de hoop zo snel mogelijk GTA IV te spelen. Sterker nog, je zult moeten zoeken naar posts van me in dat forum. Het enige wat ik hoop is dat ie op de PC uitkomt zodat ik hem ook kan spelen. Want nee, ik koop geen console daarvoor. Ik heb al een hekel aan laptops omdat de knopjes me te klein zijn dus dan ga ik zeker geen spelconsole kopen. En ja, dan moet ik het hebben van de verhalen van anderen en dat is jammer, maar géén drama hoor. Komt ie op de PC dan heb ik mazzel, komt ie er niet op dan heb ik pech ^_^

Ik maak me niet druk hoor. Ik ga namelijk een PS3 kopen zodat ik zeker ben dat ik het spel kan gaan spelen straks en niet teleurgesteld word. Ik had het ook niet over jou specifiek, maar over vele andere leden.

Wat ik niet begrijp is waarom iedereen er maar vanuit gaat dat het op de PC uitkomt. Stel je eens voor dat het niet gaat gebeuren. Dan, zeg je zelf al, heb je pech. Dan is de helft van dit forum dalijk teleurgesteld en zijn er nog maar een paar leden waarmee we kunnen discussiëren over het spel, omdat diegene allemaal een console hebben.

Ik zeg je eerlijk, ik koop een PS3 omdat ik GTA:IV wil spelen. Ik ga mee met de trend. Er komen ook veel meer toffere spellen uit later, daar doe ik het ook voor. Maar hetgene wat mij overgehaald heeft is GTA:IV.

Kortom, ik vind het raar dat sommige mensen er maar vanuit gaan dat die op de PC uitkomt terwijl dit nog lange niet zeker is. Maarja, hier kunnen we over blijven discussiëren, laten we er maar over ophouden ^_^

Delen op andere websites

Ik koop liever een nieuwe videokaart dan dat ik een console van boven de 500 euro aanschaf... Kan ik gelijk de spellen die ik al heb in betere kwaliteit spelen. Volgens mij kan je met dat geld je pc heel wat opkrikken qua prestaties hoor.

Delen op andere websites

^ Dat begrijp ik nou niet van sommige van jullie... Mooi voorbeeld van mensen op dit forum waarvan ik denk dat ze van een koude kermis thuis zullen komen, zoals ik hier al genoemd heb.

"En komt het spel niet voor de PC uit dan heeft schaap gewoon dikke vette pech en zal ik het weer moeten doen met de verhalen van anderen"

Jullie zitten allemaal elke dag hier te discussiëren over GTA:IV, te kwijlen op nieuwe informatie en telkens roepen "Ik kan niet wachten" terwijl jullie verder niet eens investeren om het überhaupt mogelijk te maken om het spel te spelen... want over een PC-versie valt nog veel te speculeren. Als het op de PC zou uitkomen, hadden ze dat allang aangekondigd. Lees deze post nog maar eens om te begrijpen waarom het zeer twijfelachtig is of GTA:IV op de pc uit zal komen...

Ik kan ook niet wachten, maar wat ik zeker niet ga doen is een console kopen! Ik vind GTA gewoon niet lekker spelen op de console en trouwens ook veel te duur om alleen GTA erop te spelen. Dat is persoonlijk en dus wacht ik af tot hij naar de PC komt, waar ik wel vanuit ga. Alleen helaas is het nog niet zeker...

Delen op andere websites

En wie weet is Rockstar vanaf het begin al begonnen met ontwikkelen voor de PC en hoeft het helemaal niet ge-port te worden. De enige reden waarom GTA IV eerst op de PS3 en Xbox 360 uitkomt is omdat ze een contract hebben, meer niet.

Dus ik heb nog steeds hoop dat GTA IV uitkomt op de PC, en zo hoort het ook vind ik, want GTA hoort gewoon thuis op de PC!!

Mzzl...

zo'n pc is altijd nog steeds duurder dan 2 360's of 2 ps3's. En nee, rockstar is niet vanaf het begin af aan bezig met die voor de pc, want dan hadden ze dit gewoon aangekondigd dat ze voor 3 platformen tegelijk gta iv uitbrengen. en dat is nogal moeilijk met zon groot spel als gta iv, waar ze al 3 jaar voor nodig hebben voor een console versie.

en het is en blijft ook nog wel even een kleine markt voor gta iv op de pc.

Ik vind meer dat GTA thuis hoort op een console..vooral de 3d versies. ik vind het met die stomme pijltjes enzo vet irritant spelen, ik speel liever met een controller, goed zelf de snelheid kunnen bepalen en beter kunnen sturen.

Er is géén contract! Anders was het weer een playstation (half jaar) exclusive geweest. google maar even dan vind je uitspraken zoals dit: "Sony heeft Rockstar best beledigd door te zeggen dat de PS3 geen GTA4 NODIG heeft als system exclusive om ver te komen. "

Omdat er geen contract is komt gta iv juist op beide consoles uit. Rockstar heeft zelf besloten geen pc versie uit te brengen. Anders had microsoft daar ook wel een contract voor kunnen maken om er een 'games for windows live' sticker op te plakken en zo het spel naar de pc te brengen.

hoeso weinig mensen spelen gta op de pc dat is nog altijd iets van 50% en voor €600 heb je al een pc die alle spellen aan kan en dat ligt aardig in de buurt van de ps3 prijsen

kan iedereen hier niet lezen? ik heb niet gezegd dat weinig mensen gta op de pc spelen, maar dat er meer console gta's zijn..dat is iets heel anders. en dat de markt voor gta iv nu klein is omdat de pc's het niet aankunnen :duh: en voor 600 euro heb je nog geen pc die gta iv aan kan, sowieso niet in de staat zoals ie er voor de 360 en ps3 eruit ziet. de pc's die je voor 600 euro koopt..als er al een monitor bij zit..hebben meestal net een beetje processor en wat geheugen, maar kwa grafische kracht laten ze vaak te wensen over.

ik heb niet over een of andere 3e rangse pc uit de winkel maar over een samengestelde dan ben je een stuk goedkoper uit en voor €600 heb je een pc die crysis aan kan en daar komt gta IV als ie op de pc komt waarschijnlijk niet boven uit.

Delen op andere websites

ik heb niet over een of andere 3e rangse pc uit de winkel maar over een samengestelde dan ben je een stuk goedkoper uit en voor €600 heb je een pc die crysis aan kan en daar komt gta IV als ie op de pc komt waarschijnlijk niet boven uit.

oh..laat maar is zo'n samenstelling zien dan, die zo ongeveer gelijk is aan de specs van een 360 of ps3.

en je kan inderdaad wel wat goedkoper uit zijn als je een samengestelde pc koopt, maar dan nog blijft de markt klein. heel veel mensen zijn zo stom om dit niet te doen en voor de zelfde prijs een bagger pc kopen in de winkel, en voor games ben je dan nog niet echt goed uit.

Delen op andere websites

Alsof de Xdoos 360 zo veel voorstelt.

Ik vraag me af wat de rekenkracht van de nieuwe generatie consoles is, en dan zal die van de playstation3 in vergelijking tot de pc´s misschien nog zeer tegenvallen.

Bewerkt: door Bradley H.
Delen op andere websites

Alsof de Xdoos 360 zo veel voorstelt.

Ik vraag me af wat de rekenkracht van de nieuwe generatie consoles is, en dan zal die van de playstation3 in vergelijking tot de pc´s misschien nog zeer tegenvallen.

De processors van de consoles (zeker de CELL (ps3)) zijn zeker krachtiger dan computer procs. Alleen hebben de consoles wel minder RAM geheugen enzo, maargoed ze hebben natuurlijk ook minder nodig. :puh:

Delen op andere websites

oh..laat maar is zo'n samenstelling zien dan, die zo ongeveer gelijk is aan de specs van een 360 of ps3.

en je kan inderdaad wel wat goedkoper uit zijn als je een samengestelde pc koopt, maar dan nog blijft de markt klein. heel veel mensen zijn zo stom om dit niet te doen en voor de zelfde prijs een bagger pc kopen in de winkel, en voor games ben je dan nog niet echt goed uit.

Het gaat erom dat er genoeg mensen zijn die wèl wat meer geld over hebben om een PC aan te schaffen om er GTA IV op te spelen. Met een PC van 600 euro ben je er niet nee, maar rond de 1000 - 1200 euro kom je al een heel eind hoor! En ik denk dat de markt voor GTA IV op de PC ook wel aardig groot is.

Sowieso een PC vergelijken qua hardware met een Xbox 360 of PS3 heeft totaal geen zin, want ze toveren de beelden allemaal op een totaal verschillende manier op het beeld.

Delen op andere websites

Persoonlijk hoop ik van wel, want ik heb echt geen zin om een console te kopen voor dat doel. En komt het spel niet voor de PC uit dan heeft schaap gewoon dikke vette pech en zal ik het weer moeten doen met de verhalen van anderen ^_^

Dat kan toch niet, Schaap. Jij wilt hier de scepter zwaaien, dan moet je weten waar het over gaat. Een echte Don, die kan toch ook niet alleen leven van de verhalen van anderen. Die moet zelf een gangster zijn!

>>> Door GTA-Sheep: Da's waar eigenlijk, maar ik krijg het er bij mevrouw Schaap niet doorheen dat ik 500 euro moet investeren in een speeltje zodat ik mijn hobby hier op het forum weer kan uitoefenen :D. En daarnaast: er blijven nog genoeg fora over om de scepter over de zwaaien :puh:<<<

Delen op andere websites

Begrijp uberhaupt niet waarom men nog ervan uitgaat dat GTA 4 misschien niet op de PC zou uitkomen. Denk eens aan de inkomsten die Rockstar misloopt.Heb je uberhaupt wel eens naar andere GTA fora gekeken met een soortgelijk "onderzoek"? Daar blijkt 70%,75% en zelfs 80% zeker de PC versie te gaan halen dus kan je nagaan wat voor omzet je van de PC markt kan verwachten wat betreft GTA games.

Daarbij heeft rockstar nog altijd een positieve gedachten wegens de grote modcommunity die je bij menig console niet kan krijgen.

Dus het is niet OF de PC een GTA 4 krijgt maar wanneer.

Delen op andere websites

Begrijp uberhaupt niet waarom men nog ervan uitgaat dat GTA 4 misschien niet op de PC zou uitkomen. Denk eens aan de inkomsten die Rockstar misloopt.Heb je uberhaupt wel eens naar andere GTA fora gekeken met een soortgelijk "onderzoek"? Daar blijkt 70%,75% en zelfs 80% zeker de PC versie te gaan halen dus kan je nagaan wat voor omzet je van de PC markt kan verwachten wat betreft GTA games.

Daarbij heeft rockstar nog altijd een positieve gedachten wegens de grote modcommunity die je bij menig console niet kan krijgen.

Dus het is niet OF de PC een GTA 4 krijgt maar wanneer.

Ja hoor natuurlijk. Jullie weten ook niet waar jullie over praten zeg. Hoe vaak moet ik het nog uitleggen...

1 - De markt voor GTA:IV op de PC is wél klein, omdat de games van de toekomst veel te veel vragen van de huidige PC's. Het feit dat iedereen hem op de pc wil hebben is leuk, maar het gaat erom wie hem op de PC kán spelen, qua hardware. En dát is een kleine markt, want de hardware die vereist is kost reteduur en is nu nog vrij exclusief. Jullie onderschatten het zwáár. Het is wél de vraag OF het komt, want er is niets over gezegd.

Ik begrijp dat jullie graag GTA:IV naar de PC zien komen, maar ga er gewoon niet zo makkelijk van uit. Geef jezelf nou geen valse hoop en denk eens realistisch na.

2 - Denk jij nou echt dat R* de modcommunity goedkeurt????? Ben je het 'Hot Coffee' schandaal vergeten ofzo? Die kwam door een paar slimmerikken die het sex-gedeelte van de Dates in SA zichtbaar maakten. Modden is echt niet geheel legaal of onschuldig hoor. Denk je dat de bekende autofabrikanten het leuk vinden om hun auto's in een game te zien zonder dat zij ervoor betaalt krijgen? Daar kan R* voor aangeklaagd worden, ondanks dat zij het niet erin hebben gestopt.

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...