Jump to content

gta IV op de pc?


gta fan man

Recommended Posts

Ben het heel erg met "jaah90" eens! Denk dat R* veel geld KAN mislopen als ze geen GTA IV op de pc uitbrengen! Denk aan de duizenden en duizenden modders op de wereld(oke overdreven :puh: ) (Ben zelf ook al een model aan het maken, om te kijken of ik kan converten naar GTA IV als die op de pc uitkomt :puh: )

Ik bedoel, ik denk ook wel dat ze hem op de pc uitbrengen: Was het bij SA niet zo toen de "Hot Coffee" fixed 2.0 uitkwam, dat je niet kon modden? Toen brachten ze daarna een 1.1 ofzo uit waar je wél kon modden, maar geen "Hot Coffee" mod kon doen?(dat is wat ik heb gehoord een keer)

Dus, ze gingen speciaal een versie maken waar je wél kon modden, dat heeft ze ook wel geld gekost lijkt me, dus wat mij lijkt: ze hebben het er voor over om een versie te maken waar je kan modden, terwijl ze dat tijd én geld kost, (lijkt me), waarom deden ze dat dan: Ze verdienen eraan omdat veel mensen toch wilden modden, maar NIET "Hot Coffee" wilden,

(Mijn theorie)

Nou zal je zeggen, wat heeft dit met GTA IV te maken:

Op ps3 en xbox 360 kan je voor zover ik weet niet modden, dus het R* zou dan het geld mislopen van modders die het spel willen, dus lijkt het me, omdat ze bij SA ook nog een EXTRA (eigenlijk) versie maakten waarin je kan modders, dat ze dat hier ook doen, alleen hier is er zeg maar nog geen andere eerdere versie waarin je kan modden :)

Hoop dat dat te begrijpen is, want ik weet niet precies hoe 'k dat het beste kan uitleggen :puh:

Vrij nutteloos bericht nu ik lees dat v1.1 niet door R* is uitgebracht.. :duh: Pfft, lol, had ik dat maar eerder geweten, had me n hoop typwerk bespaard :puh:

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    96

  • Shorty_D

    45

  • NilsHolgersson

    34

  • Naudin

    33

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik denk het niet, want GTA IV zit op een Blueray dvd, en PC's hebben geen blueray speler.

Je kan het wel kopen maar kost nu rap €700. Daarom denk ik dat ze het niet zullen doen.

Nee hoor... Op de xbox 360 verschijnt hij ook gewoon op een dvdtje, en ookal zou hij op bluray komen (360 en ps3) waarom zou je de pc versie dan niet op een dvdtje kunnen gooien... :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Ben het heel erg met "jaah90" eens! Denk dat R* veel geld KAN mislopen als ze geen GTA IV op de pc uitbrengen! Denk aan de duizenden en duizenden modders op de wereld(oke overdreven :puh: ) (Ben zelf ook al een model aan het maken, om te kijken of ik kan converten naar GTA IV als die op de pc uitkomt :puh: )

Ik bedoel, ik denk ook wel dat ze hem op de pc uitbrengen: Was het bij SA niet zo toen de "Hot Coffee" fixed 2.0 uitkwam, dat je niet kon modden? Toen brachten ze daarna een 1.1 ofzo uit waar je wél kon modden, maar geen "Hot Coffee" mod kon doen?(dat is wat ik heb gehoord een keer)

Dus, ze gingen speciaal een versie maken waar je wél kon modden, dat heeft ze ook wel geld gekost lijkt me, dus wat mij lijkt: ze hebben het er voor over om een versie te maken waar je kan modden, terwijl ze dat tijd én geld kost, (lijkt me), waarom deden ze dat dan: Ze verdienen eraan omdat veel mensen toch wilden modden, maar NIET "Hot Coffee" wilden,

(Mijn theorie)

Nou zal je zeggen, wat heeft dit met GTA IV te maken:

Op ps3 en xbox 360 kan je voor zover ik weet niet modden, dus het R* zou dan het geld mislopen van modders die het spel willen, dus lijkt het me, omdat ze bij SA ook nog een EXTRA (eigenlijk) versie maakten waarin je kan modders, dat ze dat hier ook doen, alleen hier is er zeg maar nog geen andere eerdere versie waarin je kan modden :)

Hoop dat dat te begrijpen is, want ik weet niet precies hoe 'k dat het beste kan uitleggen :puh:

Versie 1.1 is niet gemaakt door Rockstar.

Ik denk niet dat GTAIV op de PC komt, hoop het natuurlijk wel want GTA ziet er shit uit op de Playstation.

En ik denk dat emuleren idd onmogelijk is. Hoewel, dat dacht ik ook voor de PS1, en daar zijn ook prima emulators voor.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk het niet, want GTA IV zit op een Blueray dvd, en PC's hebben geen blueray speler.

Je kan het wel kopen maar kost nu rap €700. Daarom denk ik dat ze het niet zullen doen.

Zu kunnen het ook op 2 of 3 dvd's zetten. Zo kan de computer 1 of 2 DVD's naar de harde schijf kopieren en de laatste dvd gebruiken om het spel te spelen. GTA III en Vice City kwamen ook op 2 CD's uit.

Maar als ze denken op de computer minder winst te maken als de productie kosten zijn zullen ze het niet doen.

Zo wordt de computer versie door veel mensen gedownload en door b.v. de hot coffee mod kregen ze een hele grote boete. Ook zal het misschien te duur zijn om het over te zetten naar computer versie omdat deze ander soort processor heeft.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat GTAIV op de PC komt, hoop het natuurlijk wel want GTA ziet er shit uit op de Playstation.

En ik denk dat emuleren idd onmogelijk is. Hoewel, dat dacht ik ook voor de PS1, en daar zijn ook prima emulators voor.

Op de next gen consoles zal GTA IV er beter uit zien als op de mogelijke pc versie.

En over de emulator, PS1 is al ruim 10 jaar oud en heeft een processor van 34 mhz, vind je het gek dat je die op een 3 ghz pc kan laten lopen.

PS3 heeft 7x3,2 ghz, misschien kan je die op zijn vroegst over 10 jaar emuleren maar niet iets na dat GTA IV uit is.

Link to comment
Delen op andere websites

ze gooien het vast wel naar de pc. kijk maar naar topics op dit forum en op anderen. bij topics zoals: waar koop jij GTA IV voor?, kiest de helft voor pc.. ze lopen dan echt heel veel geld mis

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat GTAIV op de PC komt, hoop het natuurlijk wel want GTA ziet er shit uit op de Playstation.

Lol..

blijkbaar nog niet genoeg in de ps3 verdiept?

ze gooien het vast wel naar de pc. kijk maar naar topics op dit forum en op anderen. bij topics zoals: waar koop jij GTA IV voor?, kiest de helft voor pc.. ze lopen dan echt heel veel geld mis

en de helft van die helft .. die zal het spel wel illegaal downloaden

ookal is niet iedereen zo maar het is wel een feit helaas

maar het zou leuk zijn voor de mensen die geen

ps3 of xbox 360 hebben..

alleen denk pas dat we het tehoren krijgen

als het spel in de winkel ligt voor de ps3 of xbox

en als ie wel uit komt voor de pc zal die rond juni 2008 uitkomen denk ik

Bewerkt: door Biocount
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat GTAIV op de PC komt, hoop het natuurlijk wel want GTA ziet er shit uit op de Playstation.

En ik denk dat emuleren idd onmogelijk is. Hoewel, dat dacht ik ook voor de PS1, en daar zijn ook prima emulators voor.

Op de next gen consoles zal GTA IV er beter uit zien als op de mogelijke pc versie.

En over de emulator, PS1 is al ruim 10 jaar oud en heeft een processor van 34 mhz, vind je het gek dat je die op een 3 ghz pc kan laten lopen.

PS3 heeft 7x3,2 ghz, misschien kan je die op zijn vroegst over 10 jaar emuleren maar niet iets na dat GTA IV uit is.

uhu de pc doet heus niet onder voor een ps3 of xbox 360 bovendien denk ik dat ze sowieso wachten zodat de ps3 en xbox360 lekker goed verkopen en dan aankondigen voor de pc en ik denk ook dat ze mischien wachten tot dat de dx10 kaarten goedkoper zijn zodat ze hem makkelijker kunnen verkopen.

bovendien is de computer industrie de snelts groeiende en ontwikkelende vergelijk een spel van 2002 maar met crysis. en er zal wel een reden zijn waarom die niet op de ps3 of xbox360 komt

Bewerkt: door gta goodie
Link to comment
Delen op andere websites

Helaas Niels, we weten het echt niet. Tot op heden is het enige wat bekend is dat het de PS3 en de XBox 360 gaan worden, maar wat er daarna gebeurd? Geen idee. Net als jij hoop ik ook op een PC-release. Mocht ie nog komen verwachten we hem niet eerder dan half/eind 2008....

Dikgedrukt lijkt me wel een beetje idioot.

Als je bedenkt dat tot nu toe elke GTA versie rondstreeks het einde van het 1e en begin van het 2e kwartaal kwamen verwacht ik niet dat het nu ineens kerst gaat worden.

Als ze slim zijn houden ze zich gewoon aan die tijd anders gaat het te veel geld kosten die je misloopt.

Toch?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat GTAIV op de PC komt, hoop het natuurlijk wel want GTA ziet er shit uit op de Playstation.

En ik denk dat emuleren idd onmogelijk is. Hoewel, dat dacht ik ook voor de PS1, en daar zijn ook prima emulators voor.

Op de next gen consoles zal GTA IV er beter uit zien als op de mogelijke pc versie.

En over de emulator, PS1 is al ruim 10 jaar oud en heeft een processor van 34 mhz, vind je het gek dat je die op een 3 ghz pc kan laten lopen.

PS3 heeft 7x3,2 ghz, misschien kan je die op zijn vroegst over 10 jaar emuleren maar niet iets na dat GTA IV uit is.

uhu de pc doet heus niet onder voor een ps3 of xbox 360 bovendien denk ik dat ze sowieso wachten zodat de ps3 en xbox360 lekker goed verkopen en dan aankondigen voor de pc en ik denk ook dat ze mischien wachten tot dat de dx10 kaarten goedkoper zijn zodat ze hem makkelijker kunnen verkopen.

bovendien is de computer industrie de snelts groeiende en ontwikkelende vergelijk een spel van 2002 maar met crysis. en er zal wel een reden zijn waarom die niet op de ps3 of xbox360 komt

Er gaan geruchten dat Crysis naar de PS3 komt, ze zochten naar PS3 developers, en aangezien eigenlijk alleen maar Crysis ontwikkelen daar... :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

ze gooien het vast wel naar de pc. kijk maar naar topics op dit forum en op anderen. bij topics zoals: waar koop jij GTA IV voor?, kiest de helft voor pc.. ze lopen dan echt heel veel geld mis

Ja, maar LCS en VCS zijn toch ook niet voor de PC uitgekomen? En die zijn ook ''populair'' bij de mensen geweest voor de PC ;) Als IV uitkomt krijgt het wel hoge systeemeisen :{

Link to comment
Delen op andere websites

ze gooien het vast wel naar de pc. kijk maar naar topics op dit forum en op anderen. bij topics zoals: waar koop jij GTA IV voor?, kiest de helft voor pc.. ze lopen dan echt heel veel geld mis

Ja, maar LCS en VCS zijn toch ook niet voor de PC uitgekomen? En die zijn ook ''populair'' bij de mensen geweest voor de PC ;) Als IV uitkomt krijgt het wel hoge systeemeisen :{

Dat is waar maar GTA 3 en Vice City wel.Wat eigenlijk de orginele zijn met de zelfde stad.Als je dan bedenkt dat ze dan deze games ook uitbrengen... veel inkomst zal het niet zijn geloof me maar.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat ze op het moment in een conflict zitten bij R*:

Wel uitbregen op pc en het risico nemen {geld investeren en hopen dat het verkoopt} of veilig zijn en het alleen op de PS3 en Xbox laten uitkomen.

Ze realiseren zich in ieder geval wel dat heel veel mensen/modders/gamers diep teleurgesteld zouden zijn als IV niet uitkomt voor de pc. Ik heb ook mede de pc zodat ik cheats, mods, maps, vehicles, savegames e.d kan gebruiken, dat kan allemaal niet op de consoles.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat ze op het moment in een conflict zitten bij R*:

Wel uitbregen op pc en het risico nemen {geld investeren en hopen dat het verkoopt} of veilig zijn en het alleen op de PS3 en Xbox laten uitkomen.

Ze realiseren zich in ieder geval wel dat heel veel mensen/modders/gamers diep teleurgesteld zouden zijn als IV niet uitkomt voor de pc. Ik heb ook mede de pc zodat ik cheats, mods, maps, vehicles, savegames e.d kan gebruiken, dat kan allemaal niet op de consoles.

Daar vergis je je, cheats, savegames, extra content (missies etc) zijn wel degelijk mogelijk op een console, cheats zowiezo en de xbox versie van SA ondersteunt ook savegames, daarnaast gaat R* extra content aanbieden over Xlive. :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...