.Syfes Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2006 Ik was eens aleen thuis en ik hoorde van alle geluiden net of iemand me bespied,en ik was echt bang Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2006 Dat heb ik ook weleens. Afgelopen nacht werd ik wakker van raar gekraak enzo. Mijn gordijnen gingen heen en weer terwijl mijn raam gewoon dicht was Ook zie ik regelmatig zwarte schimmen in mijn kamer, zeer vreemd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2006 Kijken jullie wel eens op Discovery Channel het Progamma A Haunting. Het komt volgens mij elke zondag nacht erop rond 12 uur. Het gaat over waargebeurde verhalen waarin mensen hun verhaal vertellen. Hier gaat het echt erg met Demonen zelfs. Heel intressant maar ook soms wel eng progamma. Ik kijk het altijd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pennywise The Clown Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2006 ik keek vroeger op zondag altijd naar foxkids. daar kwam dan altijd tusse de middag "scary but true". verhalen van geesten enzo. helaas is dit van de buis af Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2006 Gister ging de achterdeur zomaar open 9 uur. En 's avonds flikkert mijn lamp soms . Hij staat uit maar soms gaat hij 1/10 seconden aan Creepy... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Yohan Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2006 Wooow vet verhaal san andreas... Lampen die flikkeren, dat kan ook komen omdat de lamp stuk is... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2006 Kijken jullie wel eens op Discovery Channel het Progamma A Haunting.Het komt volgens mij elke zondag nacht erop rond 12 uur. Het gaat over waargebeurde verhalen waarin mensen hun verhaal vertellen. Hier gaat het echt erg met Demonen zelfs. Heel intressant maar ook soms wel eng progamma. Ik kijk het altijd. Ik zal het aanstaande zondag even kijken samen met Zillah Bedankt voor de tip Mazzeltje. Enneh lampen die flikkeren, ja dat kan inderdaad als die lamp bijna kapot is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaBeast Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2006 Zal je wat vertellen, Wat echt gebeurt is. Op een avond, met 3 vrienden van me. 1 Tje daarvan ziet spoken. En een andere vriend van me wou het ook zien. Dus gaf die ene vriend (Kristof) het aan me andere vriend (Bram). Je ziet de geesten (zo noem ik het liever, in plaats van spoken) aleen als het donker is. En we hadden zo een klein schemer lichtje (nachtlampje) en we deden die uit. Wat nu bleek: dat ik en de andere (Stef) het ook een beetje hadden gekregen. We zagen het nu alle 4... in alle paniek had ik het licht terug aangedaan. En we gingen naar mijn kelder. ik opende het kolenkot om te kijken wat daar nog lag enzo. In eens zie ik daar een beer van een vesnt staan, ik gooi de deur dicht en ren weg. Mijn andere vrienden vroegen wat er was en ik zei dat daar dus een ber van een man in stond. Ze geloogden me niet en gingen kijken. Zij zagen ze ook en renden ook weg. Die man waarover ik het had, was ongeveer zo groot en zo breed als een deur. De avond nadien zat ik in mijn stoel voor de pc, alweer met mijn 2 vrienden (bram was weg) . Ineens voelde ik een zeer koude rilling, van mijn voeten naar boven kruipen tot aan mijn hoofd. (een geest zei kristof achteraf) Ik weet niet wat erna is gebeurt want dat kan ik me niet herinneren. Mijn vrienden zeiden achteraf dat ik kwaad begon te worden en op Kristof afliep. Ze zeiden dat ze me fastpakteg en met me begonnen te schudden. Toen begon ik terug normaal te worden. Even erna, zat ik op mijn bed, tv te kijken, samen met Stef en Kristof. Ineens voelde ik het weer, dat geril, maar minder fel. Ik vertelde het snel tegen Kristof, die me vastnam en zei, sla mij. Ik voelde dat ik het echt wou doen, aleen kon ik me nog net bedwingen en ineens voelde ik het geril weer en was het voorbij. Ik vertelde dat ik helemaal geen geesten meer wou zien hij probeerde het terug te nemen. Daarna ging ik slapen. Ik had nog 2 weken bang, maar zag ze niet meer. Greetz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killerfist Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2006 (bewerkt) 'Mr. X' date='12 Apr 2006, 11:18:25' post='388801']Dat heb ik ook weleens. Afgelopen nacht werd ik wakker van raar gekraak enzo. Mijn gordijnen gingen heen en weer terwijl mijn raam gewoon dicht was Ook zie ik regelmatig zwarte schimmen in mijn kamer, zeer vreemd. Had je mischien je verwarming aan, want door de opstijgende warmte beginnen je gordijnen te bewegen dat heb ik ook altijd. Bewerkt: 12 april 2006 door killerfist Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2006 (bewerkt) Ik heb ook welleens iets vaags meegemaakt: Ik lag op bed, en ik viel bijna in slaap. Toen hoorde ik een stem van mijn kast vandaan komen die op de stem van mijn vader leek. De stem zei iets van: 'Tim niet schrikken, dit is de uitvinding van de toekomst. Ik leef nu op straat' Ik vroeg, waar ben je dan? de stem zei: 'In een doos' Maar ik denk dat het gewoon een droom was, en omdat ik droomde van mijn kamer, leek het net alsof ik niet slaapte... Bewerkt: 12 april 2006 door Tim Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2006 Wooow vet verhaal san andreas...Lampen die flikkeren, dat kan ook komen omdat de lamp stuk is... Kijken jullie wel eens op Discovery Channel het Progamma A Haunting. Het komt volgens mij elke zondag nacht erop rond 12 uur. Het gaat over waargebeurde verhalen waarin mensen hun verhaal vertellen. Hier gaat het echt erg met Demonen zelfs. Heel intressant maar ook soms wel eng progamma. Ik kijk het altijd. Ik zal het aanstaande zondag even kijken samen met Zillah Bedankt voor de tip Mazzeltje. Enneh lampen die flikkeren, ja dat kan inderdaad als die lamp bijna kapot is. Jullie hebben gelijk, het duurt 10 sec voordat die lamp aan is. Hij is bijna stuk. En hets is een spaarlamp . Die gaan langzaamer aan dan gloeilampen e.d. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sunray Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2006 kun je naar discovery channel kijken in belgie? en ja ik was er alleen iemand vroeg dat hier. en ja ik was bang het enge is dat die fabriek 5 huizen van mij verder staatbrrrrrrrrrrrrrr. ik weet niet of het een spook was maar tempraturen enzo stemmen vlakbij je hoofd terwijl er intussen niemand was Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pennywise The Clown Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2006 ik denk dat iedereen wel een keer in zn leve te make krijgt met geesten. het zijn je eige angsten. ik ben banger van het meisje van bv F.E.A.R. of the ring, dan een grote stevige vent met een snor. het is je eige verbeelding maar het gebeurt wel degelijk. al honderde jaren en ze zijn er nog steeds niet achter wat het nou precies is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bless Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2006 @ Sunray: Je kan in België wel degelijk naar Discovery Channel kijken. Door middel van digitale televisie. We hebben hier dan zlefs 3 discovery channels! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2006 WTF!!! 3!!! Wat is erop? De NL'se begint saai te worden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.