Sunray Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2006 discovery channel hoe noemt die kanaal? of noemt het gewoon discovery channel? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
XboxGta Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2006 Het noemt gewoon 'Discovery Channel' Ik heb het niet op m'n tv omdat er enkele posten zijn weggenomen door 'digibox' (In Gent te Oost-Vlaanderen, België) Ik weet niet hoe het in Nederland zit... XboxGta Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DJ-TQM Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2006 in nederland heet het ook discovery channel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bless Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2006 (bewerkt) Um, je hebt Discovery met allerlei technologie, en dan nog andere dingen. Weet ze niet uit het hoofd. Edit: lol, xboxgta ik woon ook in gent. PM me eens. Bewerkt: 12 april 2006 door Bless Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2006 'Mr. X' date='12 Apr 2006, 11:18:25' post='388801']Dat heb ik ook weleens. Afgelopen nacht werd ik wakker van raar gekraak enzo. Mijn gordijnen gingen heen en weer terwijl mijn raam gewoon dicht was Ook zie ik regelmatig zwarte schimmen in mijn kamer, zeer vreemd. Had je mischien je verwarming aan, want door de opstijgende warmte beginnen je gordijnen te bewegen dat heb ik ook altijd. Snachts heb ik de verwarming nooit aan Snachts heb ik de verwarming niet nodig, en ik heb zware gordijnen namelijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sunray Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2006 me vader hangt gordijnen. en gordijnen zijn nooit zwaar. en van die zwarte schimmen heb ik ook veel maar dat is soms de schaduw. of je eigen schaduw. ik had ook eens dat mijn deur open en toe ging 5 minuten na elkaar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pitbull Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2006 ik heb vorig jaar in de winter een hut gebouwt met me neef puur uit verveling en we gingen er een keer snachts heen om te "roken" maar toen ik net de hut in wou gaan zei me neef dat ie iets zag en toen ging ik ook kijken toen zag je tussen de bomen zo een witte schim naar ons toe komen dus we begonnen te rennen als gekken en toen verloor ik me nieuwe pet in de bossen en toen moes ik dus terug <_< toen was ik echt bangdaar in die bossen zijn heel veel mensen omgekomen door de 2e wereld oorlog , je hebt daar ook een hele grote begraafplaats met zo een 100 duizend kruizen (allemaal duitsers) dus mischien dat dat er iets me had te maken, dat is trouwens in belgie ( lommel ) ik sta daar op zo een camping (Blauwe meer) Ik heb ook ooit zoiets meegemaakt (raar maar waar zelfde plaats), maar dan was ik men pet niet verloren maar de pop van m'n zus(ik had die pop niet verloren maar m'n zus hee). En ik had ook eerst zo'n witte schim gezien.Maar ik ging er niet heen om te roken, maar gewoon uit verveling. Dat was echt wel creepy en dit is ECHT gebeurt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta mega fan Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2006 ik was een keertje op wikigta aan het kijken voor voor een missie van gta lcs en toen hoorde ik gehijg achter me echt heel duidelijk maar toen hoorde ik iemand ook mijn naam noemen tim tim zij iemand maar ik weet niet of het een geest is het was in iedergeval snachts Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice Banana Geplaatst: 19 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2006 ik geloof dus wel in paranormale dingen dus:ik heb veel rendez vous het gevoel of je het al eens hebt meegemaakt. nog niet zo lang geleden had ik:ik was alleen thuis dus lekkr op de coputer.de telefoon hing ,ik nam op ,nieamand.5 minuten later nog een dat ging zo 10 keer tot mijn ouders thuis waren. en dit komt uit het boek:paranormaal belicht door andré groote in het chapter:engelbewaarders:hier 1 voorbeeld: Toen mijn broer heel ernstig ziek wad en tenslotte strierf,werd ik achtervolgd ddor beelden die ik op de muur zag.ik zat aan zijn ziekbed in het ziekenhuis toen ik op de muur op 2 knielende egnelend lijkende figuren zag.daarna zag ik in ons huis op de deur een figuur die licht uitstraalde.mijn buurvrouw heeft veel fam. verloren.als ik savonds achter haar sta zie ik som diezelfde lichrgevende figuur achter haar. ook zag ik eens bij miojn moeder een stralenkrans om haar hoofd. (dhr.J.Buit p. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Advancegta Geplaatst: 19 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2006 heksen en buiuteaardese werzens zijn shit en ik weet niet of ik in geesten geloof maar er zijn wel verhalen waarvan je denkt hoe kan het? wel heb ik dat ik iets droom en tijden later kojmt het uit en als het dan uitkomt herinner ik me opeens die droom weer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Niels- Geplaatst: 19 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2006 wel heb ik dat ik iets droom en tijden later kojmt het uit en als het dan uitkomt herinner ik me opeens die droom weer Dat heb ik best vaak. Ik vind het alleen maar grappig om het weer her te beleven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dead-Dodo Geplaatst: 19 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2006 ik had net nog had ik mijn boxen uitstaan had geen muziek programma aan en had ook geen ander aparaat aan dat die dingen kan ontvangen en hoorde op eens stemmen uit de boxen en het was engels alleen kon niet precies verstaan het was wel zowiets van :"this is inportant......." de rest kon ik niet meer horen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Advancegta Geplaatst: 20 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2006 vandaag weer: bedrijvendag ga naar een bedrijf en schrijf er een verslag over nou ik mocht naar dongen gaan(woon in oosterhout,bredA) naar een aardappelfabriek en ik was er nog nooit geweest en daar in die kantine gingen we zitten en ik ging op een stoel bij het raam zitten en het raam was open. eeen paar maanden geleden had ik over die ruimte gedroomd en ik zat ook nog op precies dezelfde plek en dat raam was toen ook open maar in die droom kwam niet naar voren dat het een aardappel fabriek is ik vind dit egt heel vaag maar ook leuk dat ik dat meemaak Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nick11123 Geplaatst: 20 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2006 (bewerkt) dat wat jij zegt heb ik ook weleens gehad,dan heb ik gedroomd dat ik in de klas zit en gebuerd er wat en een paar dagen later maak ik dat mee echt vaag ik had wel eens dat we een horrorfilm aan het kijken waren en opeens gingen de lichten flikkeren in huis en ik heb wel eens als ik in bed lig dan hoor ik als een gebonk of gekraak maar ja dat heb je als je in een huis van 100jaar woont Bewerkt: 20 april 2006 door nick11123 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juju Geplaatst: 20 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2006 Bij mij flikkert een licht ook altijd, maar dat kan natuurlijk ook aan de lamp liggen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.