GekkieJ01 Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Ik heb nog nooit spoken gezien en ik geloof er ook niet in (mijn mening). Alleen voor de mensen die het meegemaakt hebben hoe bang ben je dan?,En dat filmpje is wel creapy zeg. Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Ik geloof niet in spoken. Ze komen wel in films (niet dat het echte spoken zijn) voor dan is het wel leuk. Maar in het echt geloof ik er niet in. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Nope,Ik geloof er niet in! Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Nee. Ik geloof wel in geesten, maar niet dat je ze kan zien ofzo. Ik ken eens een jongen die is gestruikeld en in het water is gevallen. Zelf beweerd hij dat een geest een pootje uitstak, waardoor hij struikelde. Tot de dag van vandaag beweerd de jongen dat het zo is gegaan Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 spOken geloof ik zeker niet in , weet niet maar nee , geloof er niet in. Reageren
Gino99 Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Ik geloof er half wel in,en half niet.Wel omdat ik al eens iets heel mafs heb gezienwat erg veel op een spook lijkt,maar ook weer niet omdat het gewoon te gek voor woorden is,,een geest oproepen. Reageren
-eend- Geplaatst: 17 september 2007 Rapport Geplaatst: 17 september 2007 Ja. Waarom: Omdat ik ze zelf gezien heb.. ( Praat er alleen nooit over ) Reageren
-eend- Geplaatst: 17 september 2007 Rapport Geplaatst: 17 september 2007 (bewerkt) 5jaar geleden had ik er 1gezien.. Had volgens mij niet echt de tijd om bang te zijn.. Rende meteen weer met een rotvaart naar boven ( Was 3uur 's nachts toen ik naar de plee moest.. ) Bewerkt: 17 september 2007 door -eend- Reageren
JasonStatham Geplaatst: 17 september 2007 Rapport Geplaatst: 17 september 2007 Wat voor een spook was het? Ik geloof i.i.g. ook niet in spoken Reageren
Scarface92 Geplaatst: 17 september 2007 Rapport Geplaatst: 17 september 2007 5jaar geleden had ik er 1gezien.. Had volgens mij niet echt de tijd om bang te zijn.. Rende meteen weer met een rotvaart naar boven ( Was 3uur 's nachts toen ik naar de plee moest.. ) Hoe zag hij er precies uit dan? Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 18 september 2007 Rapport Geplaatst: 18 september 2007 Met een snor en een lange jas? Ik geloof er ook een beetje in,Ik had vandaag iets vreemd gezien. Het was op school we moesten engels leren.We gingen eerst nakijken en toen wou ik aan het werk.Ik keek of me etue in me tas lag (na al die boeken eruit hebben gehaalt bleek dat ie er niet in lag). Ik ging wachten en later keek ik weer in me tas en blijkt dat me etue er weer in zit . Vele kinderen hadden dit ook vandaag.! Reageren
Scarface92 Geplaatst: 18 september 2007 Rapport Geplaatst: 18 september 2007 (bewerkt) Wij waren op kamp in de bossen.. We zaten in tentjes te slapen en iemand had zijn dvd speler mee The Wrong turn is een film over gekke mannetjes in het bos Die film gingen we toen kijken Het was echt super eng 'snachts, ik had geen oog dicht gedaan Bewerkt: 18 september 2007 door GrandTheftTwanO Reageren
-eend- Geplaatst: 18 september 2007 Rapport Geplaatst: 18 september 2007 5jaar geleden had ik er 1gezien.. Had volgens mij niet echt de tijd om bang te zijn.. Rende meteen weer met een rotvaart naar boven ( Was 3uur 's nachts toen ik naar de plee moest.. ) Hoe zag hij er precies uit dan? Daar praat ik eigelijk nooit over.. Als ik 'm beschrijf gaan mensen er grapjes over maken Zag er nogal raar uit.. Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 22 september 2007 Rapport Geplaatst: 22 september 2007 5jaar geleden had ik er 1gezien.. Had volgens mij niet echt de tijd om bang te zijn.. Rende meteen weer met een rotvaart naar boven ( Was 3uur 's nachts toen ik naar de plee moest.. ) Hoe zag hij er precies uit dan? Daar praat ik eigelijk nooit over.. Als ik 'm beschrijf gaan mensen er grapjes over maken Zag er nogal raar uit.. Ja, zó gelooft niemand je. Ik ook niet trouwens. Reageren
-eend- Geplaatst: 22 september 2007 Rapport Geplaatst: 22 september 2007 En wat is 't probleem nu? Ik heb niemand gezegt dat je het moet geloven Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.