Versnellingspook Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2009 Of later als het gebeurd, denk je gewoon dat je dit al eens hebt meegemaakt, en dat het wel een droom moest zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
studio dewolf Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2009 Ik ging naar de sporthal voor badminton en ik keek door het raam en ineens opende de schuifdeur van zelf en ik draaide zich om en zag niemand. Echt bizar! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gino99 Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2009 Wie van jullie heeft wel eens het gevoel van een Deja-Vu?.Ik had dat laatst eens op school en dat is heel vervelend.Het klinkt raar maar je hebt al voorgevoelens wat je gaat zeggen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wrieh Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2009 (bewerkt) Ja, het raam ging een keer door de wind open :') ot: Ja, Maak een kat wijs dat je geesten ziet @_@. ik kon vannacht niet slapen. om twaalf uur werd ik nog een wakker en zag een gedaante egschieten en schauduwen da was eng.en de ochten 6 uur hoorde ik een kat schreeuwen. Zoals veel verhalen hier Verbeeld je je snachts nog wel is veel. Dan doe je je lamp aan en blijkt het een stoel te zijn. >>> Door Flitskikker: Dubbelpost samengevoegd. Gelieve voortaan de Bewerk knop te gebruiken.<<< Sorry de tijd was wat lang tussen de posts en had niet door dat ik hier de laatste post had. Ik hoop dat je instaat bent mij te vergeven. Bewerkt: 30 juni 2009 door Wrieh Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Stan- Geplaatst: 29 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2009 Wij hadden laatst kamp en vertelde iemand een spookverhaal over een chinees poppetje die iemand vermoorde(Vermoord worden door een poppetje het zal je maar eens gebeuren.) maar heel veel meisjes waren bang geworden door dat verhaal en toen lieten twee vrienden van mij twee meisjes schrikken en die waren zo geschrokken dat ze moesten huilen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TZG Geplaatst: 29 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2009 (bewerkt) mijn opa was overleden, en we hadden een fotolijstje op de tafel staan met een foto van hem erin. een paar dagen later hoorde we snachts een klap, we gingen kijken en het fotolijstje was omgevallen... spooky Bewerkt: 29 juni 2009 door GTA4gamer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sa_bulldog Geplaatst: 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2009 Ik was eergisteren bij een vriendin. En zij is nogal geïnteresseerd in het spiritueel gebeuren. Ik ben daar ook wel heel open voor. Dus we knoopten een gesprek aan. Het schijnt dat er een paar jongens in het huis waar ze woont hebben gespeeld met het beruchte glaasje draaien. Nu zou er een geest ronddwalen in het huis die niet zo blij is. Op een duur wou ze me het laten zien. Hij is altijd in een bepaald gebied van het huis (een gang), maar voor de gang zat nog een deur. Ze gaat bij de deur staan en trek hem open. Ik kijk de gang in en op dat moment begint me hele lichaam te tintelen en ik voel me niet zo lekker. Gelukkig weet ik dat dit bij mij bekend is met dat soort dingen. Dus ik denk niet gelijk dat er iets erg is, maar ik voel wel zijn aanwezigheid. We hebben het nog een hele poos over dat soort dingen gehad. En ook konden we het over plekken hebben en dan zei de ander op welk gebied we ons ''raar'' voelden en het klopte altijd. Dat vond ik wel apart. We gaan binnenkort nog wat plekken bezoeken waar zij en ik dingen voelen en hebben meegemaakt en dan zal ik wel meer posten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CrackerzElite Geplaatst: 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2009 Wow, dit is een coole topic...Phew, ik heb zeker een paar creepy stories, ik geloofde er altijd al een beetje en en geloofde in Char (het bekende tv-medium) en heb een paar boeken van haar gelezen... In haar boeken staan veel dingen waardoor je tekens van gene zijde kan herkennen... Maar goed; de dingen die nu komen ben ik zeker van dat ze niet een aardse verklaring kunnen hebben... 1.Ik en m'n broertje waren alleen thuis en we hoorden de voordeur opengaan, we lopen direct naar beneden en verwachten onze moeder (we hoorden het allebei) en de deur was nooit opengeweest... 2.Ik hoorde een aantal keren dat een vreemde (of m'n ouders) vaag m'n naam riepen in huis terwijl ik de enige thuis was. 3.M'n badjas viel een keer met haakje en al van de kast terwijl die al jaren goed vastzat. 4.Ik lag te lezen in bed en het voelde alsof iemand op m'n voeten ging zitten en de lakens deukten nog in ook! 5.Het engste: Een tijdje geleden heb ik in een oud en eng herenhuis tegenover ons huis geslapen (dat al 50 jaar in bezit was) van de familie (het stamt uit 1900 en er hebben nog 4 andere families gewoont) ik lage voor m'n zaklamp en die ging spontaan aan! Het engste komt nog, toen ik de volgende ochtend m'n horloge oppakte was die een paar jaar terugezet en naar een andere datum en een andere tijd... Wanneer: de datum dat m'n overgrootmoeder is overleden die in dat huis heeft gewoont.... Nou, ik liep nog net niet hard gillend weg maar het scheelde niet veel. Het is moeilijk te geloven, ik geloofde het vroeger ook nooit van anderen, je moet het meegemaakt hebben en ik ben niet het type sterke verhalen... Maar zeg eens eerlijk, als je diep gaat spitten, iedereen kent bij zichzelf wel minstens een van zo'n ervaring... Dat is misschien toch een vaag teken aan de wand dat er misschien meer in het spel is als de bewezen aardse krachten. Persoonlijk ben ik inmiddels (eerst ook niet) overtuigd van dit soort dingen... En als ik de berichten hier lees dan denk ik dat velen die het boek van Char zouden lezen toch een vrij creepy onderbuikgevoel zullen ervaren als ze de overeenomsten met eigen ervaringen herkennen... De meeste van deze dingen zijn makkelijkte verklaren. 1. Dat hebben wij zo vaak, dat hij net niet helemaal dicht is en door de wind sluit. 2. Heb ik af en toe ook, gewoon illusie. 3. Idd raar. Ik denk dat je hem toch niet goed eraan hebt gehangen. 4. Da's echt raar, al denk ik ook gewoon dat je moe was en illusie, misschien heeft dat boek hier ook een rol in gespeeld. 5. Dat kan gewoon een storinkje zijn van je zaklamp? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2009 Wij hadden laatst kamp en vertelde iemand een spookverhaal over een chinees poppetje die iemand vermoorde(Vermoord worden door een poppetje het zal je maar eens gebeuren.) maar heel veel meisjes waren bang geworden door dat verhaal en toen lieten twee vrienden van mij twee meisjes schrikken en die waren zo geschrokken dat ze moesten huilen. Zoiets is bij mij pas gebeurd in het weekend. Een vriend van mij ging verhuizen en wij mochten met een man of 10 in het daarna lege huis gaan slapen xD. 6 jongens, 4 meisjes, lol xD. We zaten cliché spookverhalen te vertellen met zo'n zaklamp, en die zaklamp gaat dan ineens uit en niet meer aan. Terwijl er net nieuwe (volle) batterijen inzaten. Later nog naar de Reparatie geweest, en er bleek niks mis met het ding te zijn. Offtopic: Die meiden waren achteraf zo bang als de ikweetnietwat, aangezien die zaklamp het enige was dat we bij ons hadden ter verlichting. Ze waren dus bang en de Boys moesten hun dus beschermen. Er sliep er 1 boven op mij, ik heb geen oog dichtgedaan. Misschien klinkt dat erg, maar wat dat meisje allemaal wel niet kon doen . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2009 Even een tip voor de mensen die spookverhalen willen horen van getuigen met reconstructies, etc. dan raad ik je aan op zondagnacht om 00:00 naar SBS6 te kijken. Er komen nu nog 3 afleveringen van de (4-delige) serie "Helse Bovennatuurlijke Gebeurtenissen". Ik heb het afgelopen zondag gezien en ik vond het eerlijk gezegd wel eng. Mvg, Flitskikker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2009 Even een tip voor de mensen die spookverhalen willen horen van getuigen met reconstructies, etc. dan raad ik je aan op zondagnacht om 00:00 naar SBS6 te kijken. Er komen nu nog 3 afleveringen van de (4-delige) serie "Helse Bovennatuurlijke Gebeurtenissen".Ik heb het afgelopen zondag gezien en ik vond het eerlijk gezegd wel eng. Mvg, Flitskikker Ik heb dat ook gezien ja, was ook best eng. Zaten wel vage dingen tussen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bramboy Geplaatst: 27 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 juli 2009 Soms op de voorzolder ( ik slaap op zolder ) gaat het licht aan zonder dat iemand er is en alleen boven is er een schakelaar @_@ maar verder ehm...... soms als je 's avonds op straat loopt achtervolgt iemand mij das wierd ook maar 500 meter je ziet hem/haar zo'n 250-300m van je vandaan soms zie je die gast zonder voet(en)/hand(en) ik vind het wierd ( is NIET NEPP ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Zaahed Geplaatst: 27 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 juli 2009 Soms als ik alleen thuis ben hoor ik de deur open gaan en dicht gaan. Ik ging naar beneden en keek ik zag gewoon de deur open en dicht gaan. Maar later bleek dat de raam open was en die het deed. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2009 (bewerkt) mijn tv ging is een keer vanzelf op stand-by en toen viel m'n afstandbediening vanzelf op de grond raar want op stand-by zetten kan alleen maar met een afstandbediening en die viel ook nog.terwijl die nog een meter van het randje af lag Bewerkt: 30 juli 2009 door thegodfather91 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CrackerzElite Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2009 Wie van jullie heeft wel eens het gevoel van een Deja-Vu?.Ik had dat laatst eens op school en dat is heel vervelend.Het klinkt raar maar je hebt al voorgevoelens wat je gaat zeggen Oh, ik heb dat zo vaak.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.