weske250 Geplaatst: 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst: 11 september 2011 ik was ongeveer 9 jaar geleden bij mijn oom en tante. we zouden oudejaarsavond gaan vieren. we waren met de hele familie in het huis. de tuin was ook te gebruiken en ik was met mijn nichtje aan het overgooien met een bal. het ongeveer was half 9 toen ik de bal te hard gooide. hij vloog in de struiken achter mijn nichtje die meteen een stap in van de struiken af deed. we durfden geen van bijde de bal te pakken. het was een klein bosje waar we doorheen moesten, daar zou de bal liggen maar we waren te bang om erin te kruipen. ik herinnerde me dat ik een waterpistooltje had laten liggen mij mijn oma en opa die twee straten verderop woonden. ze waren binne en gaven de sleutel aan mijn moeder die met ons mee zou lopen naar het huis. ze wist niet dat de bal in de struiken lag, ze had zelf iets laten liggen en ik zij dat ik mijn pistooltje wou hebben. na 5 minuten kwamen ik, mijn moeder en mijn nichtje bij het huis aan. we gingen naar binne, op de gang bleven mijn nichtje en mijn moeder staan. het pistooltje lag op de sleutelschaal in de gang. (op deze schaal leggen mijn opa en oma de portemonee en sleutels op). uit gewoonten liep ik de kamer binnen. het was pikkedonker maar mijn oog werd gewenkt door licht dat van de keuken kwam. ik keek naar rechts waar ik een klein jongtje van een jaar of 3 met de duplo/blokken doos zag spelen. het keek mij aan met rode enge ogen. ik schrikte me wezeloos en draaide me om naar de deuropening.de deur stond op een kier, ik gooide hem open en keek gelukkig in gezicht van mijn nieuwschierige nichtje. mijn moeder kwam van boven de trap afgelopen en zij me dat ze even in de kamer iets moest pakken. ze liep mij voorbij en opende de kamerdeur. ik volgde haar, keek naar rechts en zag dat de blokkendoos weer op zijn plek naast de servieskast stond. de jongen was nergens meer te bekennen. en het licht in de keuken was uit. een jaar later werd mijn tante zwanger. ze zou een jongen krijgen. hij werd "Finn: genoemd. toen hij 3 was keek ik hem een keer diep in de ogen aan. zijn gezicht kwam me bekend voor. toen herinnerde ik me een jongetje met duplo, in het huis van mijn opa en oma. die avond op 31 december in het huis van mijn oma en opa, heb ik mijn toekomstige neefje gezien. Dit is de Plattegrond van het huis. Hoi,ik heb zowat hetzelfde meegemaakt,ik heb enkele jaren geleden in een chalet gewoond en op een avond ging ik slapen en werd snachts wakker nat in het zweet. Ik had een droom gehad over een chalet die ik nog nooit gezien had,ik zag in mijn droom hoe een man met een zwarte jas en een blauwe pet en in zijn rechterhand een jerrican benzinne op de chalet afstapte en de bus leeg goot en de chalet in vlammen liet op gaan. Nu ik ga de volgende dag werken en zat daar tog wel een hele dag aan te denken omdat het zo echt leek. Savonds zat ik met mijn verloofde naar het nieuws te kijken op de regionale zender en ik hoor opeens dat er die nacht brand gesticht was in een chalet waar een vrouw aanwezig was. Ik kan je wel zeggen dat als ze die beelden lieten zien mijn haar recht omhoog kwam te staan en ik verstijfd zat in de zetel. Het was indd die chalet die ik in mijn droom gezien had en straffer nog ze hadden iemand opgepakt met een zwarte jas en een blauwe pet(de man die ik gezien had) het bleek om de ex-man van de vrouw te gaan. En hij heeft later bekend dat hij benzinne tegen de muren gesprenkeld heeft en vervolgens in brand gestoken. Ik ben daarna op de plaats zelf geweest en zag alles weer gebeuren en kan je verzekeren dat je op zo'n moment gewoon aan de grond genageld staat. Groetjes Wesley. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-TonyStark- Geplaatst: 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst: 11 september 2011 Brrrrr... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst: 11 september 2011 ik heb het wel eens gehad , dat ik uit het raam keek en een heel lelijke nare man mij zat aan te staren... toen ik wat ouder was, begreep ik dat dat de weerspiegeling was in het glas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 12 september 2011 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2011 Ik moest lachen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-TonyStark- Geplaatst: 12 september 2011 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2011 Ik heb nog nooit iets spooksachtig meegemaakt, maar iets anders. Als ik bv; een woord hoor/lees/zie wat ik nog nooit gezien heb,en de betekenis ervan weet, diezelfde dag nog gebruikt iemand anders dat woord terwijl ik het vroeger nog nooit gehoord heb en dat gebeurt dus vaak met veel woorden. Ik weet niet of je het toeval kunt noemen maar het is een soort van. Zo was ik vorige week mijn gsm thuis vergeten en ik was naar een trouwfeest, en ik weet zeker dat ik hem heb laten liggen op mijn t-shirt maar toch zat hij in mijn binnenste zak van mijn kostuum... en ik weet dus echt 100% zeker dat ik hem was vergeten want ik had hem daar zelf klaargelegd maar toch had ik hem... w00t? De laatste tijd als ik op mijn horloge kijk zie ik elke uur de 2 wijzers boven op elkaar, niet dat het erg is maar toch. Ik weet dat dit niks met spookverhalen heeft te maken, maar misschien dat iemand hier een logische verklaring hiervoor heeft? Soms best wel eng. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
myron.b Geplaatst: 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2011 (bewerkt) De laatste tijd als ik op mijn horloge kijk zie ik elke uur de 2 wijzers boven op elkaar, niet dat het erg is maar toch. Ik weet dat dit niks met spookverhalen heeft te maken, maar misschien dat iemand hier een logische verklaring hiervoor heeft? Soms best wel eng. Dat had ik ook eens,Volgens mij is dat wel normaal. Ik had dat met dat de wijzer precies op de 12 stond. dus ik keek was het 2uur toen 3 uur etc. Misschien ik weet het niet, dat dan je lichaam 60 minuten telt en dat je dan automatisch naar de klok kijkt. Bewerkt: 14 september 2011 door myron.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Toni Caprioni Geplaatst: 19 september 2011 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2011 Ik heb nooit een spookverhaal gehad, wel een keer dat ik ´s nachts een harde tik op een raam hoorde, maar dat kan net zo goed een vleermuis of een vogel zijn. Je moet je voor dit soort dingen openstellen als je het wil zien. Dat heb ik zelf nooit gedaan. Ik geloof er in, ik ben christelijk btw. Dus het is het goeie en het kwade. Die geesten die je willen teisteren zijn er alleen als je het wil zien, heb uitgedaagd of als je er echt voor open bent. Verder zijn sommige mensen niet wakker of zien ze dingen die er niet zijn. Deze waanbeelden kunnen ook komen doordat je hersenen iets verkeerds doen heh. Een computer gaat ook weleens per ongeluk uit:D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Faex Geplaatst: 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2011 Als ik bv; een woord hoor/lees/zie wat ik nog nooit gezien heb,en de betekenis ervan weet, diezelfde dag nog gebruikt iemand anders dat woord terwijl ik het vroeger nog nooit gehoord heb en dat gebeurt dus vaak met veel woorden. Ik weet niet of je het toeval kunt noemen maar het is een soort van. Haha, heb ik ook wel meegemaakt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sammie_GTA Geplaatst: 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2011 Ik had ook zoiets. Toevallig VANDAAG nog! Ik fietste naar huis en toen kwam zomaar uit het niets een hele sterke windvlaag opzetten. Zo sterk dat ik van me fiets werd geblazen door die wind! En na 20 seconden was het opeens voorbij en ik hoorde een hele enge onmenselijke lach. Zoiets wil ik niet nog een keer meemaken. Dit is NIET fake! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 12 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst: 12 oktober 2011 Waar zal ik beginnen? Toen mijn opa overleed (nooit gekend, ik was 2) zag ik hem op mijn vierde de flat uitlopen (ja, wij wonen tegenover een flat met muffe versleten oudjes ) Ik had mijn opa toen een keer op een foto gezien. Meer weet ik niet van hem. Toen mijn oma overleed, gebeurde er heel veel. Achter in de tuin, hebben we lampen, die we niet gebruiken, omdat er anders kortsluiten komt. Daarom hebben we een stuk plakband over de schakelaar gedaan, en ik was jarig, toen gingen die lampen 3 keer knipperen. Eerst dacht ik dat iemand erop gedrukt had, maar het plakband was er nog steeds, en er was niemand in de woonkamer. Ik was een keer ziek, toen smeerde ik mijn brood, en ik hoorde iemand op de trap lopen, de buren kunnen het niet geweest zijn, want die heb ik nog nooit horen traplopen. En het klonk alsof het bij ons was. De achterdeur sloeg een keer hard dicht. Ik heb op mijn kamer een vitrage, met een stokje om hem dicht/open te draaien. Ik zat op mijn kamer aan mijn bureau, toen hij opeens een keiharde mep kreeg ofzo, toen ging hij flink schommelen. Ik kreeg op vakantie een harde duw in mijn rug, en er was niemand. Mijn 2 katten zijn overleden aan kanker, en nu heb ik wel weer drie nieuwe katten, maar ze waren boven. Toen zag ik vanuit mijn ooghoek beide katten lopen. Toen schrok ik me het lamlezeres. Ik zag vanuit mijn ooghoek mijn overleden oma staan. Ik lieg dit alles niet. Geloof je het niet? Ga dan niet discuseren, daar is dit topic niet voor... supergtagamer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst: 13 oktober 2011 Nu ik er nog eens over nadenk, er is me ooit iets overkomen dat ik niet kan verklaren. Dit is, and I kid you not, echt gebeurd. Ik was volgens mij een jaar of tien, elf. Ik was in de tuin, en op een gegeven moment werd ik geroepen door m'n moeder. Ik naar binnen toe, en op het moment dat ik door de deuropening stap, voel ik iets langs m'n nek snijden. Alsof iemand een mes langs je hals schraapt. Maar het gekke was, er stond niemand, en er was ook niets waar ik me aan kon snijden. Dat ik het me niet verbeeldde bleek wel toen ik in de spiegel keek, want ik had een enorme rode kras op de plek waar ik het gevoeld had. Ik heb er echt nog een paar dagen last van gehad, had ook een behoorlijk stijve nek. Ben er nooit achtergekomen hoe dit mogelijk was, maar ik vond het behoorlijk freaky. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flixiee Geplaatst: 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst: 13 oktober 2011 Op een feestje van een vriend in groep 6. Die vriend hield een slaap feestje in een grote tent. Toen het donker werd was er een jongen die in een keer begon te trippen, hij zei dat ie z'n oma zag staan, in een skelet hoofd, en dat we een oog moesten zoeken. Na een tijdje hoorden we van die geluiden dat later weg rijdende scooters bleken te zijn. Achteraf gezien was het natuurlijk grote onzin dat hij z'n oma zag staan. En ik moet toegeven, ik deed het bijna in mijn broek van angst Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2011 Ik snap het verhaal niet, waarom moest je een oog zoeken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
myron.b Geplaatst: 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2011 Misschien vertelde ze dat. Dat zie je ook in die films. Zoals in Scary Movie (deel weet ik niet meer) moest je van zo'n zombie-baby het hart van zijn vader vinden, Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2011 Dat was deel 4 Ik heb ze allemaal, maar 3 is het beste Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.