BiglifeRPG Geplaatst: 23 december 2011 Rapport Geplaatst: 23 december 2011 Nu is het precies 2 jaar geleden dat mijn oma was overleden. 1 week nadat ze overleden was werd ik snachts wakker door een stem, ik herkende de stem meteen. Het was mijn oma haar stem, ik vond het eng maar ik was blij dat ik nog met haar kon praten. Reageren
Forever GTA Geplaatst: 10 april 2012 Rapport Geplaatst: 10 april 2012 (bewerkt) Ondertussen nog iets meegemaakt is alweer een tijdje terug. Dit kan iets te maken hebben met me opa die overleden is een tijd terug, maar wie weet? Een poos terug nog ben bij me moeder wezen slapen. Beneden even computeren valt er opeens een vaas met bloemen van de kast naast me! Daarna ga ik douchen en vlak voor ik klaar ben om eruit te gaan. Valt opeens de zware rond lichtbol van het plafond die er al meer dan 20 jaar zit. Freaky! Bewerkt: 10 april 2012 door Forever GTA Reageren
patrick473 Geplaatst: 16 april 2012 Rapport Geplaatst: 16 april 2012 dit is niet creepy maar wel vreemd. op school de eerste week. hadden we dat we op school moesten slapen. zo'n jochie had als enige geslapen. alleen die begon in een keer te praten en te lopen. dus we dachten WTF. was om 3:00 toen ging die omkleden omdat ie naar school moest. alleen hij was z'n tas vergeten. dus wij zeiden het is 3:00 alleen hij zei telkens dat het 7:00 was. echt gewoon eng. Reageren
myron.b Geplaatst: 16 april 2012 Rapport Geplaatst: 16 april 2012 (bewerkt) Ik zat toen een keer beneden,me ouders waren al naar bed. Ik zat in de woonkamer op me iPod te msnen. Opeens hoorde ik 2 mensen heel dicht bij me oor praten. En buiten zag ik allerlei dingen waaien. Maar die mensen zijn er nooit geweest. En opeens hoorde ik iets vallen in de tuin. Ik rende snel naar boven. De volgende ochtend lag er een soort triangel kapot in de tuin.(zo'n 'lawaai' ding die je in de tuin kan hangen) Bewerkt: 16 april 2012 door myron.b Reageren
MisterDM Geplaatst: 3 mei 2012 Rapport Geplaatst: 3 mei 2012 Die vorige keer wou ik gaan slapen en lag ik in bed, en in m'n ooghoeken zag ik een soort van witte flitsen voorbij gaan sowieso witte strepen. Als ik dan recht vooruit keek zag ik dan weer in m'n ooghoeken dezelfde witte strepen/flitsen, het kwam dus telkens terug. Maar het kunnen ook gewoon je ogen zijn, je zit een hele dag in het licht en dag licht, en opeens zit je in het donker en worden natuurlijk je pupillen groter en gebeurd dat. Dat zou het ook kunnen zijn.. Reageren
myron.b Geplaatst: 3 mei 2012 Rapport Geplaatst: 3 mei 2012 (bewerkt) Nu ik weer dit topic lees.. Gisteren keek ik op bed naar Aircrash Confidential. Dus ik deed mijn tv uit. Ik wou gaan slapen,en ik hoor mijn radio trillen. Van die trilgeluiden,echt eng. En buiten bliksemde het,maar ik had hem uit staan. Dus ik trek de stekker eruit,en toen was het over. Echt raar,ik had dat getril nog nooit eerder gehoord. Twee jaar geleden was ik met mijn ouders op vakantie in Turkije. Ik droomde over geesten. In die droom kwam een meisje met zwart haar en groene ogen. En de volgende avond gingen we naar de show die ze in de arena hadden.(het hotel had een arena waar ze elke dag shows hielden) En wij hadden een tafel die we niet gebruikten,en ik zie dat meisje in me ooghoek staan. Ze vroeg in het Duits of ze de tafel mocht hebben. Wij zeiden ja is goed. (ik was er met mijn moeder,mijn vader wou niet mee naar de show) Dus achter ons ging ze zitten met de tafel en stoel. Ik keek achter me,zag ik een tweeling zitten van het meisje. Het was precies het zelfde meisje. En ze had schijnbaar een zus. Ik schrok me kapot. Dat was echt eng. Bewerkt: 3 mei 2012 door myron.b Reageren
Cabyon Geplaatst: 6 mei 2012 Rapport Geplaatst: 6 mei 2012 Het was donker. Ik ging nog iets pakken in de auto (ja we waren op vakantie). Toen hoorde ik opeens stemmen achter me. Ik keek om maar ik zag niemand. Snel pakte ik mijn Hello Kitty DVD en rende naar het hotel weer naar binnen. Brr dat was echt eng. Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 6 mei 2012 Rapport Geplaatst: 6 mei 2012 Laatst lag ik in bed en werd midden in de nacht wakker, keek op m'n wekker hoe laat het was en er stond dat het ongeveer 02:00 was. Het was hartstikke mooi weer geweest de laatste tijd en het regende of onweerde dus niet. Opeens word heel mijn kamer verlicht door een enorme lichtflits. Ik wist niet wat het was dus ik deed mijn gordijnen open en keek naar buiten of ik misschien kon zien wat het was, misschien waren er wel mensen bezig met een grote lamp ofzo. Je weet maar nooit. Maar ik zag niks, niemand. Het was helemaal donker buiten. Best raar haha. Reageren
claud Geplaatst: 4 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2012 *bump Ik ben er een half jaar geleden achter gekomen dat ik paranormaal begaafd ben. Zo kan ik dus vrijwel dit zowaar aan en uitzetten. Ik kan dus ook aanvoelen als ze aanwezig zijn. En ook wanneer niet. Bij ons in t dorp heb ik dus het "spookhuis" ontdekt. Dit is een vervallen krot en heb er een raar gevoel. Dus ik kom er regelmatig en er is een benauwde zweer als in geen lucht krijgen en lichte duizeligheid. Ik was er aan het filmen en er komt een vent zich met mij bemoeien dus ik leg uit dat er een entiteit zit en dat hele verhaal en zo word mij verteld dat de bewoonster verdronken is terwijl ze dronken was. Die vent geloofd er geen shit van en volgde ons. Ook van hier gebeurt niks en dat wil ik zo houden... Anyways ik kan ook bepalen of iemand pijn heeft en ik zie vaak van te voren wat er gaat gebeuren.. Reageren
SpacyColours Geplaatst: 4 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2012 *bump Ik ben er een half jaar geleden achter gekomen dat ik paranormaal begaafd ben. Zo kan ik dus vrijwel dit zowaar aan en uitzetten. Ik kan dus ook aanvoelen als ze aanwezig zijn. En ook wanneer niet. Bij ons in t dorp heb ik dus het "spookhuis" ontdekt. Dit is een vervallen krot en heb er een raar gevoel. Dus ik kom er regelmatig en er is een benauwde zweer als in geen lucht krijgen en lichte duizeligheid. Ik was er aan het filmen en er komt een vent zich met mij bemoeien dus ik leg uit dat er een entiteit zit en dat hele verhaal en zo word mij verteld dat de bewoonster verdronken is terwijl ze dronken was. Die vent geloofd er geen shit van en volgde ons. Ook van hier gebeurt niks en dat wil ik zo houden... Anyways ik kan ook bepalen of iemand pijn heeft en ik zie vaak van te voren wat er gaat gebeuren.. Ik herken het, volgens mij leven we allebei in één grote psychose. Ik denk dat we ook allebei The Shining hebben, dus je mag me altijd oproepen als je wordt aangevallen door geesten. Op dit forum had ik ooit een topic over Noord-Korea gemaakt. Ik deed toen veel research over het bestuur van dat land en tijdens het typen van 1 van m'n posts in dat topic, dacht ik in mezelf "Als ik één iemand legaal mag vermoorden op de wereld, dan vermoord ik Kim Jong-Il". Nog geen twee dagen later was hij dood. Reageren
Follow Geplaatst: 5 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2012 Vaak spreek ik wel eens af met vrienden om samen een film te kijken of gewoon lekker in huis zitten beetje gamen of wat dan ook. De hele avond verloopt gewoon normaal en we blijven vaak wel zitten tot 2 uur in de nacht. Dan gaan we allemaal naar huis en fiets ik altijd met mijn vriend richting ons appartement samen met nog een paar vrienden die in dezelfde buurt wonen. Nu heb ik vaak gehad dat als we over een rechte lange straat fietsen dat ik me enorm zwak begin te voelen en dat terwijl ik helemaal niet moe ben. Voel me dan ook altijd zwak genoeg om van mijn fiets te vallen op de grond en dat kan best pijnlijk zijn. Heel soms als ik dat gevoel heb zie ik ook heel vaag een oude man midden op de straat lopen achter ons. Hij loopt dan altijd van ons weg en nooit naar ons toe. Mijn vrienden zie hem niet of voelen zich zwak zoals ik, het enige wat ze wel voelen is een koude wind achter ons. Sinds de tweede of derde keer dat ik dit had ben ik niet meer zelf gaan fietsen maar achterop bij mijn vriend en hou ik hem goed vast, minder kans om te vallen. Gelukkig heb ik dit al een tijdje niet meer gehad. Reageren
Bodemloos Geplaatst: 5 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2012 spookverhalen, heerlijk amuserend maar of het waar is? nee. Reageren
SpacyColours Geplaatst: 5 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2012 spookverhalen, heerlijk amuserend maar of het waar is? nee. Nee hèhè, anders zijn het ook geen spookverhalen. Reageren
Bodemloos Geplaatst: 5 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2012 spookverhalen, heerlijk amuserend maar of het waar is? nee. Nee hèhè, anders zijn het ook geen spookverhalen. ik sta achter juh.... nee hoor vaak van vrienden wel rare verhalen, nooit zoiets meegemaakt, ik moet er meestal om lachen als ik hun verschrikte blikken zien als ze zo'n verhaal vertellen. Reageren
claud Geplaatst: 6 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2012 spookverhalen, heerlijk amuserend maar of het waar is? nee. Nee hèhè, anders zijn het ook geen spookverhalen. ik sta achter juh.... nee hoor vaak van vrienden wel rare verhalen, nooit zoiets meegemaakt, ik moet er meestal om lachen als ik hun verschrikte blikken zien als ze zo'n verhaal vertellen. Er zit een groot verschil tussen spookverhalen en paranormale verschijningen. Ik zeg maar geloof wat je wilt geloven Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.