Jump to content

[SA|MAP] Sketchup models ingame krijgen!


Recommended Posts

Geplaatst:

In het begin wist ik het nog niet hoe dit werdt uitgelegt. Ik snap het nu echt helemaal, ik ga ook om de dag minstens 2 uur aan me GTA Peek City werken. (Die in Vice City was gewoon Marks Island, vandaar dat ik z'n naam in had gezet in de trailers). :tu:

  • Reacties 38
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Wazuup

    5

  • Puma

    4

  • EyeOnMe

    3

  • GTA_PEEKCITY

    3

Geplaatst: (bewerkt)
Mensen die maar net beginnen en hun eerste blokkendoos in 3dsMax maken, weten bij god niet wat "Kam's Scripts" zijn. Misschien handig als je hier even wat uitleg over geeft, en een eventuele download link..

Wel mooie tutorial, iets meer uitleg en tekst zou 'm nog beter maken.

:bier:

Succes, Grtz Puma.

Sinds ik 13 ben snap ik nu veel meer van deze tutorial af en ik ben ook heel goed het oefenen in SketchUp en Gmax.

P.S de afbeeldingen hebben kruisjes bij me. :7

- Sorry voor dubbelpost ik dacht dat hier al in gereageerd was naar mijn laatste reactie.

Bewerkt: door GTA_PEEKCITY
Geplaatst: (bewerkt)

ik snap het volgende niet:

Als je de namen en de textures goed hebt, klik je in het texture schermpje (bovenstaand plaatje) op “Make New”. Dit doe je bij alle textures. Klaar? Ga door naar “Exporteren naar .3ds”.

waar staat: Make New?

Het moet op een afbeelding staan maar er staan kruisjes!!!

weet iemand het?

alvast bedankt!

Edit: het is me al gelukt maar ik heb nu een ander probleem, bij mij doet het Col bestand het niet, ik ga dwars door het model heen...

weet iemand hoe k dit kan oplossen?

alvast bedankt!

Bewerkt: door BC7
Geplaatst:

Er is iets mis in de .IPL of in de .IDE (meestal).

Ik ben bezig met een nieuwe tutorial over het ingame zetten van models, die veel uitgebreider en makkelijker wordt.

Geplaatst: (bewerkt)
objs

19001, eiland, eiland, 300, 0

end

tobj

end

path

end

2dfx

end

anim

end

txdp

end

# IPL generated from Max file countn2.max

inst

19001, eiland, 0, 377.5049, -2178.322, -0.5707719, 0, 0, 0, 1, -1

end

cull

end

path

end

grge

end

enex

end

pick

end

jump

end

tcyc

end

auzo

end

mult

end

Zie je nog fouten e.d. ?

Want hij crasht nog steeds.

EDIT:

Nu laat hij iets langer, na iets verbeteren in GTA.DAT.

Heeft iemand nog suggesties o.i.d ?

Bewerkt: door J-star
  • 2 maanden later...
  • 3 maanden later...
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...