DenkaanHenk Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 (bewerkt) Hallo forumleden! In de zomervakantie mag ik van me vader een Wii of PS3 gaan uitkiezen. Het is voor mij een grote twijfel. Want ik heb al een Xbox 360. Die kwa games beter is dan de games van de PS3 vind ik. Op de Wii heb ik al een paar leuke games gezien. Zoals o.a Mario Party 8 en Zelda. Maar om nou alleen voor GTA 4 een PS3 te kopen omdat tie beter is dan de 360 versie vind ik ook een beetje onzinnig. Maarja wat zouden jullie doen als je mij was? Bewerkt: 15 mei 2007 door DenkaanHenk
Groot-Duimpje Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 ik zou voor de ps3 kiezen maarjah das mijn mening , ik heb wel is te maken gehad met Nintendo's maar dat liep bij mij nooit goed af , verder heb ik altijd de playstation gehad ( nr. 1 / 2 ) dus voor mij is het overduidelijk ik kies voor de ps3
S-te-Fan Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 Ik zal voor de Wii gaan, vanwege de revolutionaire besturing. En GTA IV komt waarschijnlijk ook op de Wii uit... En je hebt er games zoals mario en zelda en die zullen niet uitkomen op de PS of Xbox
Nickonly Geplaatst: 15 mei 2007 Rapport Geplaatst: 15 mei 2007 Ik zal voor de Wii gaan, vanwege de revolutionaire besturing. Die "revolutionaire" besturing is nog niet al te fijn hoor! Op het internet zijn een paar van die foto's te zien met verwondingen door die besturing... En GTA IV komt waarschijnlijk ook op de Wii uit... Dat denk ik eigenlijk niet. Eerder op de PC... Conclusie: Neem die PS3 jonge!
Die-hard Geplaatst: 15 mei 2007 Rapport Geplaatst: 15 mei 2007 Ik zou absoluut voor de Wii gaan. Niet dat de playstation 3 slechter is maar: Je hebt al een echte next-gen console met hoge graphics, en goede games. Waarom zou je er nog zo eentje kopen terwijl je ook een console waarmee je echte fun kan hebben kan kopen?
DenkaanHenk Geplaatst: 15 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 mei 2007 (bewerkt) En op de Wii lijkt me Mario Party 8 ook erg leuk en Zelda. Bewerkt: 15 mei 2007 door DenkaanHenk
BeatboxGamer Geplaatst: 15 mei 2007 Rapport Geplaatst: 15 mei 2007 Als je al een 360 hebt is het inderdaad een beetje onzinnig omdat nog een PS3 te kopen. Ik zou ook voor de Wii gaan.
Mania-92 Geplaatst: 15 mei 2007 Rapport Geplaatst: 15 mei 2007 PS3 natuurlijk, die is het meeste waard. Dan hoef je nog maar 250 te betalen om het setje compleet te hebben ipv 600.
Piet-Herr Geplaatst: 15 mei 2007 Rapport Geplaatst: 15 mei 2007 Ik zal voor de Wii gaan, vanwege de revolutionaire besturing. Die "revolutionaire" besturing is nog niet al te fijn hoor! Op het internet zijn een paar van die foto's te zien met verwondingen door die besturing... Alsof die paar idioten de hele Wii-community representeren Ik zou als ik jou was voor de Wii gaan. Gezien je al een Xbox 360 hebt, lijkt het me overbodig om nog een PS3 te kopen. Qua games komen beide apparaten redelijk overeen, dus daar hoef je het niet echt voor te doen. Je hebt ook al een console waar GTA 4 op uitkomt, dus dat is ook geen reden. De Wii daarentegen heeft hele andere games dan de Xbox 360 en PS3. Zo profiteer je van de meeste exclusives en weet je zeker dat de games ook echt verschillen van elkaar en dat je niet met twee apparaten zit die elkaar bijna helemaal overlappen. En sowieso, je zegt zelf eigenlijk al dat je al een aantal leuke Wii-games op het oog hebt en dat je de PS3 slechter vindt dan de 360. Dan zou ik dus lekker voor de Wii gaan en niet voor de PS3. PS3 natuurlijk, die is het meeste waard. Dan hoef je nog maar 250 te betalen om het setje compleet te hebben ipv 600. Niet iedereen wil per se alle consoles hebben
SamShine Geplaatst: 15 mei 2007 Rapport Geplaatst: 15 mei 2007 Gelukkig heb je al een Xbox 360, anders was de keuze wel érg moeilijk geweest. Je zult namelijk een klein aantal toppers missen die exclusief op de Playstation 3 komen, maar verder is het erg overbodig die te kopen als je al een Xbox 360 hebt. Op de Wii komen er een paar exclusieve, goeie, games aan. Die samen met de controller toch veel meer toevoegen aan je Xbox 360 dan de Playstation 3 zou doen. Ook heb je het prijsverschil van € 350,-, wat een hoop geld is. Mijn advies is dus om een Wii te kopen, die uiteindelijk veel meer zou toevoegen op je Xbox 360.
White Gold Geplaatst: 15 mei 2007 Rapport Geplaatst: 15 mei 2007 Zoals zovelen zeggen zou ik als ik jouw was voor de Wii gaan. Ik gok dat je nog geen HDTV hebt, dus is het onzinnig om voor betere graphics een PS3 te kopen. Koop dan meteen een nieuwe PC, die zijn nog beter ook . Dus zou ik als ik jouw was voor de Wii gaan. Zeer leuke spelcomputer en gezellig met vrienden enzo. Als je het te lang te doet kan dat nog wel een spierpijn opleveren, maar neem dat maar voor je lief. Keuze: Wii, dan heb je een vette spelcomputer en nog veel geld over en het is een leuke toevoeging aan de 360 .
Gta-killer Geplaatst: 15 mei 2007 Rapport Geplaatst: 15 mei 2007 Ik zou de playstation 3 kiezen. Hierna verkoop je je 360 met de games erbij en van dat geld kan je een wii met een hoop games kopen. Als je niet van plan bent de 360 te verkopen kan je misschien beter een wii kopen denk ik want ps3 en 360 komen een beetje de zelfde games op uit (op paar uitzonderlingen zoals killzone en gran turismo na).
DenkaanHenk Geplaatst: 16 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 mei 2007 Ik kreeg gisteren te horen dat ik de helft aan de Wii of PS3 moet mee betalen. :$ Ik had het verkeerd begrepen. Aan de Wii moet ik 125 euro betalen. En aan de PS3 moet ik 300 euro aan betalen. Ik heb nu 60 euro. Aan het begin van de zomervakantie 65 euro meer sparen lukt me wel. Maar 240 sparen lukt niet tegen die tijd. Wat zouden jullie nu doen?
Gta-killer Geplaatst: 16 mei 2007 Rapport Geplaatst: 16 mei 2007 Ik kreeg gisteren te horen dat ik de helft aan de Wii of PS3 moet mee betalen. :$ Ik had het verkeerd begrepen. Aan de Wii moet ik 125 euro betalen. En aan de PS3 moet ik 300 euro aan betalen. Ik heb nu 60 euro. Aan het begin van de zomervakantie 65 euro meer sparen lukt me wel. Maar 240 sparen lukt niet tegen die tijd. Wat zouden jullie nu doen? Ik zelf zou de 360 verkopen en dan voor €300 een ps3 kopen maar dit is omdat ik een beetje playstation fan ben. Wat ik niet zou doen is zowel een ps3 EN een 360 hebben want die verschillen weinig (heb je 2 dure consoles met zelfde spellen. Je kan ook een folderwijk ofzo zoeken en dan verdien je zon 15 euro per week dus dan heb je genoeg voor een ps3.
Recommended Posts